jeetje meis wat een ellende.....dat wilde ik toch nog even zeggen !
ben bang dat mijn huis te klein is......zou je graag op weg helpen ! (en we hebben een vaatwasser

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lous schreef:Geen rare dingen doen dan meer hoor. Maar ja altijd sneller gezegd dan gedaan![]()
Ik hoop voor je dat er snel een oplossing komt, op welke manier dan ook.
kekaro schreef:ja ik sta nu heel goedkoop!
jeetje meis wat een ellende.....dat wilde ik toch nog even zeggen !
ben bang dat mijn huis te klein is......zou je graag op weg helpen ! (en we hebben een vaatwasser)
dlientjuh schreef:Ben ik weer!
Capelle is heel gezellig hoorAlleen de stalling van de capelse is best duur. Maar in de buurt van de manege is wel stalling voor goedkoper
haha
ben terug van boeken halen, Heb jives deken even af gedaanEn toen ik weg wilde kwam ik janice nog even tegen. Ja ze is nog steeds bij nicky
En als beste! ik heb oliebollen gehaald
Ik weet dat dat heel slecht voor je is maarja
kekaro schreef:nu moet ik als de sodemieter mijn keuken opruimen....rob is bijna thuis en ik heb niks gedaan...alleen wat jassen van de kapstok gehaald....![]()
kom later terug...ga nadenken of ik kan helpen suus !!
Lous schreef:Werd net weggejaagd door mijn vader, die moest natuurlijk ook net even achter de computer.
Dorien en ik gaan nu naar de wei, Suus ik hoop dat Kekaro je kan helpen, zelf kan ik dat helaas niet hoe graag ik ook zou willen.
dlientjuh schreef:Ja wij zijn nu even wegMaar ik weet zeker dat janice zo even komt
Hoop dat zij jou ook een beetje kan helpen
![]()
Ik ga Sterkte![]()
suusiejj schreef:owhhwil echt weg hier
suusiejj schreef:owhhwil echt weg hier