Nou, ik ben Lisa en volgens mij een van de jongste hier, 14.

Ik had nog nooit zo'n groot hoofd gezien bij een paard

Even een paspoortje van Nib
Naam: Almnebel Imladris, roepnaam: Nibbit
Geb. Datum: 10-05-1998
Vader: Altjo van de Kenterstreek
V. Vader: Admiral
V. V. Vader: Asbach
En zo kan ik wel even doorgaan..

Moeder: Donnie Imladris
Stokmaat: 1.48
Nibbit is NIET goedgekeurd voor KVTH. Omdat zijn karakter te veel op een merrie leek, hij was té rustig.
Nouja, als hun alleen drukke hengsten willen kunnen we er ook niks aan doen.. Ik ben blij met zijn eerlijke karakter!

Hij is wel goedgekeurd voor ES, maar daar heb je tegenwoordig niet zoveel meer aan.
Maar toch is er enorm veel vraag naar klassieke hengsten als Nib. Maar ze worden niet meer in het stamboek toegelaten.
Erg jammer, maarja niks aan te veranderen.. Ben al blij dat ik elk jaar weer een kleine Nib zie lopen!

Ik rijd met Nib werkelijk van alles. En hij vind alles ook leuk om te doen!

Hij is enorm temprament vol, maar hij zet het om in energie om te werken. Daardoor kan je hem werkelijk alle kanten op rijden.
Springen vind hij helemaal geweldig om te doen, hij springt in z'n pyama 1.20 ohz en vind het helemaal leuk!

Ook western doen we wel eens, alleen meer de 'spelletjes' zoals trial, barrelrace en polebending.
Met Nib rijd ik ook shows, voetbal, barrel en misschien dat ik binnekort kür op muziek ga doen. Ook vuurshow doe ik.
Nouja ik heb wel weer aardig wat verteld.. Maarja heb toch niks beters te doen nu!

Sorry voor © maar heb hem ooit zo opgeslagen!