xLariss schreef:lotteluvah schreef:kreeg net bijna een paard over me heen tot 2x toe
Hoezo dat?
Ik stond in de wei en opeens kreeg een paard het gek in de bol. Gallopeerd zo bijna op mijn rug

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xLariss schreef:lotteluvah schreef:kreeg net bijna een paard over me heen tot 2x toe
Hoezo dat?
knabbelgirl schreef:de kieffer madonna of de pagony special
xLariss schreef:Ik heb nu een heel dun hoofdstel, dunne neusriem en zo. Vind ik niet mooi. Maar wil gewoon wat sjieks.
Wat denken jullie dat leuk bij Dais past? Goud/zilver?
Prijs maakt niet uit
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Ik heb nu een heel dun hoofdstel, dunne neusriem en zo. Vind ik niet mooi. Maar wil gewoon wat sjieks.
Wat denken jullie dat leuk bij Dais past? Goud/zilver?
Prijs maakt niet uit
Ik vind persoonlijk zilver mooier. Ik denk ook dat je zilveren beugels enzo hebt?
xLariss schreef:Ik heb nu hoofstel goude gespen en goude frontriem. Maar het valt neit zo op dat m'n beugels zilver zijn?
*gaat zoeken naar Kiefer Madonna en Bonfire*
lotteluvah schreef:xLariss schreef:Ik heb nu hoofstel goude gespen en goude frontriem. Maar het valt neit zo op dat m'n beugels zilver zijn?
*gaat zoeken naar Kiefer Madonna en Bonfire*
Daar ben ik nou weer te perfectionistisch voor
Ik vind dat dus echt niet mooi. Als je goud hebt dan moet ook alles goud
knabbelgirl schreef:V vindik wel mooi
knabbelgirl schreef:
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:V vindik wel mooi
Kiefer Katherina V of een grote V?
knabbelgirl schreef:
Roma_4ever schreef:heey
ga ff bijlezen en dan ff verslagje van die haffies die ik vandaag voort eerst gereden heb
knabbelgirl schreef:
xLariss schreef:knabbelgirl schreef:een dekje en een hoofdstel en een rijbroek
Doen dus
Ik wil ook een nieuwhoofdstel? Maar ik moet ook nog een borsttuig hebben anders zit ik op z'n kont met de cross
En nieuwe dekjes voor onder m'n dressuur zadel, maar ik spaar nu voor leren rijlaarzen.. *Zucht*
Roma_4ever schreef:wat voor hoofdstel wil je? ik heb dr nog wel 1