Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
SmeeJ schreef:Voor madelief he
Evatje schreef:Ik had een elastische gekocht een dag of 2 geleden en de dag ernaar had ze ineens kamelen bulten bij mijn instructice 2 tieten
biancailona schreef:klopt lotte, ze is ook op dieet geweest, ze is een hoop kwijt, en een hoop is ook echt bouw als ouderwets type. Onderin mijn onderschrift staat een link, heb haar zondag gewassen. Was zelf ook meteen gewassen![]()
lotteluvah schreef:Evatje schreef:Ik had een elastische gekocht een dag of 2 geleden en de dag ernaar had ze ineens kamelen bulten bij mijn instructice 2 tietendat laatste
Ik heb een wintec singel. de zadelmaker vind dat de fijnste singels die er zijn en leverd ze door heel NL.
lotteluvah schreef:Kan dat elastiek niet zijn gaan knellen? Vooral met dit warme weer enzo.
Evatje schreef:lotteluvah schreef:Kan dat elastiek niet zijn gaan knellen? Vooral met dit warme weer enzo.
Dat denken we, gewoon té strak aangesingeld. Normaal ook altijd op dat gaatje gehad met een andere singel maar nu hebben we er ineens last van, dus. Maar m'n instructice zegt, als het nog een keer gebeurt kun je beter een bontje kopen, maar dat doe ik gewoon gelijk want m'n meissie hoeft geen kamelen bulten. Want ik heb nog altijd geen kameel, toch?![]()
SmeeJ schreef:Made is made by my
SmeeJ schreef:Lotje en lou enzo zijn mooi hoor