Ja ze groeit echt met de dag. niet normaal! en al zo volwassen aan het doen! Voetjes uitkrabben doet ze al netjes! Meelopen nu ook, was wel even spannend maar ben zo trots op dr! En ze gaat me nu ook echt als haar baasje zien, waar ik wel erg blij mee ben!
jaa ze maak me helemaal happy! een troost als dr mama weggaat.
ik ga slapen! heb het gehad voor vandaag!! weltrusten allemaal!
Christadk
Geplaatst: 26-08-11 23:25
Liekje wat leuk dat je al alleen op pad kan met Lely! Stoere dame is het
En wat betreft divoza Zoetermeer..is idd geen topwinkel! En ze hebben alleen maar saaie halsters 1 keer een leuke oranje gekocht voor Marit, maar de rest is zo standaard.
Ik ben vandaag niet naar stal geweest, drukke dag gehad. Morgenochtend lekker vroeg een ritje maken of even longeren. Ligt eraan hoe madam zich voelt met het virus..
shilady
Geplaatst: 27-08-11 00:05
zo heb mn verjaardag geviert vandaag in schiedam heb veel centjes gekregen morgen in limburg nog een feestjes
Jastiehorse, jaa divoza zoetemeer vond er echt niks aan! kon nog geen hallo vanaf. En ze hebben meer voor jezelf dan voor het paard. shilady. gefeliciteeerd! roxylovee. lekker hoor! ik wil ook weer een grote buitenrit maken! maar dat duurt nog even marlis. succes met peeps!
ik ga zo even hier opruimen.. zus geeft vanavond een feestje.. En daarna ff douche enz en dan ga ik me gehandicapte neefje ophalen.. zijn organisatie geeft een feest in Fort Altena, en daar komt nick & simon optreden! Hij helemaal blij natuurlijk! En hij mocht iemand meenemen en hij heeft mij gevraagd! Vind het wel erg gezellig! En misschien dat ik nog even door race naar het dorp voor wat frustels voor morgen bij de shoot! Ga denk in het blauw en in het wit/roze..
Daan gefeliciteerd met je verjaardag, alweer 21 Nu snel weer je autorijden afmaken he?
Knappe Lely, goed hoor van haar. Ze wordt ook groot.
Nou de smid is zeker een dik uur als het zelfs niet langer is bezig geweest met Peeps. Kyra stond al die tijd er braaf bij want peep ging door het lint toen Kyra achter bleef in stal.... De smid had alleen graag gezien dat haar voet nog ingepakt stond in het verband en met watten i.v.m. de viezigheid en bescherming, maar wij hebben advies wat we gekregen hebben van de dierenarts en hoefsmid daar opgevolgd en hij vond het niet raar dat we weer pijnstilling gehaald hebben voor der zoveel pijn dat ze heeft. Toen hij bij haar rechter achterhoef er langs ging, ging het gelijk bloeden als een rund. Het gat is nog steeds helemaal open helemaal in het leven.... Ze heeft nu alleen achter ijzers gekregen, en niet met een heel leren zooltje maar met een lerenrand. Omdat het gat in haar hoef niet gehard is en nog helemaal open is. In het gat heeft hij watten met jodium(tectuur?) gestopt en hij hoopt dat het een dag of 2/3 blijft zitten want wij moeten het ook weer erin doen als het eruit is of te vies is. Hebben een hoefnagel meegekregen om het helemaal door te duwen zodat heel het gat gevuld is. Ze ging zowat zitten op haar kont tijdens het bekappen/beslaan en probeerden meerdere malen te schoppen dus ze heeft een praam opgekregen, vond ze niet leuk. Zielig meisje. En kyra stond heel de tijd braaf te wachten tot moeders klaar was en ze de paddock in gingen samen. Kyra heeft ook nog met een klein meisje die mee naar stal was met ik denk haar moeder gekroelt, ze was er echt lief voor vond het meisje helemaal leuk. En iedereen vind kyra zo leuk, omdat ze zo koel in der koppie is en een echte punker met die manen.
We moeten nu veel met peeps stappen, dat mag wel over het harde en hij denkt met 2 weekjes dat we weer wat kunnen gaan doen en kunnen opbouwen maar wel in de bak dan op zachte ondergrond. En de volgende keer dat de ijzers vervangen moeten worden krijgt ze voor ook ijzers omdat ze ook te kort staat en hij bang is dat ze anders weer snel een nieuwe zweer of iets krijgt omdat het minder beschermd is. Dus van de week even peeskappen, strijklappen en springschoenen aanschaffen voor de bollie. Hopelijk loopt ze snel helemaal zuiver maar met de leren zooltje(rand) en ijzer denkt hij van wel.
Ja nu veel stappen en ze mag wel los in de paddock Maa als we echt gaan opbouwen moet het in de bak i.v.m. zachte ondergrond, maar gooi er als ze goed loop denk eerst 2 weekjes ofzo de stapmolen in elke dag.
nts19
Geplaatst: 27-08-11 13:28
arme peeps! Ik hoop dat het nu werkt en dat het propje erin blijf zitten! en wat is kyra een knapperd dat ze al die tijd netjes heeft staan wachten
ik ga zo me neefje ophalen en dan met gehandicapte lekker een feessie bouwen!