Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
moyra schreef:hoe weten jullie dat ze in het veulen stamboek staan??? Ben ik wel benieuwd naar.
melody93 schreef:Hahaha jongens, zaterdag komt er iemand snowboarden achter Mel en worden er weer foto's gemaaktBen benieuwd!
Madeira_ schreef:Jaaaaaaaaaaa fysiotherapeut is net geweest ik mag weer proberen te draven en galopje te maken![]()
![]()
Amanda schreef:Jim heb ik gekocht als 1.50. Zou nu 1.53/1.54 moeten zijn.
Maar hij is een paar weken terug gemeten op 1.47
Silletje schreef:En rijden? Staan jullie paardjes nu ook stil i.v.m de gladheid??
Die van mij hebben al 3 weken vakantie :'(
joopiexx schreef:En gail ben je nog wat wijzer geworden vandaag met die jongen?
Wenner is fit joh! haha hij ging helemaal uit zn plaat net.
De waterbakken zijn bevroren dus nu mogen we met emmers sjouwen pfff...\
Silletje schreef:En rijden? Staan jullie paardjes nu ook stil i.v.m de gladheid??
Die van mij hebben al 3 weken vakantie :'(
Peelie schreef:Het is eigenlijk heel goed gegaan!!!
Ik had echt geen idee hoe ik moest beginnen, dus ik ben maar gewoon begonnen met, We moeten het over dat smsen en bellen hebben, ant het zit me niet lekker.
ik ben nu eindelijk tot hem door gedrongen volgens mij. Ook vroeg hij aan mij wat ik van hem vond. Dus ik heb hem een heeeel eerlijk andwoord gegeven en dat ik het idee heb dat hij mij leuker vind dat dat ik hem vind... En dat vond hij niet leuk om te horen.
Hij heeft heeeel wat stof tot nadenken. en we zijn daarna een filmpje gaan kijken en hij heeft ook echt zitten piekeren. Ik zag het gewoon aan hem. Maar volgens mij is hij tot de conclusie gekomen dat ik gelijk had en dat hij idd hard van stapel liep.
Hij stuurde me daarnet een sms dat hij mij niet meer gaat smsen totdat ik hem sms, wat top is natuurlijk. En dat hij geen groot geheim meer heeft, dat komt er du ok neer dat hij uit is met zijn vriendin, als ik het goed begrijp. Dus dat ga ik nog even navragen
Wel heeel erg lief en charmant was, hij kwam aan de deur, ik deed de deur open en hij stond daar een beetje raar te doen met zijn handen achter zijn rug. Haald hij een bosje roze rozen achten zijn rug vandaan!!Zo lief
![]()
daardoor was het wel wat lastiger het minder leuke gesprek te starten, maar het is wel gelukt