Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Hinke schreef:Madeira: http://www.vrijheidsdressuur.info/ Het is volgens mij best simpel je paard zoiets te leren. Ankie had met 2 keer oefenen het commando voor achteruit door. Zolang je bij ankie snoepjes gebruikt kan ze alles leren! Verder ben ik niet gekomenIk heb er geen geduld voor. En dan moet je ook nog met zoń clicker geval werken, pff!
Madeira_ schreef:DivaMiep, een stalgenoot kent jouw dushaha grappig.
Naomi, denk jij dat je het met Madeira kunt doen? Ach, ze is wel lief en gehoorzaam.. Maar denk dat ze het puur om het stukje wortel of wat dan ook zou doen
Ik krijg als ik op gewicht ben van mijn ouders een wedstrijd outfit voor mij en Madeirsuper he. Ik ga tot die tijd (denk een half tot 1 jaar) flink oefenen met Madeira, ze deed het super gisteren. Ik sprong alleen ietsje te hard van haar af.. en vandaag heb ik weer een dikke knie + dat ik pijn heb. Blehg
naomimak schreef:Madeira_ schreef:DivaMiep, een stalgenoot kent jouw dushaha grappig.
Naomi, denk jij dat je het met Madeira kunt doen? Ach, ze is wel lief en gehoorzaam.. Maar denk dat ze het puur om het stukje wortel of wat dan ook zou doen
Ik krijg als ik op gewicht ben van mijn ouders een wedstrijd outfit voor mij en Madeirsuper he. Ik ga tot die tijd (denk een half tot 1 jaar) flink oefenen met Madeira, ze deed het super gisteren. Ik sprong alleen ietsje te hard van haar af.. en vandaag heb ik weer een dikke knie + dat ik pijn heb. Blehg
dat is minder van ej knie
ja ik wil het wel proberen:P
ik het met dulsenea proberen denk ik;p
Freya schreef:Ik heb ook voor ons doen goed nieuws.
Aller eerst is Donna morgen op de helft van haar dracht ( ongeveer als we de uitreken datum aanhouden )
En gisteren hebben we aan de hand gedraaft over de drafbaan en dat ging super goed met haar been en is ook niet dik geworden, in overleg met de veearts mogen we dit nu gaan uitbreiden, eventueel onder de man met zadeltje , als die nog maar past. Heb al sinds juni niet meer met zadel gereden en ze is behoorlijk dik
Charaz schreef:Hinke schreef:Madeira: http://www.vrijheidsdressuur.info/ Het is volgens mij best simpel je paard zoiets te leren. Ankie had met 2 keer oefenen het commando voor achteruit door. Zolang je bij ankie snoepjes gebruikt kan ze alles leren! Verder ben ik niet gekomenIk heb er geen geduld voor. En dan moet je ook nog met zoń clicker geval werken, pff!
Vergis je daar niet in, vrijheidsdressuur doe je ook niet zo 1,2,3 is ook trainen, trainen en nog eens trainen.
Peelie schreef:Hihi madeira... Heb ik ook wel eens last vanDoet echt pijn... Ik hoor altijd dat je nadat ze ook maar denkt zo pijnlijk te landen door te lopen nadat je de grond het geraakt. Het scheind zo te zijn dat je er dan niks van merkt... (nou ik merk het nog niet :p )
weet een van jullie wat af van klassieke dressuur? want dik wil ik eigenlijk al een hele poos doen met mara maar ik heb geen iedee waar ik moet beginnen...
En hoe heet dat... uhm... Anthony Boyth ofzo? dat heb ik altijd ook erg intresand gevonden maar ik weet neit meer presies hoe het heet
Peelie schreef:Hihi madeira... Heb ik ook wel eens last vanDoet echt pijn... Ik hoor altijd dat je nadat ze ook maar denkt zo pijnlijk te landen door te lopen nadat je de grond het geraakt. Het scheind zo te zijn dat je er dan niks van merkt... (nou ik merk het nog niet :p )
weet een van jullie wat af van klassieke dressuur? want dik wil ik eigenlijk al een hele poos doen met mara maar ik heb geen iedee waar ik moet beginnen...
En hoe heet dat... uhm... Anthony Boyth ofzo? dat heb ik altijd ook erg intresand gevonden maar ik weet neit meer presies hoe het heet
Madeira_ schreef:Ik wil heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel misschien, over 100000000000000000 jaar (nouja, eigenlijk over 1 jaar) langszaam beginnen met onderlinge wedstrijdjes op deze pesionstalling waar ik nu sta (ga maar geen gedoe doen met trailer). Ik krijg ook van mijn ouders als ik op gewicht ben een wedstrijd outfit. Mag ik jullie's is zien?Krijg van mijn nicht dan ook een witte sjabrak
![]()
Ik snap da VD niet iets is van 1 2 3. Maar lijkt mij wel heel gaaf om iets mee te doen.
_Ro0sj_, mooie foto!Leuk bewerkt!!
Hinke schreef:Dat klinkt wel goed! Wilde je er nog voor ze haar veulen krijgt op gaan rijden?
joopiexx schreef:Mijn liefste haf heeft gesolliciteerd naar een mp advertentie.. Nouja, ik kan hem vertellen dat hij die nooit zal krijgen, maar hij heeft zich schandelijk gedragen vandaag. Hij doet aan werkweigering aan de longeerlijn.
Dan kan je natuurlijk een tik met de zweep geven, maar als zo een dikke haf op 2 benen voor je neus staat voel je je niet meer zo dapper door dat zweepje. Dus met heel veeel, vooral heeeeeeeel veeel geduld hem uiteindelijk ongeveer aan het lopen gekregen. Gelukkig wel gewonnen dus.
Ik snap niet dat ik zo een dominant monster heb, hij lijkt echt een sukkeltje als je hem ziet. Het is een schat van een beest, en na zo'n machtspelletje van hem is het meer mn maatje dan ooit tevoren. Maar af en toe, dan haalt hij het bloed onder mn nagels vandaan.
Iemand die dit herkend?