Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Hilde_q schreef:
MAar ze kan wel mooi over de hoefslag
En nienkes priouette
Mrtien_Belle schreef:Was ik weer, heb net ff dit topic doorgelezen.. jullie gaan echt snel![]()
Ik vind die rijbroeken met lederen zitvlak echt helemaal niets, heb 1x eentje gepast en meteen weer uitgedaan![]()
Iedereen nog fijne kerstdagen trouwens.. ik zit gezellig met mijn neefjes opgescheept nu
HAFxGEK schreef:weetje.
Ik wa snet nog even snel bij Stolz enz. En hun staan gewoon bij mensen thuis. dus niet op een pensionstal ofz. Maar die mensen hebben dus ook een zoon j. Nu vroeg hij dus laatst mijn nr. Niet heel wat bijzonders ofz dus vroeg ik ook die van hem. Nu kreegik dus vandaag een sms-je of ik dus van 't weekend met hem naar de bios wil. Maar daar heb ik dus absoluut geen zin in, heel het vertrouwen in jongens is bij mij weg. (leg ik nog wle uit als iemand dat wil) Dus ik heb 't 'm ook gezegt dat ik er nu nog geen zin in heb. Gelukkig begreep hij 't allemaal. Maar hij is al iets van 2 0 jaar oudIk weet 't niet eens precies
knabbelgirl schreef:goeie avond lieverds! Even snel een berichtje van mij
Ik was gisteren een jonge hengst aan het halsteren, en die vond het nodig om op de terug weg te gaan steigferen. Mep met de zweep gegeven, zet ie mij klem tegen de muur en gaat tegen mij staan steugeren en ik kon nergens heenRaakte mijn hoofd en rug vol
Verder is het echt super leuk! Katie gaat goed en kerst thuis was leuk!
Heb je het zadel binnen Yvank en pas hij?
knabbelgirl schreef:ja heb een heel blauw hoofd, hoofdpijn rugpijn en traumamaar ja, ik moet hem van de week weer don om niet bang te worden en dan helpt linda me even
Naomi_Haffie schreef:wat zouden jullie kiezen ?
de camera fuji finepix s7500 ..[ een geheugenkaart batterijen met oplader en een tas zitten erbij. voor 250 euro.. ]
of ponykamp ? ook 250 euro...
Naomi_Haffie schreef:het is wel zo dat ik denk dat ik van de camera langer plezier heb..
maar die week als ik op kamp gaat met haffie, heb ik er hele leuke herineringen aan,
lotteluvah schreef:IK heb ook een fuji.
Alleen doet hij niet meer wat ik wil. Ik wil meer
Roma_4ever schreef:ik wil deze vakantie nog naar divoza alleen (bruine hoofdstellen kijken) ik weet alleen niet of me moeder dat wil
biancailona schreef:Roma_4ever schreef:ik wil deze vakantie nog naar divoza alleen (bruine hoofdstellen kijken) ik weet alleen niet of me moeder dat wil
vrijdag is de meeting, kom je dan ook
biancailona schreef:ik gadag allemaal tot later
Anseltje schreef:Ik ga donderdagochtend naar de kapper, maar ik weet niet wat ik moet doen
Anseltje schreef:9 gangen menukolere