Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Ik vind trouwens dat je hektor nu wel een beetje je eigen mag maken...
dlientjuh schreef:Kyrseltje schreef:
Heeeeeeeeeeeel misschien zou ik dat ook mogen bij Hektor , maar I don't think so.. En ik weet ook niet hoe Hektor reageerd met deken op..
heeft hij nooit een zweetdeken op stal aangehad ofzoiets?
dlientjuh schreef:dlientjuh schreef:Ik vind trouwens dat je hektor nu wel een beetje je eigen mag maken...
daar bedoel ik mee dat jij ook mee mag bepalen in hem
dlientjuh schreef:hmmm ik denk dat hij dan niet zo raar zou doen bij een winterdeken..
maar je kan hem natuurlijk van de zomer laten wennen aan die vliegendeken door hem steeds langer op te laten
dlientjuh schreef:maar hij ziet er al een stuk beter uit zonder wintervacht en die manen
Kyrseltje schreef:dlientjuh schreef:maar hij ziet er al een stuk beter uit zonder wintervacht en die manen
JaaaaaIs hij veel knapper! Ik ga die manen er gewoon een keer afknippen zonder toestemming. Dan heb ik even heel erg ruzie, maar dan zijn ze er wel af
JaaaaaIs hij veel knapper! Ik ga die manen er gewoon een keer afknippen zonder toestemming. Dan heb ik even heel erg ruzie, maar dan zijn ze er wel af
ja joh!
manen afknippen
lekker rossen
dan even wassen
en dan zijn sokjes knippen ofzo
dat maakt ook een pony altijd mooi
stukje van de staart
ik vind het altijd leuk om jive te wassen
dlientjuh schreef:jepz.. staan nog steeds te koop
Kyrseltje schreef:dlientjuh schreef:jepz.. staan nog steeds te koop
Hmm ik heb zo'n geel dekje, denk dat ze er erg mooi bij staan, maar ik kan niet bandageren
Hmm ik heb zo'n geel dekje, denk dat ze er erg mooi bij staan, maar ik kan niet bandageren
bandageren is niet zo moeilijk
ken je iemand die het kan?