Ben alleen niet zo heel goed met dit soort onderwerpen, ben bang dat ik altijd wat verkeerds zeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:weet je suus als ik dat mens ooit voor ogen zou krijgen weet ik maar al te graag wat ik met haar zou willen doen..
Jij hebt ook altijd pech he meid..
dlientjuh schreef:Vind het echt rot voor je![]()
Ben alleen niet zo heel goed met dit soort onderwerpen, ben bang dat ik altijd wat verkeerds zeg![]()
Lous schreef:Heb ik ooit ook wel eens meegemaakt toen ik nog een stukje jonger was....
Ik was 15 en werkte nog op de kinderboerderij hier in de buurt. Wij waren nogal een hecht groepje en het was moeilijk daar tussen te komen. Er zat bij mij op school een meisje wat vroeger ook kwam. Toendertijd wilde wij samen ook tot die groep horen, maar de beheerder van die dag had genoeg mensen.
Op een gegeven moment kwam ik wel in die groep en kwam haar dus tegen op school. Vertelde dat ik wel een goed woordje voor haar wilde doen en nam haar dus mee.
Ze accepteerde haar en het was gezellig. Totdat ze dus de andere mensen tegen mij op begon te zetten. En ook na het rijden als zij de laatste was die op mijn verzorgpony had gereden niet de spullen opruimen, en wie kreeg de schul, ja hoor ikke.
Gelukkig is ze net op tijd voordat de boel ging escaleren weg gegaan. Gelukkig maar, anders had het heel anders af kunnen lopen.
Lous schreef:is misschien een stuk minder erg, maar ik kan precies voelen wat jij nu moet voelen.
Maarre dit is dus niet de eerste keer, neem ik aan?
kekaro schreef:oh viet vertel want ik ben niet zo creatief met namen en kon dr niet vinden !
kekaro schreef:suus ik zou het hem zelf vragen hoor !
jij mag ook wel weten hoe het nou precies zit vind ik, als het waar is is het niet d ebedoeling dat ie van 2 walletjes gaat eten toch
lotteluvah schreef:mag ik even kotsen..
Asra in haar profiel, Asra in haar onderschrift, Asra overal
flikker toch om man scheit wijf..
kekaro schreef:ow geen posts ? maar wel wild van asra (en terecht)
kekaro schreef:meid een "beetje" jaloers en alles willen hebben wat jij hebt ?!
Lous schreef:Sorry, ik moet toch ff door gaan.
Nou hier zakt echt mijn broek van af hoor. Wat een oliebol en wel helemaal geobsedeerd zijn door jouw paardje en jouw (ex) vriendje, straks neemt ze nog meer van jow leven over. Hoop echt niet dat het zo ver komt. En jou ook nog haar vriendin noemen.