Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AMBERRTJEE schreef:Ik heb net een deken gekocht van Harry Horse maat 185 300 gr met zo'n klein halsje, maar mijn lieve meneer heeft weer een te brede borst natuurlijk!
Hahahaha achter Marnix staat trouwens echt een fotogeniek paard!!![]()
[ Afbeelding ]
Jammeeeerrr
Kim_97 schreef:Vandaag begonnen met ons opbouwschema. Ik mocht 10 minuten op haar stappen, het is niet veel maar na précies 6 weken niet op haar rug te hebben gezeten waren die 10 minuten fantastisch!![]()
Ik merkte dat ze veel spieren kwijt is geraakt, maar daar gaan we langzaam aan weer aan werken.
[ Afbeelding ]
PeerAppel schreef:Ik had gister les en het ging zoooo goed!Peg deed echt super haar best. Zo goed dat de instructrice zei dat we maar eens een onderlinge moesten doen. Dus 6 September staat er een gepland voor ons. Dat is echt al heel snel, maar het is gewoon oefenen en hopen dat ik tevreden ben aan het eind.
Vandaag ging rijden prut, maar ik reed bij iemand in die les had en die had een Haflinger die echt heel leuk was, maar nog moeite had met galop enzo. Dus dan moest ik al alle ruimte geven en ik was constant afgeleid omdat ik aan het opletten was. Dus dat werkte niet en dat vond Peggy ook. Ze was niet vooruit te branden.
Na het afspoelen heb ik haar dekentje opgedaan en toen stond ze me zo lief aan te kijken. Ik kon het niet laten om snel even het touw over haar hals te gooien, mijn mobiel te pakken en een foto te maken.
[ Afbeelding ]
xLaraaj schreef:
Westhof schreef:Fijn dat je les zo goed ging Pernille! Wel jammer dat het rijden vandaag minder ging. Hele lieve foto ook
Leuke foto Lara! Mooie bos manen heeft je paardje
Wes is vandaag naar de hoefsmid geweest. Er was dus al van alles mis en daar is vandaag nog meer bij gekomen. Rechtsvoor is hij de vorige keer (voordat ik hem kocht) vernageld. Dat was ook niet verwonderlijk, want het leven in de hoef loopt dus in een soort kronkel waardoor het moeilijk te nagelen is. Omdat zijn zolen zo kort zijn moet hij misschien achter ook hoefijzers. En de hoefsmid heeft ook geconstateerd dat hij White Line disease heeftDat houdt in dat hij schimmel in zijn hoeven heeft. Gelukkig niet in een ernstige vorm, maar ik moet er zeker wel iets mee aan. Dat kan nu alleen nog niet omdat de hoefijzers in de weg zitten. Pas als die eraf zijn kan de hoefsmid een deel van de wand eruit halen en dan kunnen we het behandelen. Voordat dat kan moeten de hoeven eerst wat beter worden. Heel jammer allemaal
Wes vond het ook totaal niet leuk. Hij probeerde een paar keer te steigeren en was constant aan het draaien
SuperAssie schreef:Wat super fijn van de trailers!
Ik heb gisteren van mijn moeder dus een bontje gekregen, vandaag uitgeprobeerd en blijft goed liggen dus is helemaal fijn. Met rijden was Andor behoorlijk druk, hele tijd dribbelen en drammen enz. Was even een stukje aan het galloperen, maar het krukje stond nog in de bak(moet van de zadelmaker met krukje opstappen xd) dus wilde eromheen, maar Andor ging niet aan de kant en toen besloot hij erover heen te springen
Nadat ik bijgekomen was van de slappe lach heb ik besloten dat mijn paard niet één maar minstens de helft van zijn steekjes los heeft zitten haha!
Heb net de foto's voor mijn fotomuur opgehaald, heb nu 22 foto's voor nog geen 5 euro
Nu nog even kijken waar ik ze ga hangen
romyloverrr schreef:155:
TamaraW: grrr, vervelend zeg!
mijn pony zit al ingepakt op koudere dagen.
156:
marrit: fijn dat mia fijn liep!
volgens mij... ze is al heerlijk aan het verharen![]()
tamarapp: dat dekje staat leuk!
157
Kim: leuk nieuws zeg!![]()
naomi: leuke foto!
Amber: welkom! leuke haflinger
158
Oké, hier nog een setjesverslaafde.
Maar dan tegenwoordig het meeste met beschemers
[ Afbeelding ]
En buiten beeld is nog veel meer
160
Amber: mooie deken zeg!
mignonne: mooie dekens!
Kim: jij ook mooie dekens
161:
Faith: mooie foto's zeg! Ziet er netjes uit.
Naomie: leuk dat je bij uitgelicht stond
Kim: ik ga het topic zo even bekijken!
162:
Pernille: perry is echt knap
Lara: mooie foto!
tamaraW: wat stom zeg, met die hoeven.
tamara: jammer dat andor zich weer aan het misdragen is!
mignonne: leuke foto's!
163:
Tamara: leuk van je moeder zeg! nu kunnen we als mijn voetje beter is weer gaan uitrijden!
Faith: ik deel ook wel even
Mignonne: Leuke foto's en leuk dekje!
tamarapp: Jammer dat je psullen moet verkopen, maar wel leuk van de trailer!
164:
tamara: Haha, gekke Andor toch weer.
zoooooooooo, klaar!
ApolloPaard schreef:
mignonne2403 schreef:Hier is trouwens nog wat foto's van zaterdag:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
zie je wat ik bedoelbeenhouding, zelf mee naar voren gaan om te 'helpen'
ApolloPaard schreef:
romyloverrr schreef:dat is inderdaad vervelend mignonne!
Ik heb weer wat dingen veranderd in mijn inrichting (en opgeruimd!)
In totaal toch weer 2 uur mee bezig geweest.
- nieuwe xxxl poetskist.
- bandages van op zolder naar onderen gehaald.
- ophanghaakjes voor de bitten gemaakt (niet zo goed te zien)
[ Afbeelding ]