Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

vriendje mee met camera wou even zien of we ons wel kunnen vertonen volgende week
. Weinig getraind laatste tijd omdat ik steeds niet goed ben
, maar heb volgende week clinic van Emmelie Scholtens op ICNN Drachten en Wedstrijddebuut
. Ze liep wel aardig vandaag kan uiteraard nog veeel beter
. Zit zelf soms debiel maarja dat komt door mijn krakkemikkige rug, nek en hoofd op dit moment. Bak is idd nat maar wel vlak en niet zwaar ze heeft zeer goed evenwicht dus kunnen net zoveel doen als in een droge bak
.
Ze heeft ook een mooi achterbeen gebruik
, jaa ze loopt wel
. Druktemaker dat het is
Van de vriendengroep was de helft ziek, dus niet op stap geweest oid. Ook totaal geen behoefte aan, dus heerlijk op tijd weer thuis. Vriendlief was ook niet fit, en die arme ziel moest vandaag alweer aan t werk. t is gelukkig wel een echte bikkel
?

en Paulien ook! mooie blauwe hemel erbij
. Het is gewoon zwaar klote.

Wiek3 schreef:Ben net voor de laatste keer naar m'n meisje gegaan. Heb haar nog even een lekkere poetsbeurt en een paar reusachtige winterpenen gegeven. Daarna met de eigenaar gesproken over het hoe en wat en ze wordt waarschijnlijk zaterdag ochtend opgehaald voor de slacht. Dat staat dus vast.
Ik ben in ieder geval blij dat ze naar de eeuwige weilanden gaat ja Suus... beter dan een ander thuis waar er weer mee gehannest gaat worden. Dat is helemaal niets voor haar. Net als stil staan, ze is zo werklustig en in de situatie zoals hij nu is wordt ze niet gelukkig. En beter worden zal ze ook niet meer doen. Het is gewoon zwaar klote.
Ik mis ze nu al, het is zo stil in huis...