jullie zullen wel denken wat is ze stil, maar lees altijd braaf alles mee maar helaas niet altijd tijd om er op te reageren. anous em marlis ik volg jullie zowel hier als op hyves, dus denk wel aan jullie en peeps hoor
heb weer mooie foto's voor bij zien komen zeg toppie
hier alles goed alleen druk 40 uur werken dan nog 3 paarden en een puber veulen dus blijft er wijnig tijd over. zaterdag heerlijk geshopt in duitsland mooie deken gekocht voor farah in de winter en 2 mooie shabrakjes een dressuur hoed en een mooie rijbroek en ongeveer 6 kilo aan koekjes maar het was super mooi en gezellig. Morgen ga ik met mijn mama stof kopen voor mij klassieke jurk voor Dameszadel dus ben benieuwd wat het gaat worden, helaas gaat Het Nederlandskampioenschap dit jaar niet door maar volgendjaar hoop ik daar testaan met farah dus heb nog een hoop werk betreft dames zadel in iedergeval vind farah het niet erg om te doen dus alleen een kwestie van de basis er op rijden en dan kunnen we van start helemaal zin in
fitany doet het erg goed meet op dit moment iets meer als 1.20 dus nog 30 cm er bij en ze is net zo groot als mams haha
fanny doet he ook erg super goed gister weer begin gemaakt aan het appyement en de keert wending alleen daar maakte ze een halve galop pirouette van haha * ze was een beetje heet*
Morgen loopt fanny haar paps de hengsten proef in Ermelo dus ben benieuwd wat die gaat doen, en Fitany haar papa doet ook weer mee
verder niet veel te melden van het weekend denk ik wel weer
( knuffel voor peeps van farah fanny fitany en liane , natuurlijk ook van mij )
Maakt niet uit dat je het druk heb ook andere dingen gaan nou eenmaal voor Ik had om 9 uur een afspraak bij verboon om de opfok te bekijken en info te krijgen maar sta nog steeds te wachten tot die komt. Iemand van stal waar we t aan vroegen had hem al gebeld en ook erheen gelopen . Edit komt nu net.
Ik weet nog niet wat me weekend plannen zijn en hoelaat ik zondag op stal ga zijn. Opfok voor kyra is daar swinters 1e jaar 17d en zomers 95 en ze beginnen met koppels van 2 en gaan ze als dat goed gaat bij elkaar met nog een koppel gooien enz. Alleen komen ze swinters maar 45 buiten, soms wel wat langer ligt aan de hoeveelheid koppels die er zijn. Maarja ze moet toch ergens heen.
nts19
Geplaatst: 26-08-11 11:23
Ik ga aankleden .. vriendin iris komt straks hierheen.. en dan gaan we naar hypo en naar divoza
Jij blijft paardenwinkels af gaan hahaha. Veel plezier.
Ik ga zo even lekker eten en dan in een warm bad. Ben zijk nat geregend, heb peeps en kyra lekker gepoetst en schone stal gegeven en zijn 20/30 min los geweest. Toen wou Kyra erg graag naar binnen die ging rennen aan de lijn haha.
nts19
Geplaatst: 26-08-11 11:31
jaa we hebben nu vakantie en het regent hier veel dus we kunnen ook niet veel met de paarden doen. Want amira zijn we bezig met inrijden maar dat doen we liever in het weiland.. en dat is nu te nat. en wou met angel gaat buitenstappen maar het blijf regenen! dus we gaan lekker shoppen!
Ik kom ook weer even kijken. Ik vind het door tijdgebrek vaak lastig om alles netjes bij te lezen, want ik ben niet altijd even veel online... En als je 1 of 2 dagen niet online bent is het weer zoveel pagina's erbij.
Heb wel allemaal leuke foto's gezien van Peeps & Kyra en van Marit!
Noeka
Geplaatst: 26-08-11 14:13
Sommige zullen mijn lieve Siska nog niet kenne, andere misschien al wel. Ik stel haar even voor:
Siska is een 7jarige haflingerdame. Donkerbruin van kleur in de zomer, heel bleek in de winter. (Door het scheren dan wel) Massas moeilijke staart om uit te borstelen, een eigenwijs karakter. Uitbreker eerste klas, is dol op eten en springen. Heeft bang van kleine pony's.
Rijden op 24augustus, in haar nieuwe mooie setje van BR! Pasje veruimen. Weer oppakken. En natuurlijk, wat Siska het liefste doet is springen!
kan de auto van me vriend lenen om op te passen. Scheelt half uur fietsen en hoef ik vannacht niet in me eentje op de fiets.ga dus dalijk voor het eerst alleen rijden.maar rijden gaat goed dus zal wel goed komen.
leuke foto's! sorry heb het de laaste tijd te druk gehad om overal op te reageren, had natuurlijk wel alles gelezen!
met allie mag ik langzaam maar dan ook zeer langzaam gaan beginnen met rijden, 1a2 x inde week. en dan zomaar max 15 minuten stappen, en uiteraard ook stoppen als ze moe word.. ben benieuwd hoe lang het nog duren gaat...
nts19
Geplaatst: 26-08-11 22:43
zooo divoza in zoetemeer echt nooit meer! vind het geen fijne winkel. ze hebben niet extreem veel! kwa halsters helemaal niet! echt maar een stuk of 20.. en vind ze niet echt bepaald vriendelijk.. toen doorgegaan naar horseplaza in rotterdam .. waren ze echt super vriendelijk! en daarna nog even naar babs ruitersport in dordrecht geweest. aardig wat gereden maar heb wel wat gescoord! hooinet, wit halstertouw, handschoentjes, 4 nieuwe borstels, en een nieuw halster met problemenmakertje voor Don, want die andere heb ik al
Toen even op stal gerommeld, en daarna gevoerd! en jippie voor het eerst gewandeld met lely alleen! Ging maar tot het einde van het pad maar we hebben het wel samen gedaan! Zo trots op me kleine dame! even een fototje! *let niet op mij, heel de dag gereden en was aardig moe*