ik kom even snel kijken hier want hou het niet uit zonder bokt ! veel ruzie's thuis waarom weet ik niet maar af en toe is er zo'n piriode, en dan lopen me ouders ook elkaar te haatte (gescheidenouders) de enigste die me echt helpt is een hele goede vriend, hij is net zoiets als een broer voor me maar zelfs hij zeikt over mn cijfers dus moet er echt wat aan gaaan doen bah ! ben blij als ik vrijdag eindelijk weer naar cupje mag..
nts19
Geplaatst: 06-10-10 20:22
Candace schreef:
Leuke fotos weer gezien! Super cool dat Angel drachtig is joh! Als ze nog even 5 daagjes wacht dan krijgt ze haar veulen op mijn verjaardag hahaha!
haha nou ze is voor het laatst op 17 juli gedekt volgens mij.. want na de eerste keer werd ze weer hengstig toen er een nieuwe merrie kwam en toen hebben ze haar weer gedekt.. dus ik hou het zelf op 15 juni
Ben vandaag niet zo lekker dus heb Angel even in de bak gedaan en daarna even lekker gepoetst want ik merkte aan dr dat ze nog beetje van streek was van gister.. met haar deken opdoen ook gelijk beentje omhoog.. morgen weer even aan het werk zetten want vrijdag komt mn vriendin weer..
Oeeeh nog 2 werkdagen en dan weekend en 3 weken vakantie ik ga gtst kyken en naar bed. ben moe!
Ik heb net een docu gezien. Over de streep... Heeeeeel indrukwekkend. Gaat over een programma dat Oprah heeft 'ontwikkeld' voor jongvolwassenen/pubers op scholen om beter met elkaar om te gaan, en zich open te stellen. En dat kan je dus ook aanvragen voor op je eigen school. Wat ik dus ook gelijk gedaan heb. Ik vind het heeeeel belangerijk dat er een relaxde sfeer kan hangen op een school. En dat hangt er absoluut niet op onze school. Er word veel gepest ed.. Ik hoop echt dat onze school word uitgekozen!!!
Goedemorgen... Wat is het ontsettend rustig weer...
Hey Jolanda, hoe zit het eigenlijk met die voorspellingen van wanneer het topic vol zit? Volgens mij zit ik aardig in de buurd
En wie heeft er eigenlijk allenmaal een gok gedaan?
suus_elviera
Geplaatst: 07-10-10 11:18
mechien iemand intressen in een gloed nieuwe fluorescerende oranje halster maat cob had ik voor elviera gekocht zondag midag en zondag avond ging ze naar de kliniek
Ik ben moe joh, nu aan het werk, straks rijden en vanavond schoolfeest. En nee dat is niet leuk als je docent bent! Alleen als leerling is het leuk denk ik. Morgen lekker vrij, dan smorgens naar mn opa en oma, en daarna een neusbontje kopen. En dan nog een weekje en dan gaan we op vakantie naar Laag Soeren!!!
farahtjuh
Geplaatst: 07-10-10 14:19
halli hallo dames
ben nog druk bezig met mijn stage vanavond naar de ruitersport hoofdstel is stuk van farah en mijn scheer masschiene dus baal als een stekker
@ suus, ben erg benieuwd naar je tatoo farah en fanny passen allebij cob halsters, wil je dat halster niet bewaren?
1e buigen haha nog niet helemaal klaar, maar wel in de maak Hij doet hem wel al dieper, maar de foto ging niet zo snel!
nts19
Geplaatst: 07-10-10 20:45
leuke foto gezien!
sorry meiden heb geen tijd en zin om bij te lezen.. moest net lessen en t ging echt vreselijk. heel de dag gewerkt en in de avond .. en ik haat donker.. nu even snel de herhaling van gtst kijken en dan ga ik zo weer naar bed. morgen laatste daagje werken voor mijn vakantie! en heb morgen erg veel te doen op mn werk en hoop dat ik om 6 uur klaar ben want savonds komt mn vriendin als t goed is ..
Fijne avond!
Nathalie83
Geplaatst: 07-10-10 21:15
Avond
K geloof dat k ook gegokt heb Gail, weet alleen echt niet meer welke datum
Pff kan me voorstellen dat het niet leuk is als docent naar een schoolfeest k moet er niet aan denken iig.. sterkte
Mmm balen Farahtjuh.. Nu wil ik natuurlijk wel de nieuwe zien Enne zit er verband tussen kapot hoofdstel en kapot scheermachine?..
Leuke foto's Manderijntjuh!
Ik vanmiddag de vieste haf die k ooit gezien heb gewassen en schoon dat ze is! onherkenbaar bijna Daarna Marena gereden, ze liep lekker, ook weer met de galop bezig geweest.. Ze gaat nog als een ongeleidprojectiel de bak door, maar ze springt iig aan op mijn hulp en kan d'r in galop houden tempo komt wel ze vind het nog wel zwaar.. Ze had weer aardig zweetjes..
En jaja.. over 2 week gaat het gebeuren.. Nalie heeft haar eerste wedstrijd.. Pff vind het nu al eng.. K doe mee met Marena's moeder, en dat is een goed doorgewinterde wedstrijdpoon dus ze sleept me er vast doorheen. Tenminste.. Dat hoop ik
Nou scheer maschiene word op gestuurt. Hoofdstel ligt in de winkel hoor ik morgen of zaterdag weer wat van, Bah wat baal ik als een stekker.
@Natalie : farah krijgt waarscheinlijk het zelfde hoofdstel weer. Maat voor fanny ben ik van plan een nieuw hoofdstel te kopen. En dat word waar scheinlijk de Kieffer Maike, maar als farah een nieuwe heeft zal ik er een fofo van maken
Leuke foto's hier boven mooi hoor, en dat voetje
Nou nog 1 dag en dan weekend Maar voor nu slaaplkkr
ik ben vandaag al 12 uur uit dan ga ik lekker naar de paardjes lekker rijden...
Ik ga aankomde zatedag lekker naar 100% tuning samen met vriend lief en zijn beste vriend met zijn dochtertje. Weer even wat tijd samen zonder thuis te zitten...
farahtjuh
Geplaatst: 08-10-10 09:47
goede morge
12 uur vrij aaaah wil ik ook ik moet tot 4 uur vandaag dan lekker fanny rijden en hopen dat ik wat gehoort heb van mijn hoofdstel. morgen feest van mijn opa en oma en zondag lekker met de paarden bezig denk ik farah heeft vandaag vrij dus mag fanny weer in de baan
hm... 4e uur viel uit, waardoor ik al 10 voor 11 uit was
zometeen ga ik lekker rustig op mijn dooie gemakkie naar de paarden toe, stalletje uitmesten en misschien een stukkie rijden. Ik heb toch nogsteeds een beetje last van kramp, dus ik durf eigenlijk nog niet zo goed