lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:met wie dan??
My friends
ik nieuwsgierig? Lijkt maar zo

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lotteluvah schreef:Babsie_Flash schreef:met wie dan??
My friends
HAFxGEK schreef:weetje.
Ik wa snet nog even snel bij Stolz enz. En hun staan gewoon bij mensen thuis. dus niet op een pensionstal ofz. Maar die mensen hebben dus ook een zoon j. Nu vroeg hij dus laatst mijn nr. Niet heel wat bijzonders ofz dus vroeg ik ook die van hem. Nu kreegik dus vandaag een sms-je of ik dus van 't weekend met hem naar de bios wil. Maar daar heb ik dus absoluut geen zin in, heel het vertrouwen in jongens is bij mij weg. (leg ik nog wle uit als iemand dat wil) Dus ik heb 't 'm ook gezegt dat ik er nu nog geen zin in heb. Gelukkig begreep hij 't allemaal. Maar hij is al iets van 2 0 jaar oudIk weet 't niet eens precies
Naomi_Haffie schreef:ben pagina's weer doorgecrost
ik heb er 1 met kunstlederen zitvlak.. maar die is wat te groot dus rijd niet zo fijn..
ik wil zoo graag een broek met ruitjes
hilde leuke foto's joh !
Babsie_Flash schreef:beterschap Emma! en succes van de week
Naomi_Haffie schreef:wat zouden jullie kiezen ?
de camera fuji finepix s7500 ..[ een geheugenkaart batterijen met oplader en een tas zitten erbij. voor 250 euro.. ]
of ponykamp ? ook 250 euro...
Naomi_Haffie schreef:wat zouden jullie kiezen ?
de camera fuji finepix s7500 ..[ een geheugenkaart batterijen met oplader en een tas zitten erbij. voor 250 euro.. ]
of ponykamp ? ook 250 euro...
Babsie_Flash schreef:eet smakelijk Bianca!
Roma_4ever schreef:haaaj ben dr ook weer![]()