sunnyboy04 schreef:Ja bedoel ik eigenlijk, dat het af en toe iets te hard aangepakt wordt
Ik ben iig wel erg benieuwd wat ik trug krijg. Maar ik wil, hoe dan ook, echt gewoon 1x, als is het maar 1x, op vianne rijden![]()
vianne is die je net weg bracht?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

sunnyboy04 schreef:Ja bedoel ik eigenlijk, dat het af en toe iets te hard aangepakt wordt
Ik ben iig wel erg benieuwd wat ik trug krijg. Maar ik wil, hoe dan ook, echt gewoon 1x, als is het maar 1x, op vianne rijden![]()

kekaro schreef:hahaha suus was jullie allebei voor

kekaro schreef:ow....en dat is een vriendin waar je van mag aannemen dat het ook echt waar is ??
IK BEN PIST MENSEN ZO PIST
Lous schreef:Jeetje wat een verhaal. Maarre misschien zaten Jojo en die Carlijn wel in een heftige duscussie, en was hij haar op haar plaats aan het zetten.

kekaro schreef:wat een k*tstreek zeg....lijkt me geen leuk persoon (om het even vriendelijk te zeggen...)

Lous schreef:Op zulke momenten zou je zo graag willen weten wat er gaande is.
Maarre waren ze daar niet toevallig allebei? Zou ook kunnen.
suusiejj schreef:kekaro schreef:wat een k*tstreek zeg....lijkt me geen leuk persoon (om het even vriendelijk te zeggen...)
is ze ook niet ACHTERBAKS IS ZE
MENSEN DIT DOET ZEER
jeetje zeg

kekaro schreef:echt k*t...waarom moet jij dat steeds hebben...ik ken de rest natuurlijk niet maar vind het echt l*llig dat jij er steeds mee zit!

Lous schreef:Misschien wil ik gewoon te graag dat die Jojo haar op dat moment flink de waarheid vertelde!!!!

Lous schreef:He balen dat ook nog, zit dat kreng ook nog eens hier.
Mocht ze hier ooit terecht komen, maken we haar af

kekaro schreef:sommige mensen zijn zo vreselijk.......zo had ik eens een "vriendin" die er achter mijn rug om met mijn vriend vandoor probeerde te gaan ! gelukkig was mijn vriend wel te vertrouwen en is hij nu mijn man en zij niet meer mijn vriendin....maar hoe kunnen mensen zo zijn zeg !
bijvoorbeeld met mij aan de telefoon zitten en leuk lief en aardig doen, ophangen en mijn vriend bellen omdat je wil afspreken pffffff
kom steeds meer van dat soort mensen tegen! vreselijk...