[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

amormylo

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:57

peelie sterkte en succes

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:44

Ik heb geen internet thuis al een paar dagen niet, zit nu op shcool. Dus niks bij gelezen of wat dan ook.

Maar ik voel me nog steeds zwaar k*t en verdrietig wantik mis me vriendje(naja nu ex) zo erg. wil hem terug voor altijd pff.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 14:58

Sterkte peellie

Marlisje toch ik weet hoe je je voelt het is al bijna een jaar uit tussen mij en mijn ex, en soms heb ik dat idee en gevlog ook soms sterker soms helemaal niet.
It sucks i no
Succes meid,

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:03

Afbeelding

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:23

Mooi gemaakt suus, en een mooi gedichtje ook! Krijg er kippevel van. Hoe gaat het nu met je?

Marlis; Mannen :(

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:47

Mooi gemaakt suus
Idd kippeveld doet me direct denken aan mijn lieve hondje

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 15:51

moeilijk voor al met dit lekkerre weer

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 16:12

Suus, ik zit hier met tranen in mijn ogen. Mooi gedicht, ik zie het helemaal voor me...

Zometeen naar stal en dan stal uitmesten, ik hoop dat het een beetje gaat :+ De kramp is niet zo grappig... :S

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:43

@ freya: Ik weet met 100 % zeker dat 185 gewoon te strak zit! En tussenmaat kan ik bijna nergens vinden! Want bij haar kont heeft ze het echt nodig en bij haar hals en borst zit hij ook goed en niet te wijd of te straks. Het is meer bij haar buik/rug!

@amormly: Bedankt! Ja ik vind hem zelf ook wel aan de grote kant maar mensen daar vinden het ook wel kunnen hoor.. Want de 185 word echt te klein denken we! Zit even te kijken of ik ergens een 185 goedkoop kan vinden ;)

Angel is drachtig <3 <3 <3
Pfoe wat een drama. DA kwam en gelijk trapte ze erna. Dus hij had er al geen zin meer in.. toen ergens anders geprobeerd maar dat werkte ook niet.. Toen zijn we naar de buren gelopen waar ze een opvoedstal hadden en daar is het gelukt!
Ik mocht ook even meekijken.. zag hem niet elke keer super goed maar zag het soms voorbij vliegen!
Oooh wat gaaf was dat zeg!
ben zo blij! 10 Juni 2011 is angel uitgerekend <3

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:43

mooi plaatje trouwens suus! <3

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 18:51

Gefeliciteerd Liekjje.
Over de deken, wil niet zeurderig overkomen, maar soms willen andere merken dekens nog wel eens uitkomst bieden.

Donna past een pagony niet, maar een BR in dezelfde maat weer wel. En schuurplekken hoef je niet alleen op de hals/borst te krijgen.

Wat je kan doen is de lichaamslengte opmeten ( helf borst tot helft kont = onderlengte deken, zo heb je ook de dikte van de buik meegenomen ) en met die uitkomst dekens nameten.

Ik had laatst een deken besteld die zeker 6 cm korter was dan me BR deken, terwijl ze beide verkocht waren als een 175 en wat ook op het label staat.

Isse maar een topje, maar als ze er verder geen last van heeft, vind het alleen persoonlijk geen gezicht. En de evt. andere paarden hebben ze meer grip om de deken te slopen en zij kan ook makkelijk ergens achter blijven hangen. Maar dat is persoonlijk mijn gevoel erbij.

@ Suus, prachtig plaatje en erg mooi gedichtje. Meer kan ik er momenteel niet over kwijt ( zit zelf niet lekker in me vel, te veel tranen die me nog dwars zitten , dus neem me ajb niet kwalijk als ik er niet veel over kwijt kan )

Nou ik ga me omkleden en naar stal, Pebbels en Donna even beweging geven en daarna mesten ...

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:04

Maak niet uit hoor.. je mag zeggen wat je wil erover :D Ik zit beetje rond te kijken naar 185 maar deze hou ik denk sowieso aangezien angel een dikke buik krijg.. vorig jaar had ze ook zo'n dikke buik! :P

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 19:52

mooi plaatje!!

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:44

Marlis ze zeggen wel eens alles went behalve een vent..maar inderdaad erg vervelend..mooi gedaan Suus inderdaad erg kippevel..Peelie gewoon rustig aan doen dan komt en lukt alles van zelf wel..Liekjje gefeliciteerd met de dracht van Angel..
Vandaag werd ik gebeld door een stalgenoot die altijd Amor samen met zijn vriendje in de bak gooit als ze niet gaat rijden..die vertelde mij dat zijn deken ergens op half 7 hing en dat zijn regendeken stuk was..dus ik zei ik kom wel ff..wat een L*L toch..deken nog geen jaar oud geheel gesloopt en kapot nu..hij heeft nu een roze H*M* deken op..het ziet er niet uit maar alles is beter dan niks..Verder zit ik met een zeer zwaren slijmbeursontsteking..kan haast niks met me rechterarm..doet erg veel pijn..heb er medicijnen voor..morgen weer werken en dan door naar Amor de verzorgster komt even babbelen en wie weet kan ik dan eens ff rust vinden in me kop en me lichaam want momenteel gaat het niet goed, maar laat me er verder niet over uit..
Afbeelding
kunnen we nog dieper vrouwtje..oke maar dan wel natte sokken en volgelopen laarzen hahahahaha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

LENTE ZOMER HERFST EN WINTER..dit doen we zeker 1x in de week..nat of niet boeit ons niks, koud of warm, wij gaan er altijd weer voor haha

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 20:45

wat een heerlijke foto's <3

ik ben lekker aan t oppassen tot half 11 ofzo.. daarna gelijk naar bed want ben echt super moe! ben ook hard aan het zoeken naar een winterdekentje erbij..

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 21:56

Pff heftig peelie.. Ik ben toch altijd maar blij dat ik het prima met de pil afkan.. :(:)

Super mooi gedicht suus.. Krijg er tranen van in me ogen..

Hahaha _O- Ik klink net paar keer achter elkaar op Voorbeeld omdat me comp niet reageerde krijg k webbericht: '1x klikken is voldoende XD' :') Probeer het nog eens maar nu krijg k m nie meer.. grappig :P
ben nu alleen wel me verhaal kwijt := ff weer terug lezen :P

Owja Angel drachtig :) gefelie!!!! Luek man!

Ik ben het met Freya omtrent dekens!! Idd merk kan heeeel veel verschil maken! vind vooral de lengte van rug naar benen zeg maar heeel erg verschillen! sommig dekens zijn echt jurken! Zelf ben ik erg te spreken van Bucas en QHP voor Haffies. Zijn geen jurken en voldoende ruimte om de speknek :+ (BR heb ik zelf nog niet gehad/geprobeerd)

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:43

Gefeliciteerd met angel gezellig nog een veulentje er bij. Ooh dat wil ik ook met farah zo door het water heen en op het strand, dat lijkt me zo super gaaf. Ook super mooie foto's stoer hoor, had je erg natte schoene of viel het nog mee? Zo morge dagje vrij mijn opa en oma zijn 50 jaar getrouwd zaterdag hebben we groot feest morgen gewoon gezellig taart eten en thee koffie leuten. Slaaplekker meiden

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 22:46

Oja dekens farah had een deken van shire 195 maar mog wel 205 hebben en heb nu weatherbeta 195 en daar zwemt ze bijna in maar kwa boeg mag ze hem wel weer hebben ik weg na zo ook nog wat veulen ruimte hihi

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 08:31

gefeliciteerd met angel drachtig.
suus erg mooi.
Peelie sterkte ermee.

Peep was de 30e alweer 5 maanden drschtig.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 08:58

Nash is al weer bijna 1,5 jaar... Mag gaat hard... Ik moet echt weer een keertje langs daar. Ik ben sinds dat hij daar staat niet meer langs geweest. Ik heb er gewoon geen tijd voor gehad...

Binnenkort mijn papa even leif aan kijken, mischien kunnen we dan even langs.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:22

Leuke fotos weer gezien! :D
Super cool dat Angel drachtig is joh! :D
Als ze nog even 5 daagjes wacht dan krijgt ze haar veulen op mijn verjaardag hahaha!

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:28

elviera was ook drachtig |(

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 09:39

Het is echt erg meid, twee in een klap weg.
maar je hebt gedaan watje kon, en ze heeft nu al haar rust.

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:25

ja

Marlis

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-10 10:26

Heb je al een idee voor je tatoo?