Silletje schreef:gaan jullie 2 feb. naar de hengstenkeuring??
Nope, ik heb net een veulen uit mijn merrie. Ik vind het wel weer even best

Dat merrieveulen van jou uit Allacher is trouwens een stevige tante zeg.. Jeetje mina!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
suus_elviera schreef:is dat ook een keuring waar merries me doen?
ik zou graag mijn merrie een x laten keurn
Amanda schreef:Hier kun je wel schaatsen op natuurijs
Het is hier ook verdomde koud
Silletje schreef:En rijden? Staan jullie paardjes nu ook stil i.v.m de gladheid??
Die van mij hebben al 3 weken vakantie :'(
Peelie schreef:Amanda en dieuwke, ik ben het helemaal met jullie eens hoor...
ik ga ook verder niks mee met hem doen als het op zoenen oid aan komt... Hij snoept idd heerlijk van 2 walletjes, en dat ben ik zat... hij is er over ongeveer een half uur, en dan ga ik het er ook over hebben met hem. Ik heb geen idee hoe ik moet beginnen, maar ik verzin het wel
Als ik heel eerlijk ben, begin ik hem ook behoorlijk irritand te vinden, uberhaubt. Niet alleen vanwegen het smsen, maar gewoon zijn hele gedrag...
En kijk, als het nou uit is met zijn vrienidn vind ik het prima om een keertje af te spreken, maar nu wil ik dat niet... Ik heb ook helemaal geen zin om hem zo te ontvangen... maargoed, moet het er toch even over hebben..
melody93 schreef:Hahaha jongens, zaterdag komt er iemand snowboarden achter Mel en worden er weer foto's gemaakt![]()
Ben benieuwd!
Peelie schreef:ja lucht zeker op... Ik vond het heel erg eng om er over te beginnen. maar ik ben wel blij dat hij nu ook weet hoe ik er over denk.
Wat goed dat het zo soepel gaat met madeira!!! En ze is idd heeeel erg braaf bij jou, bij mij is ze helemaal niet zo braaf
melody93 schreef:Even voor de duidelijkheid, dit staat er:
Haar manen zijn kort omdat ze een lichte zomereczeem heeft maar ze groeien alweer goed en zijn alweer aardig op lengte, zijn sneeuwwit als ze gewassen is! Ze heeft nog wel een hele mooie volle dikke staart, die ook super wit is na een wasbeurt.
Dus wel exceem