[HK] Haflingerklets

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Mi_Amore

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:23

jeeeeeeeeeeeeeej ik heb mijn bruidsjurk net besteld Haha! Haha! Haha!

[LZP] Zo zenuwachtig!

@Madeira_ gaaf hoofdstel Bloos! hebbe hebbe Haha!

En euhm, ik ben wel wat zwaarder dan jij en zyta crosst met mij de bak rond alsof het niets is Clown met mijn vriend van 79kg heeft ze meer last! Dus denk niet dat Deertje last heeft van jou hoor!

Ik ben zo megablij Haha!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:28

Chipieke, onzeker onzeker he.. Maar wat gaaf dat je een bruidsjruk hebt besteld!! Ik wil hem zooo graag zien Haha! ben zo benieuwd!

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:28

staat in het topic op LZP Haha! Allé ja, de link dan toch Haha!

ik ken dat onzeker gevoel ook, maar ooit komt er een dag dat jij je met Deer onoverwinnelijk voelt en dat voelt geweldig!

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:29

Chipieke, ik heb in je andere topic ook al gepost, maar je jurk is echt super!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:29

Deer, wat een leuke bijnaam Haha! ik kom altijd met 'My Dear' aan, haha Tong uitsteken

Maar ik ga er ook zeker voor. Ik hoop ook dat ik het net goed heb gedaan. Lachen

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:32

Madeira_ je hebt toch bereikt wat je wilde bereiken?
Wees trots op jezelf dat je dit hebt bereikt, en een volgende keer kan je er altijd nog vaker langs rijden, als dat voor je eigen gevoel prettiger is.
In ieder geval had ik het precies hetzelfde gedaan als jij!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:34

Joopie, dat is zo Lachen maar moest ik niet door rijden tot ze het 3x goed deed ofzo? Ik heb bij mijn geleidehond geleerd dat je niet te lang achter elkaar moet trainen, en dat je na 1x goed doen, belonen en klaar. Is dat ook zo met paarden?

Chip, ik heb je bruidjurk gezien, wat een mooie jurk! Lovers

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:38

Madeira, ik doe ook altijd met zulke dingen, 1x goed dan is het klaar.
En je hebt al 3 kwartier gereden. Kijk lukt het na 5 min. dan zou ik doorrijden, maar ik denk dat je dat dan ook wel had gedaan!
Je moet ook een beetje doen wat je eigen gevoel zegt, zo snel doe je het niet verkeerd!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:40

joopiexx schreef:
Madeira, ik doe ook altijd met zulke dingen, 1x goed dan is het klaar.
En je hebt al 3 kwartier gereden. Kijk lukt het na 5 min. dan zou ik doorrijden, maar ik denk dat je dat dan ook wel had gedaan!
Je moet ook een beetje doen wat je eigen gevoel zegt, zo snel doe je het niet verkeerd!

Gelukkig maar Lachen

Ze wilde er niet langs, dus eerst heel lang in stap geoefend. Ging eindelijk goed langs de bakrand en wilde ze een normale volte lopen in plaats van helemaal naar de andere kant te gaan. Toen stukje draven, begon ze weer van voor af aan. Dus toen ze dat goed deed, ben ik gestopt. En ja.. dat was 3 kwartier later Tong uitsteken

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:45

Super toch Haha!

Chipieke, houd je het wachten nog wel vol? Ik zou volgens mij echt gelijk willen trouwen als ik zo'n mooie jurk had uitgezocht en hem aan iedereen willen laten zien.

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:51

Pff niet echt, wou hem direct meenemen en trouwen Huilen van het lachen ach ja, de zwaarste beslissing is dan toch genomen Haha!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 17:53

leuke foto's van Madeira
ik vond haar helemaal niet zo vies hoor, hahaha
heb je die maflinger van mij al gezien? haar manen zijn zandkleurig. Wij hebben op stal geen solarium dus ga ik haar manen ook niet wassen nu, dat komt in het voorjaar wel.
En ik vind je netjes zitten op Madeira, jullie zijn een mooi plaatje.

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:27

jullie zijn een leuk stel madeira Haha! ohh die trouwjurk is zooo mooi chipieke krijg bijna zin om te gaan trouwen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 19:40

Hiphopje, ze was niet echt super vies, maar nu is ze wel weer mooi schoon Haha! dankjewel voor je complimentje Haha!

Maayke, dankjewel Haha! hoe gaat het met het verkoop van je hafje? Ik las laatst dat je al 2 reacties had gehad?

Chip, ik snap dat je staat te poppellen van ongeduld Haha! zou ik ook hebben Tong uitsteken

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 21:23

jahh verkoop gaat redelijk heb een kijken maar die komt volgende week lekkere plek bij de kust heel goed voor zijn zomerexceem Haha!
zelf ook al leuke haf op het oog dus komt goed

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:20

mijn dochter en vriendin hebben vanavond mijn alpenquartertje ingevlochten, ze heeft nu een ingevlochten staart a la quarterhorse, en mooie vlechten in de manen. ze zijn anderhalf uur bezig geweest, hahaha hoe houd je pubers bezig Haha!
ik had voorgeslagen om naar de ijsbaan te gaan, maar ze wilden liever naar Lizzy Cool

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:22

haha gewelidge bezigheid haha Haha! wil wel snel weer foto's zien hoor ben erg benieuwd hiphopje Haha!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-08 23:24

MaaykeKramer schreef:
haha gewelidge bezigheid haha Haha! wil wel snel weer foto's zien hoor ben erg benieuwd hiphopje Haha!

ze gaan morgenvroeg mee als publiek tijdens mijn eerste echte westernles op Lizzy.
ik zal ze mijn digi in de handen duwen.
Lizzy is alleen recreatief gereden, dus ze moet nog alles leren. Maar ik heb er onwijs veel zin in om te gaan beginnen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:05

Madeira_ schreef:
Wow. Madeira was vandaag echt eigenwijs (en hengstig!!).

Ze wilde weer niet langs de bakrand. Uiteindelijk, met een zweepje erbij ging ze wel. Ik heb toen beloond en ben ook gestopt (ja was al 3 kwartier ofzo bezig voordat ze daar netjes langs draafte). Ik heb dus uiteindelijk gewonnen toch? Is het goed hoe ik heb gehandeld? Of moest ik het opgeven? Of moest ik juist doorgaan tot ze 3x goed deed ofzo? (Pfff vond het echt moeilijk..)

Je hebt goed gehandeld zo, stoppen op het juiste moment. Alleen de volgende keer iets eerder ingrijpen dmv zweepje erbij, zo krijgt ze de kans niet op te gaan vechten met je.

Als je voor je zelf het gevoel hebt, ze doet het nu goed, dan stoppen met die oefening. Je kan dan wel doorrijden, maar dan wat anders doen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:14

@ Hiphopje, zie ik nou in jou avatar een nieuwe westernzadel?? Toch nog gelukt??

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:23

Nathalie83 schreef:
@ Hiphopje, zie ik nou in jou avatar een nieuwe westernzadel?? Toch nog gelukt??

yep Haha!
het zit heeeeeeerlijk
maar morgen kijkt mijn instructrice of het daadwerkelijk goed ligt, ik heb het zadel nog op proef Knipoog

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 00:27

Super hey!! Vanaf de achterkant ziet het er goed uit Nagelbijten / Gniffelen K zal voor je duimen dat ie goed ligt.. Lachen

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 10:41

Hiphopje, goede bezigheid Haha! Madeira had laatst ook een vlecht in (DivaMiep @ bokt gemaakt en nog een meisje wilde het gisteren proberen) maar staat erg leuk Lachen ik ken jouw soort vlecht niet? Hoe ziet dat eruit? Fotooooo? Haha!

Maayke, ik ben benieuwd, wat voor hafje heb je gezien? Ik hoop voor je dat deze haf van jouw een goed plekje krijgt Haha!

Chip, ik snap je ongeduld Haha! ik zou ook zooo willen trouwen, hihi Haha!

Freya, je hebt gelijk. Ik greep best laat naar het zweepje. Kwam omdat ik haar eigenlijk nooit echt met een zweepje rij. Maar ga vandaag gewoon gelijk met het zweepje beginnen. Lachen

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:02

madeira, foto's staan nog op mijn mobieltje, kwaliteit is dus ook niet ecth geweldig.
Ik heb vanochtend mijn eerste echte westernles gehad, en oooooooooooooh wat heb ik genoten van mijn alpenquartertje, ze doet het echt zo goed. Ze leert erg snel en is lekker voorwaarts. Meteen het nieuwe hoofdstel met ander bitje en dus zonder neusriem, madam vond het prima, ze was veel rustiger met het bit dan met het oude hoofdstel. Ze moet nu wel leren op eigen benen te lopen ipv te hangen op druk van de ruiter, dat is voor haar het grote verschil. Maar het ging echt fantastisch. Het aangalopperen was nog wat moeilijk, omdat ze dat dus ook zonder teugeldruk moet gaan doen. Ze werd dan wat drammerig maar kwam meteen op commando terug in tempo dus ze luistert erg goed naar mij. Na een paar rondjes ging het al echt veel beter. Oh, ik ben zo happy met mijn alpenquartertje. Instructrice vroeg al wanneer mijn eerste wedstrijd was, hahaha. Ik heb zo genoten, het zadel zit heerlijk, en ze heeft een hele fijne gang, ik kan wel uuuuuuren rijden op haar zonder moe te worden. Haha! Pling Cool

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-08 13:04

ze kon zelfs al een stopje, vanuit de draf riep ik HO en ze stond ploeps stil, hahaha (was eigenlijk niet de bedoeling, want ze ging drammen en automatisch riep ik HO, hahaha was wel lachen dat ze goed reageerd is natuurlijk alleen een voordeel. ik moet alleen leren de juiste commando's op het goede moment te zeggen. er zit nog teveel dressuur in mijn kop)