Babsie_Flash schreef:ik zit trouwens al aan het bier
Ik merk het

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:ik zit trouwens al aan het bier
Babsie_Flash schreef:Hij gaat nu de stallen uitmesten
Hilde_q schreef:
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:HH vind ik ook flut.
Eurostar is nog steeds mijn fijnste
Ik heb wel en paar Eurostar rib rijbroeken, zonder leren zitting. Die vind ik erg fijn om mee te rijden
Babsie_Flash schreef:Leuke foto's Hilde! Moet je vaker plaatsen (niet dezelfde foto's natuurlijk) maar vaker foto's plaatsen
ze zijn mooi!
Anseltje schreef:Ik ga er ook vandoor, ik denk dat ik maar even benee ga zitten of wat voor school ga doen. Heb al een heel lijstje gemaakt
-boekverslag engels
-boekverslag nederlands
-anw H6 afmaken.
-biologie bijwerken
-bij suzanne LB werkstuk maken
-wiskunde bijwerken
-engels leren voor pww
-biologie samenvatting maken
-anw samenvatting maken
-natuurkunde doornemen[ik had een 6.3 voor een SO, lang leve suzanne
]
Babsie_Flash schreef:hier ookal... niet dat ik het niet naar mijn zin heb.. maar mijn nicht (die anorexia heeft en nog maar 34 kg weegt) stond net beneden te huilen. Ik vragen wat er is.. zegt ze dat ze zich niet goed voelt. Nu leek het mij iets te om te zeggen, iets te eten misschien? Dus ik zeg, zal ik een overdosis vitamientjes voor je halen? Zegt ze dat ze last heeft van angst aanvallen... dat wist ik toch wel? Nou zeg ik.. ik hoor wel eens wat daar in het verre noorden... Meteen komen paps en nieuwe mams aangerend... wil ze naar huis... ze doen maar. Het is gewoon een gebrek aan zelfvertrouwen
Anseltje schreef:marsepein
lotteluvah schreef:Wie ben jij
lotteluvah schreef:Welkom
lotteluvah schreef:Ik heb zin in zaterdag
biancailona schreef:lotteluvah schreef:Ik heb zin in zaterdag
en in vrijdag
Hilde_q schreef:Babsie_Flash schreef:Leuke foto's Hilde! Moet je vaker plaatsen (niet dezelfde foto's natuurlijk) maar vaker foto's plaatsen
ze zijn mooi!
worden jullie dan niet gek
Viet :
lotteluvah schreef:Uit
Babsie_Flash schreef:lotteluvah schreef:Uit
met wie dan??