Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
dlientjuh schreef:Bedankt!![]()
ik moet die bandages!!!
Lous schreef:Zitten we allbei op hetzelfde topic en zitten we ook nog 'live' tegen elkaar te praten, zusje
kekaro schreef:anne spannend joh !!
ben ook benieuwd, hoop dat het allemaal makkelijk en voorspoedig gaat
suusiejj schreef:sunnyboy04 schreef:Ze was heel rustig
En ze heeft me tog een grote stal daar
Zon merriebox.. Zij blij
vet heej
je mag er vast wel langs gaan kijken hoe het met dr gaat
sunnyboy04 schreef:Ik mag er zeker komen kijken, maar de eerste 3 weken ong. niet
Want het is verstandiger voor de eigenaar(mij dus, mn vader kan eventueel wel kijken) dat ie de eerste paar weken maar niet komt kijken
Af en toe gaat het iets te lomp.
Maar ik heb de zekerheid gekregen dat ze ingereden en al trug komt. hoe dan ook.. maar miss duurt het wel iets langer. Maar of ze te berijden is voor een onzekere ruiter weet ik niet, maar het wordt iig een zware gevorderd paard
suusiejj schreef:`sunnyboy04 schreef:Ik mag er zeker komen kijken, maar de eerste 3 weken ong. niet
Want het is verstandiger voor de eigenaar(mij dus, mn vader kan eventueel wel kijken) dat ie de eerste paar weken maar niet komt kijken
Af en toe gaat het iets te lomp.
Maar ik heb de zekerheid gekregen dat ze ingereden en al trug komt. hoe dan ook.. maar miss duurt het wel iets langer. Maar of ze te berijden is voor een onzekere ruiter weet ik niet, maar het wordt iig een zware gevorderd paard
hmmz dat klinkt apart.. het is verstandig voor de eigenaar om niet te komen kijken..
met lomp bedoel je dat het best hard kan gaan?
naja als je er straks maar een goed bereden paard aan over houd,, en een zeker paard
kekaro schreef:inrijden is niet altijd leuk om te zien, werd mij ook verteld bij mijn merrie....ah viel wel mee, ik snap ook wel dat het nodig is om haar aan te pakken, wil ik er ooit veilig mee kunnen rijden
maar ik ben erg benieuwd ! het word vast een mooierd onder het zadel !
dlientjuh schreef:Zo inderdaad spannendZeker een gek gevoel
dlientjuh schreef:heb op een rode anky gebodenKon me niet inhouden