Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Lin88 schreef:Vind die oranje peesjes echt gaaf. Heb helaas teveel uitgegeven al aan nieuwe rijlaarzen. Hebben vandaag selectiewedstrijd gereden. 7e met 188 punten tussen de paarden. Ben zo trots als een paauw.
amormylo schreef:roxy ga je eens mee he kom je met je paardje naar mij gaan we samen door het bos naar het strand hihihihi.
.
joopiexx schreef:Gail; Succes vandaag!
Ik ben weer aan het werk. Ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, dus Wenner en Julia staan lekker in hun nakie buiten maar het ziet er hier heel bewolkt uit! Heb ook geen idee hoe het buiten aanvoeld eigenlijk.
Vanmiddag maar weer eens in de bak rijden, en morgen wordt hij geent dus dan heeft hij lekker een dagje vrij na alle drukte!
Peelie schreef:hmm... huisartsenpraktijk liep moeilijk te doen, vandaag weer naar de doketer geweest... nu word het morgen ochtend gedaan...
Liekjje schreef:En haar nieuwe winterdekentje![]()
hij is een beetje groot bij haar buik en rug, maar heb liever dat hij iets te ruim is dan te strak.. en ze is waarschijnlijk drachtig dus ja! Morgen heb ik eindelijk scan. DA had tjd voor scan!![]()