[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 20:38

Vind die oranje peesjes echt gaaf. Heb helaas teveel uitgegeven al aan nieuwe rijlaarzen. Hebben vandaag selectiewedstrijd gereden. 7e met 188 punten tussen de paarden. Ben zo trots als een paauw.

amormylo

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:07

roxy ga je eens mee he kom je met je paardje naar mij gaan we samen door het bos naar het strand hihihihi.
Jha het is inderdaad Pierrot.
Lin netjes hoor tussen de paarden, je mag zeker trots zijn.
Ik wil ook nog eens een proefje doen met Amor maar durf niet erge plankenkoorts en heb geen paardrijdwedstrijdkleren, mij iets te duur sommige dingen..kijk wel eens op internet.

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:37

Amormylo: In welke regio woon je? Bij ons in de buurt zijn ook onderlinge haflingerwedstrijden en koudbloedenwedstrijd. misschien daar een keer aan mee doen. of maneges opbellen dat kan vaak ook nog.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:57

Lin88 schreef:
Vind die oranje peesjes echt gaaf. Heb helaas teveel uitgegeven al aan nieuwe rijlaarzen. Hebben vandaag selectiewedstrijd gereden. 7e met 188 punten tussen de paarden. Ben zo trots als een paauw.

Gefeliciteerd nette punten ook foto's gemaakt? Op het strand rijden lijkt mij ook super gaaf. Farah en fanny zijn weer schoon het was echt super lekker weer en ze waren ook zo weer droog zal mam eens vragen of ze foto's van ze wil maken . Nou ga nog een stukje ncis kijken en douchen tot morge meiden

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 21:59

Ik wil ook weer een keer naar het strand. is alweer 3 jaar geleden dat ik ben geweest :P
hier 1 foto van :
Afbeelding
Dit was samen met mijn vriendin die mij nu ook helpt met Angel :D

Ik ga zo naar bed, nog 1 week hard werken en dan eindelijk op zomervakantie!
woehoeee *\o/*

weltrusten meiden!

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:02

Nee helaas geen foto's gemaakt. Was wel de perfecte binnenbak daarvoor. We waren maar met zijn 2e. Helaas.. Volgende keer misschien beter..

Ik ga ook slapen.. kort nachtje sloopt je!

Weltruste iedereen

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 22:05

ik ga mijn mandje ook opzoeken (feest hierzo in de stad,gister,vandaag,morgen en moest helemaal lopen naar huis vanacht omdat mijn scooter mij liet staan (uur lopen) op hakjes.

Zal na de drukte weer ff bijlezen.

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 23:25

Vandaag hebben wij vanag half 10 tot kwart voor 4 in SnowWold gelopen in Landgraaf.

Ik ga van de week bijlezen en reageren op de post , maar wil jullie deze foto niet onthouden.

Afbeelding
Afbeelding

Toen wij de piste opliepen zag Kenzo ( en wij natuurlijk ook ) de slede honden, vlak daarna is Kenzo in de sneeuw gaan liggen en die foto van Kenzo spreekt boekdelen.

Heb nog meer foto's, maar mag die niet hier plaatsen omdat er andere mensen opstaan.
Als je ze wilt zien, kijk dan even op me site : http://wahidas-fotoshoot.nl

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 23:42

Lin88 schreef:
Amormylo: In welke regio woon je? Bij ons in de buurt zijn ook onderlinge haflingerwedstrijden en koudbloedenwedstrijd. misschien daar een keer aan mee doen. of maneges opbellen dat kan vaak ook nog.

regio zeeland vlissingen

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 23:49

ik ga ook zo me bedje in morgen weer een drukke dag :? en eind de dag ff naar Amor toe :D (misschien).....heb zo genoten op het strand dat ik nu weer helemaal nog steeds aan het nagenieten ben :o ....het strand is voor mij 30 minuten en dan ben ik door het bos naar het strand gereden....meestal ben ik ander half uur onderweg..strand en bos dan gedaan..Amor was echt heeeel erg moe :(:) ..misschien moet Amor weer naar de kraker..hij heeft weer iets last van zijn rug |( helaas..zou graag mee willen doen met wedstrijden maar dan moet ik eerst sparen voor kleding en laarzen en eventueel eerst een ander zadel ;) :o ;( want heb het idee dat deze te smal is en dat Amor daardoor last heeft van zij rug |( ..het is niet te hopen..als de kraker komt zou ik gelijk eens vragen of het aan het zadel kan liggen..welterusten allemaal en zeker een knuffel voor Pierrot <3 <3 <3 <3 <3

ps strand en bosritten zijn bij mij erg in in de zomer doe ik voornamelijk zwemmen met Amor en in de winter pootje baden voor Amor

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 08:16

Amormylo, het kan best door het zadel komen, Mara heeft dat ook gehad, en daardoor bijna kissing spinse. Dat was zich al aan het ontwikkelen, en dat ook door een te smal zadel...

Jody, buitenritje is nog door gegaan, mara heeft zich alleen helemaal niet gedragen. Ze was zooooo druk, en volgens mij erg blij dat ze buiten was.... Ze wou alleen maar hard, wat dus niet gebeurd is, waardoor ik nogsteeds een bommetje onder mijn komt heb... Daarna was er dikke party in de stal. Er was heeeeeeeeeel veel eten, veel mensen, er waren extra tafels in de stalgang gezet, er was muziek (nu staat de radio bijna altijd aan) en veel geklets. Het was leuk :) Zo'n verjaardagsfeestje wil ik ook wel :P

pfff, vandaag is de dag dat ik een spiraaltje ga laten zetten. Ik vind het dood eng... ik ga zo de praktijk bellen voor een afspraak...

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 11:54

Gail; Succes vandaag!

Ik ben weer aan het werk. Ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, dus Wenner en Julia staan lekker in hun nakie buiten maar het ziet er hier heel bewolkt uit! Heb ook geen idee hoe het buiten aanvoeld eigenlijk.

Vanmiddag maar weer eens in de bak rijden, en morgen wordt hij geent dus dan heeft hij lekker een dagje vrij na alle drukte!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 18:25

hmm... huisartsenpraktijk liep moeilijk te doen, vandaag weer naar de doketer geweest... nu word het morgen ochtend gedaan...

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 19:44

peelie sterkte en succes

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:00

Peelie, lekker dan, succes morgen!!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 20:22

peelie, succes morgen!

Vandaag angel weer gereden. Wauw het ging weer best goed. Het duurde even voordat ze los kwam maar heb weer mooie foto's gemaakt. :D
hier met mijn vriendin erop:
Afbeelding
Afbeelding

ikke:
Afbeelding
Afbeelding

En haar nieuwe winterdekentje :D
hij is een beetje groot bij haar buik en rug, maar heb liever dat hij iets te ruim is dan te strak.. en ze is waarschijnlijk drachtig dus ja! Morgen heb ik eindelijk scan. DA had tjd voor scan! :D
Afbeelding

Lin88

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:04

Oeww spannend zo'n scan!! Door wie is ze gedekt? Mijne heeft vandaag rust gehad ivm wedstrijd gisteren en dierendag. Morgen weer vol aan de bak en trainen voor de koudbloeden wedstrijd.

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:13

amormylo schreef:
roxy ga je eens mee he kom je met je paardje naar mij gaan we samen door het bos naar het strand hihihihi.
.

oke ik ga een xtje mee haha ! :D
heb deze avond besteed aan me stage bij parnasia in den haag, een soort voorlichtings avond hebben we een uur gereisd met die
tram en randstadrail haha daarna nog in den haag wezen eten :P dus kom pas net thuis,
alleen meiden!
ik heb een probleem ik zal wat minder op bokt zitten het gaat heel slecht op school, ik heb vandaag een 2 gehaald voor mn frans en die moest
ik me ouders vertellen met handtekening en zit net op magister te kijken maar sta nu 4 tekorten ! dit moet ik goed maken dus
wordt even de komende tijd hard leren ! ik zal waarschijnlijk wel meelezen maar niet meer elke dag :(

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 21:24

op mijn profiel staat de hengst.. door een zwarte tinker.. :o

Succes roxyloveee met school en leren!
ik ben gelukkig school vrij! en ga er 100 % voor om teamleider te worden en misschien nog hoger!

ik ga naar bed. nog even theorie leren voor mn auto en dan slapen!

weltrusten fijne avond!

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-10 22:28

joopiexx schreef:
Gail; Succes vandaag!

Ik ben weer aan het werk. Ik dacht dat het mooi weer zou worden vandaag, dus Wenner en Julia staan lekker in hun nakie buiten maar het ziet er hier heel bewolkt uit! Heb ook geen idee hoe het buiten aanvoeld eigenlijk.

Vanmiddag maar weer eens in de bak rijden, en morgen wordt hij geent dus dan heeft hij lekker een dagje vrij na alle drukte!

Lekker voor ze. zonder dekentje op buiten spelen, zijn ze geschoren ?

Peelie schreef:
hmm... huisartsenpraktijk liep moeilijk te doen, vandaag weer naar de doketer geweest... nu word het morgen ochtend gedaan...

De meeste huisartsen zijn niet zo happig op een spiraaltje bij jonge vrouwen, ga duimen dat alles mee valt morgen.

Liekjje schreef:
En haar nieuwe winterdekentje :D
hij is een beetje groot bij haar buik en rug, maar heb liever dat hij iets te ruim is dan te strak.. en ze is waarschijnlijk drachtig dus ja! Morgen heb ik eindelijk scan. DA had tjd voor scan! :D
Afbeelding

Ik vind hem persoonlijk erg aan de grote kant, vind het meer een jurk.
Hoe zit die bij dr hals en borst ? Anders heb je nog kans op schuurplekken van de deken.

Vanavond les gereden met Donna, voor de eerste keer op de vereniging, maar ze liep uiteindelijk super en ik had me linkerbovenarm redelijk onder controle, al heb ik daar nu wel spierpijn, hahahaha
Ben weer helemaal happy, heb me paardje weer terug gevonden ...

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 00:23

liekjje nette foto's zeg..inderdaad net een jurk maar je bent niet de enige die daar zo over twijfelt Amor is ook een probleem met dekens..hij zit nu op 195 en nog te krap en te klein.
Roxy van mij mag je mee hoor..misschien wel leuk, wel sneu dat je er zo slecht voor staat..hopelijk horen we je wel snel.

Hier ook wat fototjes van Amor zijn dressuur..mijn houding is om te huilen |(

FOTTTOOOBOOOOM

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 07:33

Wie, lekker koppie zit er op! Alleen achter mag er een tikkie meer bij :D

Pff... ik had al een heeeerlijk turbulente ochtend... Ik word wakker, kots misselijk. Dus ik dacht, ff onder de douch. Huppa, klap in mijn face van die warme douch die ik maar niet kouder kreeg. Dus ga ik in een klap flink over mijn nek... Toen voelde ik me gelukkig een stuk beter... Ik ga zo richting de dokter...

Jolanda, bij mijn praktijk doen ze het wel, anders moet ik de rest van mijn leven aan de kappotjes, en die gaan nog wel eens stuk... Niet dat ik het heel erg vind om ze te gebruiken, maar alsnog.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 10:00

Nou, spiraaltje is gezet, het was niet het aller prettigste wat ik ooit heb meegemaakt... Maar hij zit, ik vloei als een rund, maar dat gaat vast en zeker goed komen :)

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 11:58

pff meid, succes... geen prettig gevoel nee!

leuke fotootjes van Amor!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-10 13:08

Het gaat opzich wel, ik ben alleen helemaal op. Ik kan nu echt de hele dag slapen. Dat is meer vanwegen de stres hoor. Ik ben vandaag dus ook thuis gebleven, en ik moet even aankijken hoe het morgen gaat. Maar ik denk dat het dan een heel stuk beter zal gaan...