mn vriendje mocht er pas wel even mee wandelen, en dat vond ik zo een gek gezicht joh!
Maar Boy vond het schijnbaar wel leuk, die gedroeg zich echt voorbeeldig ipv dansend mee te lopen

Mannen onder mekaar he denk!
Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
hiphopje schreef:dat dekens wisselen hoef ik gelukig niet, ze heeft haar eigen dekentje op. een lekkere wintervacht. zo hard hoeft ze nu ook weer niet werken dat ze kletsnat van het zweet is. en als ze toch een beetje nat is, dan gaat er een uurtje de zweetdeken op en ze is weer kurkdroog en dan weer lekker de wei in.
joopiexx schreef:Heb mijn haf eerst heel lang bijgereden, dus eigenlijk weet ik hoe het is om een bijrijdster te zijn en hoe blij mensen zijn met je hulp zeg maar.
mn vriendje mocht er pas wel even mee wandelen, en dat vond ik zo een gek gezicht joh!
Maar Boy vond het schijnbaar wel leuk, die gedroeg zich echt voorbeeldig ipv dansend mee te lopen![]()
Mannen onder mekaar he denk!
Madeira_ schreef:Gisteren hebben Naomi en ik ook Madeira gewassen. Hier een paar fotootjes, ik zie het verschil zelfs (zegt best veel he haha)![]()
Eerst dat ze VIES is:
En dan even opwarmen na het wassen. Er werd pas op het laatste moment tegen ons verteld dat de solaruim omlaag moest.. Haha. Daar is geen foto van:
Ze was nog aardig nat na het solarium. Dus hebben we even een flink stuk binnen, en later ook nog even buiten met zweetdekentje op gelopen. Hier was ze SCHOON:
Ook had Naomi foto's van gemaakt dat ik er op zat, en ik van haar dat ze erop zat.
Ik schrok een beetje toen ik mezelf zag.. Ik heb echt het gevoel dat ik veeeeelste zwaar voor haar ben als ik dat zo zie.
Ik ben hard aan het afvallen hoor (-22 kilo) maar ja, gaat natuurlijk niet super hard.
Vooral als ik Naomi zelf zie.. Die past perfect op Madeira
naomimak schreef:je heb een enkel gebroken bit paulien:P
Madeira_ schreef:naomimak schreef:je heb een enkel gebroken bit paulien:P
Owja dat bedoelde ik