dlientjuh schreef:pfff nog niet van klas veranderd.. maar een vriendin van me wel al
hoop dat er vanavond een verandering staat
Blijven hopen en er anders nog een keer achteraan gaan. Dat het ook voor je schoolprestaties is wat betreft economie.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
dlientjuh schreef:pfff nog niet van klas veranderd.. maar een vriendin van me wel al
hoop dat er vanavond een verandering staat

Zit nu nog op school. Straks weer oefenen voor de wedstrijd
eerst tot 4 naar school
kekaro schreef:naar moon ! mijn pa heeft het gehad en was er na het leegzuigen en een injectie vanaf !

kekaro schreef:ik hoop voor je dat het vanzelf weggaat, een injectie is nooit fijn
maar als het niet vanzelf gaat moet je maar in je achterhoofd houden dat het na die injectie zo weg is !
spannend Jody ! gewoon doen joh, je mag bellen...door de telefoon vreten ze je niet op
hier is het nou eindelijk weer eens droog...hoop dat de paardjes nog lekker even buiten mogen blijven !
het zou mooi worden deze maand...nou nou ik merk het
hou niet van injecties haha 
kekaro schreef:ik hoop voor je dat het vanzelf weggaat, een injectie is nooit fijn
maar als het niet vanzelf gaat moet je maar in je achterhoofd houden dat het na die injectie zo weg is !
spannend Jody ! gewoon doen joh, je mag bellen...door de telefoon vreten ze je niet op
hier is het nou eindelijk weer eens droog...hoop dat de paardjes nog lekker even buiten mogen blijven !
het zou mooi worden deze maand...nou nou ik merk het
JoDy1991 schreef:oww moet zo bellen naar die vereniging om te vragen voor vrijwilligers werkplek
????
JoDy1991 schreef:ik vind het maar helemaal niks om te bellen,,

* JoDy1991 schreef:naar zown vereniging ga ik bellen
omdat ik een vrijwiligers pelk moet hebben voor school
*gaat telefoon halen*

JoDy1991 schreef:haha ums ze hebben kinderdagverblijven (waar ik wil)
peuterspeelzaalen, en nog wat
ok ga ff naar de wc en dan bellen
JoDy1991 schreef:pff al onze medewerkers zijn in gesprek
JoDy1991 schreef:Moet ik een e-mail sturen naar iemand pff
*gaat terug lezen*