Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Lisette1987

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 18:26

hai meiden!
ik heb wat drukke dagen achter de rug, niet kunnen bijlezen helaas..
maar wel een gezellige tijd gehad, vol met borrels en etentjes enzo!

wat een weertje vandaag he! op mijn werk zijn nog weer 3 spaanse hengsten gebracht, we hebben nu een groepje van 6 die hier lekker mogen spelen en groeien, super leuk gezicht!!
verder niet zoveel nieuws hier..

haha mando, gelukkig waren je kippies er nog, hier zou de vos er denk ik van genoten hebben!
suus, leuk dat je foto's in dat blad staan!

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 14:06

Zooo..even 2 pagina's geopend om bij te lezen en op iedereen te reageren :D ..

@Klasien, aii.. soms is het best lastig om erop te vertrouwen inderdaad. Je hebt er zoveel oplichters tussen zitten!
Ik heb ook eens via bokt een USB stick opgestuurd naar iemand die een hardloop programma erop zou zetten, nou..die heb ik dus noooooit meer terug gezien en kreeg ook geen contact meer met die persoon _-:(
Ik hoop dat je wel je pads binnen krijgt! Of misschien al binnen hebt?

@Madeira: hardstikke goed dat je toch hebt gegaloppeerd! Dat plaatje komt heus nog wel... ;) Niet de lat te hoog leggen voor jezelf.. Makkelijk gezegd, heb ik ook moeten leren. Maar vertrouwen is dan toch even belangrijker dan hoe het er uit ziet.
En wat fijn dat je bijrijdster leuk klikt! Toch belangrijk dat je je er goed bij voelt als je het straks zelf niet kunt..

@Mando, trailers gekeken, leuk! Watvoor trailers heb je bij gekeken en weet je ondertussen al welke kleur het gaat worden?
Kan me voorstellen dat je paardje schrok van die schuivende sneeuw, wel vervelend want dan ga je er toch wat naar rijden idd en dan bouw je samen spanning op..
Gelukkig dat het later in de les wel beter ging!
Geniet nog even lekker van je vakantie :)

@Yvank: fotografeer jij als hobby? Ik las dat Paulusjuh jou ook noemde mbt fotoos maken ;)

@S_uus: Asra loopt weer goed, super! En wat een mooie foto's in dat blad :D

@Paulusjuh, gelongeerd in de storm. Ging het een beetje?! Ik kan meestal vliegeren met Arlie als het stormt }:)

@Mando, vervelende kat }> ...hihi... wij hebben er ook 1 rond lopen thuis. Als je dr met rust laat gaat het wel, maar dat is echt een type 'devil wears Prada' O:)
Kippen los! Dan sta je wel even te kijken ja :o?

@Faringo, fijn he al die regen... grrr.. nou moet zeggen dat ik ndat wel liever heb als sneeuw en ijs.. :P

@Paulusjuh: Anne nog spierpijn?

@Madeira: +:)+

@Lisette1987: borrels en etentjes, klinkt heerlijk! En wat voor werk doe je precies? Klinkt leuk, met paarden begrijp ik in elk geval :)

Zo, nu even mijn verslagje. :D
Zaterdag inderdaad bij oefenspringen gekeken, iedereen is gelukkig weer blijven zitten. Hou altijd mijn hart vast hoor!
Komen ook altijd mensen van buitenaf meedoen, 1 meisje sprong een parcours van 1.20m _/-\o_
Echt respect.. Gisteravond naar m'n poonie meegeweest, eindelijk weer. Ben flink ziek maar wilde eventjes kroelen met Arlie ;)
Ik hoorde een raar geluid uit de stal naast Arlie, stond er een zwaar benauwd shetje, at niet etc. Dus ik eigenaresse gebeld en de DA.
Bleek ie iets van acute longontsteking te hebben, zo zielig. Beestje piepte helemaal omdat ze weinig lucht kreeg..
Ben ik even blij dat ik altijd een rondje maak langs alle paardjes.. :oo
Uiteindelijk was ik dus veeeel later thuis dan gepland, en lig ik nu nóg beroerder op de bank..
Mja, gelukkig is die pony nu gelijk behandelt..
Er heerst al een poosje iets van een virus op stal, 1 ouder paard was vorige week echt heel ziek.. En 3kwart is een beetje verkouden, en dan nu die shet die ontzettend heftig reageert..
Hopelijk is Arlie zijn weerstand goed genoeg. Hij was in elk geval helemaal blij gister :+: , gewoon zoals ik hem ken..
Straks even de kliniek bellen om een afspraak te maken voor een nieuwe peesscan volgende week.

Fijne dag allemaal!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:11

Haha heel verhaal! Anne had inderdaad nog spierpijn. Op sommige stukken wel heel fijn te rijden maar op andere weer niet echt fijn. Morgen weer verder. Maar spierpijn is meestaln2 dagen later dat ze er meer last van heeft. Komt wel weer goed!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:30

@arlandoo ja fotografeer idd als hobby :)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 15:54

Yvank, woon jij in oosterhesselen? Dat is wel heel dichtbij, ik woon in Witteveen. Maargoed dat terzijde ;)

Hier niet zo veel met de paarden gedaan. Gisteren even kort op de vereniging gereden.. Ben beetje druk met feestdagen vieren, sinterkerst met de familie, uitgaan, vakantie vieren en oja studeren met de daar bij behorende studie ontwijkend gedrag. :P

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:26

Dat is schrikken Arlando, ik doe ook altijd een rondje paarden hoor, ik zie meestal wel alles.
Rustig aan he, even uitzieken

Hihi studieontwijkend gedrag hahaha geweldig. *krijg hier beeld bij*

Ik ben ff lekker onder de zonnebank geweest, daarna Mando gelongeerd en nu lekker thuis.
Vent is aan zijn hobby bezig... prutsen met treintje, ja die hele kleintjes

Doe niet veel meer vandaag.

Mando staat vandaag wel 4 jaartjes op zijn stal en ik had dit gefreubelt voor de staleigenaren.
Vonden het echt super leuk

Afbeelding

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:37

Ja, ik kan je zo een hele lijst geven van wat je onder de noemer van studie ontwijkend gedrag kan schuiven ;) Jammer genoeg heb ik direct na deze twee vrije weken tentamens..

Wat een leuke taart! Ik heb helemaal niks met bakken en koken en vindt het altijd zo knap wat mensen kunnen creëren!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 16:44

Ik ook dus niet maar heb een poging gedaan.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:05

Heeeel herkenbaar, bij mij was het vaak van uitstel komt afstel :P

Die cake/taart is echt geniaal :D ! Superleuk

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:23

En hij is vertrokken vanaf de Noordpool

Afbeelding

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:53

Yeah santa is coming!!

Jullie nog wilde plannen voor kerst?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 17:56

Wilde plannen.. Nee niet echt.. Wij gaan wel wild eten, haha... Maar dat doen we wel op t gemakje hoor.. :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:00

Hahaha Sita _O-

Sorry mensen bijlezen word echt helemaal niks zo -___-
Onthoud ook niks haha.

Weer gewerkt vandaag het gaat wel beter maja.
Halve dag vandaag werd gezegd, maar was nog om 14uur klaar wel jammer want wilde naar de bank ook nog en moest natuurlijk Asra ook doen.

Gisteren voor een vriendin wat bij de kruidvat gehaald kon ik gewoon pinnen, vervolgens bij H&M zegt ie 2x foute pincode? Vet raar, een 3de keer durfde ik niet aan.
Dus wou daarom naar de bank, bank dicht om 16 :( Verdeurie!!

Nou ja ik ga zo maar douchen met mn zere lijf, eten en naar mijn tante zou vanmiddag naar kerstmiddag mja dat ging dus ook niet meer, baal wel mja.

Prettige kerstdagen iedereen!

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:04

Hmmm jammer suus, altijd vervelend als je planning in het water valt door iets wat je niet in de hand hebt!

Hahaha Sita ik zie jullie al woest aanvallen op het eten :P

Wij hebben gisteren al met de hele familie lekker gegeten. Want mijn broer is gister ook naar Jordanië gevlogen voor twee weken dus vandaar dat we het daarvoor maar gedaan hebben. Vanavond ga ik even het dorp in, op kerstavond vieren we altijd kerst met alle dorpsgenoten onder het genot van een drankje :) En morgen lekker stappen met alle jongelui uit het dorp zo ongeveer :P Worden leuke nachten... maar vrees het ergste voor mijn studie die dagen :P Donderdag ga ik naar bijscholing van de KNHS, zitten er hier toevallig nog meer instructrices die daar heen gaan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:06

Hihi.. :))
Wij eten nml. vanavond eend (wilde, hier in t weiland geschoten) en morgen ga ik wrs. voor iets van de hertenbiefstuk of zoiets.. Want dan gaan we uit eten..

Jij gaat anders wel een wilde kerst tegemoet :)) Veel plezier met stappen enzo!

Balen Suus.. Ook van je pinpas!

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:09

Ja zo ging het zaterdag ook al.
Nou is het wel zo dat als je met paarden werkt, dat je dat niet in de hand hebt maar toch wel vervelend.
Leuk die bijscholing!
En leuke nachten, zou me over die studie niet te druk maken rond deze tijd maar wel over de dagen erna _O-

Oja en thnx voor de leuke reacties op het tijdschrift :D Ben er ook echt blij mee hoewel de voorkant net een voorkant is van de hunkermuller of zo. :+

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:13

Leuk die cake! Haha. Ik maak wel eens cupcakes en verzin de gekste dingen haha.

Ga vanavond waarschijnlijk op de valreep stappen met een vriendin. Heb er wel zin in!
Morgen naar m'n vriend zijn vader en tweede kerstdag bij mijn ouders. Lekker burgerlijk hè haha.

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:14

Haha ja toch wel ;) Probeer tussendoor zoveel mogelijk te studeren. Want ook met oud en nieuw wordt het feest. Hihi en voor je het weet zit je 8 januari in de tentamenhal. En moet het toch wel halen anders kan er niet aan de master begonnen worden.. :P

Ja als je met paarden werkt kan je moeilijk vaste tijden stellen, helaas

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:17

Balen suus!

Hier ook niet bijzonders met kerst :P eerste dag thuis eten met familie van mn vriend en 2e dag bij mijn ouders.

En dan na kerst de donderdag de katjes ophalen :):)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:17

Ik ken dat gedrag. Ik doe een loi cursus... Ben al bijna *ahum* 2 jaar bezig... :+ :+

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:20

Oh dan al Elpatcho, ja dan moet je wel!!

Die cake is indd leuk, cupcakes hou k wel van maar zelf nooit gemaakt haha!

Leuk Yvank baby katjes :D

Paulien N , is dat nog wat waard van/via LOI?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:22

Jaa vandaag spulletjes voor ze gekocht en dan donderdag ze halen :D

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:27

Leuk Yvank!

@ Suus: ja het is Nima dus wordt ook gewoon gecertificeerd enzo, hoort ook een examen bij :)

ELpatcho

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:29

Hahaha en in hoeveel tijd zou je die cursus kunnen doen?

Oeh jonge katjes zijn leuk! Wij hebben in september een 4 maanden oude poes uit het asiel gehaald ook zo'n leukie!

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-12 18:33

10 maanden volgens mij is het minimum.