jahe kyr is niet meer schattig , maar echt paard aan het worden kyr en peeps hebben dezelfde koppies en oogopslag . dankje dat je peeps er goed uit vind zien
shilady
Geplaatst: 23-08-11 19:57
Nou we hebben vanacht in limburg meegemaakt wat die mensen op pukkelpop meemaakte echt ongelooflijk zo erg heeft het gestormt en geonweert
Mn vriend en ik werden er wakker van en konden toen niet meer echt slapen was ik even blij dat we een fatsoenlijk dak boven ons hoofd hadden en dat mn paardjes ook fijn op stal stonden
Vanacht is hier geen onweer geweest volgens mij? Niks gehoord iedergeval, wel was alles nat. En vanaf sochtends wel onweer en regen, bah. En vanmiddag was hetweer onwijs warm.
Hoe is het met je mannen daan ? En wanneer komen er foto's
shilady
Geplaatst: 23-08-11 20:06
Ik zal de fotograaf is even pb sturen of ze al weet wanneer ze kan komen maar zoiezo einde vd maand wil ik dat de fotos gemaakt worden .
Met de mannen gaat het verders nog hardstikke goed ze hebben het wel naar hun zin op de service stal ze zitten er ook niet mee dat ik niet elke dag kom maar hiniken wel als ze me weer zien
Ik zit nog steeds op mn bestelling van agradi te wachten ! meschien dat ik vd week nog wat dingen bestel
Ik kom er net uit haha nu lekker in bed. Wekkertje gaat om 7 uur. Met hondjes naar de dijk en dan even naar de paarden wandelen met ze voor anous der werk. En ik heb weer avonddienst:(
Wie weet er iets leuks om te doen van t weekend? Ga met een jongen wat doen maar geen idee wat ben inspiratieloos:p
nts19
Geplaatst: 23-08-11 21:25
Jastiehorse : Minder dat er een virus is, en gelukkig dat marit er nog geen last van heeft! Wat is het precies? Marlis & Horsii: Peeps ziet er tevreden en goed uit! Ze is echt weer opgeknapt! En kyra is zo'n leukerdje! Shilady : Hier viel het best mee. Alleen vanochtend een mega klap! Sim0ne11 : Pff heb medelijden met je! Ik moet straks een uur reizen naar school! niet gewend! haha
Zo lekker ff in bad gelegen! Ben vanmiddag naar Superhorse geweest. Echt een top winkel! Ze helpen je goed, soms iets te! Maar weer een halster rijker voor maar 5 euro en nog leuk ook! en snoepjes voor lely en don .. lely is er dol op! Daarna even snel naar de apotheek geweest voor zalfje en zo eerst maar is opsmeren. Daarna even lekker wezen maccen! hoe slecht maar had geen zin om te koken! En waar ik sta die wou graag een glas dus ik dacht vooooruit! Daarna even wezen kletsen bij t kamp ( zijn hele aardige mensen en hij heeft ook geholpen met de geboorte van lely) en toen 3 kruiwagens vol met bakstenen moeten verplaatsen, in de regen! pff. daarna ff gevoerd alles ging prima! En nu even chillen en slapen!!!!!
Slaaplekker Alieke! Zo te lezen had je een drukke dag
Wat betreft het virus, niemand weet wat het precies is..Dierenarts komt morgen voor de paarden van mijn vriendinnen (die zijn wel besmet), ben erg benieuwd wat hij ervan vind/zegt.
Marlis
Geplaatst: 24-08-11 10:42
Ben benieuwd jastiehorse wat het is.
Ik en Anous hebbe peeps en kyra een half uurtje losgegooid en even gewandeld. En Anouschka gaat na haar werk weer, ik mag straks weer werken van 14.45 tot 23.15
Pff Kyra kan 1 septmber in de opfok terecht en 2 maanden geleden ofzo al de rekening betaalt voor chippen en schetsen en nu nog steeds niks gehoord terwijl we al een paar keer gebeld hebben. Bij kvth deden ze toen ik net belden echt asociaal en niet klantvriendelijk maar had wel het nummer van de schetser gekregen en die even gebeld. Blijkt dat hij pas vorige week de papieren heeft gekregen van kvth, stelletje piep mensen daar. Maar hij ging proberen snel langs te kunnen komen.... Maar heeft het druk.
Kyra met haar nieuwe halster. [img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-O7YYWYUA.jpg[/img En peepsi met haar nieuwe halster.