[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Lanita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:02

Roxylovee en Marlis, jullie hebben beide geen leuk nieuws.....
sterkte!! :(:)

naomimak

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 20:48

zo meiden
nou ik ben vandaag met iefke naar ermelo geweest

ze was braaf en deed het opzich goed
alleen had ze het huppelen weer ontdekt waardoor ik 3 x3 e had en een 4 dus dat was wel balen maar voor de rest ging het wel goed
denk dat die man het ook niet zo op schimmels had:P

was 4 de geworden

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:21

ben nog steeds aan t oppassen terwijl ik lekker thuis zit.. heerlyk! kindje mocht hier naar bed en ze komen hem straks weer ophalen :P Geniaal vind ik dat.. Kon nog even snel heen en weer naar stal om angel haar zomerdeken op te doen! moet er morgen vroeg uit want het word mooi weer hoorde ik! morgen ga ik zelf even rijden want mijn vriendin kan niet komen.. Dus ik ga even vragen of papa lief mijn westernzadel wil brengen zodat ik eventjes kan rijden ook al is t zondag! Al had ik het eerder geweten had ik dat vandaag gedaan want mijn moeder heeft liever neit dat ik op zondag rij. Maar ik heb nu maar 1x gereden en wil echt 2 keer rijden in d week.. Dus maar even papa lief aanvragen.

ik ga zo naar beneden en als hun terug zijn en mijn oppaskindje is weg ga ik ook naar bed!

weltrusten alvast allemaal! :evaw:

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:30

Kim afgespeend.. Sneu is dat als moeders zo sip van zijn..
Op stal bij Marena was paar week terug een veulentje gewoon doodleuk door de sloten heen weer naar huis gelopen, staat nu dus weer gewoon bij mams in de kude :+

Liekje ook aan het oppassen. Ik ook (alleen in hun huis) heb alleen me eigen laptop meegenomen :) Boys liggen heerlijk te slapen.

Naomi misschien ook eens reageren op de anderen...

Ik vanmorgen ff grondwerk gedaan met Marena en daarna door naar Pien. Weer heerlijk met Arash gereden en leuk filmpje van vanmiddag in de trant van Lol met Pien d'r knol :+
(ik heb nijging om mee te wippen in galop, dus ik corrigeer mezelf maar moet vervolgens lachen om Pien d'r reactie := )

Ik kijk hier vet lomp maar aard staat er zo leuk op :P
Afbeelding

Afbeelding

Ook weer Loetje geoefend. Hij doet het echt leuk :) Woensdag weer les

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-10 23:45

ik ga morgen ook rijden en ik ga heerlijk naar het strand met Amor..misschien gaat er een vriendin mee maar dat hoor ik nog.
Liekjje ook ik rijd zondags en soms door het dorp..hihi dorp onveilig maken :P }> :D .
Naomimak toch mooie prestatie.
Nathalie leuk filmpje :D :D

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 06:58

@amormylo: mijn pierrot is 17 jaar! ( ja zal je niet zeggen )
komt van calice, hier op bokt vandaan, en zij heeft hem uit Zeeland van een manege...
denk het wel, heb foto's gezien op internet waar hij opstaat...

PB: me anders even

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 08:32

Goede morgen dames leuke foto's en mooi filmpje . Op zondag rij ik altijd en ben zeker niet de enige hier in de buurt die dan ook rijden, maar snap best wat je mama er mee bedoelt. Ga straks fanny wassen en farah haar staart doen beetje zwart geworden, en dan zal de morgen/middag wel al half voor bij zijn hihi

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 09:32

goedemorgen meiden!

wat een heeerlijk weer vandaag zeg ! :)
gaan jullie ook lekker buitenrijden of iets ?

& leuke foto's nathalie ! :D

fijne dag vandaag allemaal !

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:40

Goedemorgen dames!

Nathalie83, mijn oppaskindje mocht voor het eerst ergens logeren.. moest hem om 12 uur wakker maken want toen kwamen zn ouders hem halen alleen wou hij neit wakker worden :P was best zwaar met een kind dat slaapt en wil liggen naar beneden lopen.. maar het is goed gegaan!
Leuke foto's :D

amormylo heel veel plezier op het strand! het is super weer ! Ik rij af en toe op zondag maar wil het meestal gebruiken om te tutten en te wandelen enz.

Ik ga zo even de deken van angel halen want denk dat ze wel staat te zweten met dit mooie weer! Zit nog te twijfelen of ik gelijk angel doe ja of nee.. want ik denk dat ik me vanmiddag kapot ga vervelen.. dus meot ff denken :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 10:55

Vandaag is een slatgenootje jarig, en we gaan misschien een 'verjaardags'buitenrit doen :+ Maar had haar gistere gesmst, maar helemaal geen reaktie meer op gekregen, dus ik vraag me af of we nog wel gaan :S

Ik ga trouwens in oktober naar tenkenkamp! Dan ga ik even goedkoop dekkies scoren, want ik begin de gene die ik nu heb wel een beetje zat te worden. De laatste keer dat ik een dekje heb gekocht is al weer dik 2 daar geleden.. Dus ik vind dat het wel weer een keertje mag :)

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 11:00

pff ben keihard opgelicht met mijn westernzadel! Kom erachter dat het een echt merk zadel is. Dat hij 300 euro nieuw kost en dat je wel een pad nodig heb! Ze zei dat hij merkloos was, en vond later dat er 1 te koop van voor 150 nieuw ! en krijg nu te horen van een andere dat je wel een pad nodig heb! Ben best kwaad! En die zei dat ik er makkelijk 150 voor kan vragen.. maar iedereen vind dat te duur! ;( Krijg net een bod van 90 excl door..

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 11:47

Ik vind je verhaal een beetje warrig?

je heb €300,- neergelecht voor een zadel, wat uiteindelijk maar €150,- waard is???
en nu wil je dat zadel verkopen, maar je krijgt er maar €90,- voor?
En de verkoopster had gezecht dat het zadel merkloos was en nu blijkt het wel een merk te hebben? Wat is daar erg aan?

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 12:51

Ik heb hem voor 150 gekocht. Maar ze zei dat hij merkloos was en toen ging ik zoeken via internet later en toen zag ik dezelfde merkloos voor 150 nieuw staan! Nou krijg ik pb van iemand anders dat mijn zadel niet merkloos is, dat het een randol is. Dat er dus echt wel een pad onder moet onder rij je je paard naar de klote. Ik heb dus een tijd zonder pad gereden. Ik vind het zelf ook heel raar.. ik heb dus gewoon een zadel van 300 euro hier liggen wat ik helemaal niet wist!

Het erge vind ik dat ik niet wist dat het een goed merk was. Ik had hem zo kunnen verkopen voor een paar tientjes omdat ik dacht dat hij merkloos was en bijna geen geld waard was! Dus ik ben blij dat iemand mij de waarheid heeft verteld over het zadel!

Snap je nu wel mijn punt?

Angel heeft even lekker een half uurtje ongeveer buiten gestaan met haar buurman! Daarna kwam het buurmeisje van daar met een vriendinnetje even Angel poetsen.. Vanavond weer terug om haar dekentje op te doen :D

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 13:27

Leuke filmpjes Nathalie! Arash is leuk!

Pierrot vind ik een gave haflinger, ik heb weleens topics gezien geloof ik van Calice.

En gail, is je buitenritje nog doorgegaan? Het is wel heerlijk weer ervoor!

Ik ging een weekend naar Kootwijk, maar ik had niet het gevoel dat ik vandaag daar ook wilde rijden, dus ik ben gisteren na het rijden terug naar huis gegaan. Omdat ik toch 2 dagen een trailer gehuurd had, ben ik vanmorgen vroeg vertrokken naar.... Jawel het strand! Volgens mij was Wenner er nog nooit geweest, en vond hij het best wel spannend om weer op stap te gaan maar heeft echt geen enkele pas verkeerd gezet! Ben apetrots op m!

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 14:15

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:56

Roxylovee schreef:
goedemorgen meiden!

wat een heeerlijk weer vandaag zeg ! :)
gaan jullie ook lekker buitenrijden of iets ?

& leuke foto's nathalie ! :D

fijne dag vandaag allemaal !

Jaaa ik kom net terug, heerlijk weer!

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 15:57

Leuke foto's van kim <3

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:50

Liekjje, ik vind het altijd wel fijn als ik gewoon in hun huis ben met oppassen. heb k de spulletjes van de kids allemaal bij de hand :)
En nog gereden?

Faratjuh aan het wassen geslagen.

Niet buiten gereden maar wel lekker buiten geweest :) Eerst marena gereden, ze liep echt super braaf :) Daarna me hoofdstel in het vet gezet en nog Willem geholpen met afrastering maken. verder gewoon lekker lanterfanten op stal :+

Gail misschien op buitenrit. Ging het nog door?
Ik koop ook altijd pas een nieuw dekje als ik de oude zat ben :+ K heb meer moeite met leuke halsters laten hangen ;)

Jody naar het strand geweest :):) WIL IK OOK!! :P Super dat Wenner zo braaf was :) Heb je zelf E-rijbewijs?

Leuk topic van Kim.

amormylo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:51

ik heb heerlijk op het strand gereden en het zou wel eens de pierrot kunnen zijn waar ik altijd op reed op de manege..zou geweldig zijn mis hem nog iedere dag..ik PB wel even

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:52

Nathalie. Ja ik vind het ook meestal wel fijn als ik gewoon bij hun kan komen.. maar het kindje moest eigenlijk gelijk naar bed. hij mocht nog even tv kijken want hij is ook helemaal gek op mijn ouders en mijn zus dus en daarna ging die al naar bed. En hij is ook zo makkelijk :P
Ik heb niet gereden want mn ouders wouden het zadel niet komen brengen!
heb angel lekker in de zon gezet! <3

Straks even dekentje opdoen

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 17:56

Jammer dat je niet meer hebt kunnen rijden.. Maar toch nog lekker bij d'r geweest :)

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:02

ja hoor het is PIERROT haha hij heeft zoveel fans overal hier in Nederland haha

:D heb ji nog leuke foto's van hem?

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:23

wooowh ik ben jaloers ik had ook wel naar het strand gewilt!!

Manderyntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 18:59

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-10 19:45

vind de kleur echt gaaf maar ik heb al zoveel en ik moet sparen voor mijn zadel! :P