Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Candace schreef:Ooh jeetje dat is balen zeg Monique!
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht
Madeira_ schreef:Jaaaaaaaaaaa fysiotherapeut is net geweest ik mag weer proberen te draven en galopje te maken![]()
![]()
Sorry mijn geluk kan echt niet meer op
Nathalie, lekker dat je even hebt kunnen knuffelenbegrijpelijk dat je moeilijk weg kan als een paard je zo volgt. Wel super lief!
Nathalie83 schreef:Toch niet schaatsen vanaaf.. Hoor net dat het ijs heeeeel slecht is
Wenner heeft zich uitgeleefdmaak maar keer filmpje van 'm
Wenner is cool
Madeira_ schreef:Jaaaaaaaaaaa fysiotherapeut is net geweest ik mag weer proberen te draven en galopje te maken![]()
![]()
Sorry mijn geluk kan echt niet meer op
Nathalie, lekker dat je even hebt kunnen knuffelenbegrijpelijk dat je moeilijk weg kan als een paard je zo volgt. Wel super lief!
Peelie schreef:Melody ik ook niet hoor..
Het is mij veel te duur zo'n paard, veel te veel poespas... Niks voor mij,,,
Hinke schreef:Ja mss slecht in de zin dat er veel sneeuw op ligt?
@melody: het hangt er denk ik een beetje vanaf waar je woont: op de eilanden hebben ze er bv minder last van. Maar zou zelf ook geen zomerexceem paard willen hoor!
Pff ben moe! Ga straks al naar bed denk ik
melody93 schreef:Volgens mij was ik dat maar weet het niet zeker, kan ook Jody geweest zijn die heb ik ook gehoord over het zoeken van een pony geloof ik![]()
Ga in ieder geval geen haf doorsturen met zomerexceem, dat moet je gewoon niet willen (sorry, maar ik zou zelf absoluut geen haf kopen met zomerexceem, hoe licht of zwaar het ook is, en daar heb ik zo m'n redenen voor)