[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

monique1983

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:59

ahhh diezel pootjes na lekker insmeren komt goed

wat en goed nieuws paulien

hier erg druk vandaag auto die niet wou starten meer en moest me moeder op halen uit het ziekenhuis

hele dag gehaast eindelijk uurtje zitten nu

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:59

Ooh jeetje dat is balen zeg Monique!
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht :+:

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:00

+:)+ Dat is geweldig nieuws Pauline. Doe wel een beetje voorzichtig.
Ik had ook nooit gedacht dat ik me op regen zou verheugen. Ik ben wel vanmiddag bij Verena geweest. De wegen zijn best glad en ik ben eigenlijk voor niks gereden. Ze stond lekker op de wei, dus ik de wei in. Ik had veel te gladde schoenen aan en was al zonder paard aan het glijden, dus maar laten staan. Als ze s'middags van de wei komt heeft ze meestal voer in de bak en wil ze snel naar de stal. Dat is niet de bedoeling bij dit weer.

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:36

Candace schreef:
Ooh jeetje dat is balen zeg Monique!
Ik heb net nieuwe schoenen gekocht :+:

Leuk!

Madeira_ schreef:
Jaaaaaaaaaaa fysiotherapeut is net geweest ik mag weer proberen te draven en galopje te maken :D *\o/*

Sorry mijn geluk kan echt niet meer op :D

Nathalie, lekker dat je even hebt kunnen knuffelen :+: begrijpelijk dat je moeilijk weg kan als een paard je zo volgt. Wel super lief! :+:

Wouw Paulien, wat een super nieuws!!! :j

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:37

Hahaha jongens, zaterdag komt er iemand snowboarden achter Mel en worden er weer foto's gemaakt := Ben benieuwd! :D

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:44

Mooi Paulien !

Leuk Michelle :))

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 18:56

heel fijn nieuws paulien!!!

hahaha ben benieuwd naar foto's Michelle!!

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 19:06

Wauw paulien wat een goed nieuws zeg!! Beter dat het zo goed gaat met je knie zeg!
En fijn dat Diezel zn pootjes weer in orde zijn..

Wenner heeft vandaag weer even buitengespeeld heel voorzichtig naar de bak geloodst.. Hij was blij dat hij lekker kon rollen en deed heeeeel maf... Ik deed mn ogen maar dicht en tis gelukkig goed gegaan! Hij doet altijd zo achterlijk buiten dat ik met dit weer echt zenuwachtig ben om m buiten te zetten. Bij ons is het overal een ijsbaan dat is echt een drama. We hebben nu gelukkig een heel smal paadje naar de bak.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:37

Toch niet schaatsen vanaaf.. Hoor net dat het ijs heeeeel slecht is :?

Wenner heeft zich uitgeleefd :P maak maar keer filmpje van 'm :) Wenner is cool :+

joopiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 20:49

Ja alleen kan ik dat niet uploaden! Ik heb m een keer gefilmd in de sneeuw :D Echt te grappig.. Soms is het net een elastiekje alleen is hij ook een beetje lomp waardoor het er ook zo komisch uit ziet :Y)

Het ijs is hier ook niet zo heel goed, je ziet overal nog gaten maar de ijsbaan is wel open..
Mn vriend zn autodeur zat vast gevroren vanmorgen, niet het slot maar die hele deur dus ik vanmorgen om 5 uur water koken om m open te krijgen :+

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 21:16

ik zet alles op youtube, gaat altijd prima :)

hihi ken dat, vast gevroren deuren. (komt ie weer ;) ) ff vaseline op smeren. werkt echt :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:05

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:30

Volgens mij was ik dat maar weet het niet zeker, kan ook Jody geweest zijn die heb ik ook gehoord over het zoeken van een pony geloof ik :D
Ga in ieder geval geen haf doorsturen met zomerexceem, dat moet je gewoon niet willen (sorry, maar ik zou zelf absoluut geen haf kopen met zomerexceem, hoe licht of zwaar het ook is, en daar heb ik zo m'n redenen voor ;) )

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 22:43

Melody ik ook niet hoor..

Het is mij veel te duur zo'n paard, veel te veel poespas... Niks voor mij,,,

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:01

Nathalie83 schreef:
Toch niet schaatsen vanaaf.. Hoor net dat het ijs heeeeel slecht is :?

Wenner heeft zich uitgeleefd :P maak maar keer filmpje van 'm :) Wenner is cool :+

Ja mss slecht in de zin dat er veel sneeuw op ligt?

@melody: het hangt er denk ik een beetje vanaf waar je woont: op de eilanden hebben ze er bv minder last van. Maar zou zelf ook geen zomerexceem paard willen hoor!

Pff ben moe! Ga straks al naar bed denk ik :Z

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:02

Madeira_ schreef:
Jaaaaaaaaaaa fysiotherapeut is net geweest ik mag weer proberen te draven en galopje te maken :D *\o/*

Sorry mijn geluk kan echt niet meer op :D

Nathalie, lekker dat je even hebt kunnen knuffelen :+: begrijpelijk dat je moeilijk weg kan als een paard je zo volgt. Wel super lief! :+:

Wat goed! Dat is dus toch eerder dan jezelf verwachtte?

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:09

pfff, het is wel te merken dat school weer begonnen is, ik begin afkickvergescheinselen te krijgen :')

Kevin is echt raar, hij heeft morgen een halfe dag vrij genomen van zijn werk/school, zodat hij naar mij kan... ik snap er niks van... het is ook nog niet uit met zijn vriendin.

hij smst me CONSTAND dat hij me mist en me wil knuffelen, en me leuk vind, en dat hij zich niet kan consentreren... Dat smst hij ook onder schooltijd als ik wél gewoon geconcentreerd aan het werk ben..

Vandaag ook, smst hij me tijdens een toets, weg censentratie... tijdens de pauze belde hij, du ik zeg, je smste me tijdens een toets.. Zecht hij, ow nou, dan had je moeten zeggen dat je een toets had. Ik ahd echt zoiets van, pardon! je hoef lang niet alles van mij te weten, daar ben ik nog helemaal niet aan toe... Uberhaubt hij smst me constand tijdens school, gewoon niet handig.

Maargoed, morgen is hij er, dan kan ik het er over hebben met hem, dat ik het zo niet leuk vind... Ben benieuwd wat hij gaat zeggen...

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:10

Peelie schreef:
Melody ik ook niet hoor..

Het is mij veel te duur zo'n paard, veel te veel poespas... Niks voor mij,,,

Bovendien vind ik het harstikke zielig, wij hebben een keer een haflinger gehad die kapot ging van de jeuk en pijn, het was echt niet om aan te zien en niets hielp.
Toen ze er ook nog eens een peesblessure bij kreeg hebben we haar dus uit haar lijden verlost, en dat houd ik altijd in m'n achterhoofd bij zomerexceem gevallen...
Dit was wel een extreme, maar het was echt niet om aan te zien, en aan zoiets wil ik gewoon niet beginnen (en het gezin waarvoor ik mee zoek natuurlijk ook niet)

Hinke schreef:
Ja mss slecht in de zin dat er veel sneeuw op ligt?

@melody: het hangt er denk ik een beetje vanaf waar je woont: op de eilanden hebben ze er bv minder last van. Maar zou zelf ook geen zomerexceem paard willen hoor!

Pff ben moe! Ga straks al naar bed denk ik :Z

Ja dat is wel zo, maar zelfs als ik op een eiland woonde zou ik het niet gokken...

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:13

Heel goed dat je het hem gaat vertellen Gail, je school moet er natuurlijk niet onder gaan lijden! ;)
Ik had dat vandeweek tijdens m'n werk, maar dat vind ik wel leuk, even stiekempjes terug smsen zolang de baas het maar niet ziet :D
Eerst smsde zo'n jongen me ook altijd onder school, maar daar reageerde ik vaak niet eens op :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:27

tjah, maar je word wel constand gebuzzed, dat is wel irritand :+

en dan heeft hij weer een sms dat hij zich niet kan consentreren,,, tjah ik dan ook niet meer :+

volgende keer gewoon mijn mobiel lekker thuis laten, dan kan hij smsen wat hij wil :P

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:39

@Madeira_ zooo he das lekker nieuws ben echt blij voor je lekker dat je weer meer kunt (ik weet hoe je je voeld)

Prissey

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:42

Peelie vervelend dat hij elke keer smst, gewoon tegen hem zeggen hoe je er over denkt, en dat je liever niet hebt dat hij onder school tijd smst als jij dat niet wilt..

@Melody geef je idd gelijk over paarden met zomer ecxeem ik zou er persoonlijk ook niet aan beginnen. Achteraf is het misschien wel goed dat er mensen bestaan die wel zulke diertjes kopen en ze misschien een goedleven kunnen geven zonder jeuk. Anders zouden alle ecxeem beestjes overblijven

melody93

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 23:57

inderdaad prissey, maar dat is even heel hard niet voor mij weg gelegd... ik zit nu op de psp in me bed , wel grappig kan hiermee ook gewoon op bokt, typen duurt alleen erg lang haha. Maar ik ga nu slapen, morgen en zaterdag weer vroeg mn bed uit... Toedeloe!!!

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 00:00

melody93 schreef:
Volgens mij was ik dat maar weet het niet zeker, kan ook Jody geweest zijn die heb ik ook gehoord over het zoeken van een pony geloof ik :D
Ga in ieder geval geen haf doorsturen met zomerexceem, dat moet je gewoon niet willen (sorry, maar ik zou zelf absoluut geen haf kopen met zomerexceem, hoe licht of zwaar het ook is, en daar heb ik zo m'n redenen voor ;) )

weet niet waar je dat leest maar zie ik er niet bij staan?!
Zou zelf ook zeker niet eenpaardje met eczeem kopen..

Was aan t kijken naar hafies die in drenthe te koop staan.. of er misschien een bekende te koop staat om het zo maar tezeggen.. en kwam deze tegen dus dacht zet m ff neer.

Vervelend Gail dat ie zo op je nek zit.. Ik zou er niet tegen kunnen...

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-10 00:14

ik kan er zelf ook niet tegen :+, maar aan de tel dring ik blijkbaar niet tot hem door. volgens mij dnekt hij dat ik een grapje maak. Moet dus toch even doordringen dat ik geen grapje maak...

Nu naar bed :D