Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Madeira_ schreef:Goedeavond dames
Ik voel me zó slecht
Ik vertelde iemand dat ik het niet leuk vind als iemand oordeeld over het rijden van mij, tewijl ze mij nooit hebben zien rijden (dat gebeuren met bijrijdsters enzo wat ik jullie volgens mij al heb verteld). Zegt diegene: nou misschien is het juist goed voor Madeira om doorgereden te worden door andere. Ik zeg, ik leer het vanzelf wel toch.. ik bedoel, krijg goed les enzo. Nu heb ik 't gevoel of ik Madeira mishandel ofzo, omdat ik alleen op haar rijdt (ja, af en toe een nicht, vriendin, schoonzus ofzo, maar ik voornamelijk). Mag ik jullie mening? Want anders moet het maar zo als ik het toch niet kan volgens iedereen
Het liefst zou ik het zelf doen.. Ik heb haar sinds 8 oktober en ik vind dat het aardig gaat, ze is hartstikke braaf enzo.
joopiexx schreef:Gezellig Naomi en Paulien!
Maayke, vervelende dingen zijn dat! Wat voor werk doe je als k vragen mag?
madeira_ ik denk dat je het zelf prima kan, en je hebt begeleiding erbij. Dus als je ergens tegen aanloopt kunnen ze je dat altijd uitleggen tijdens je les.
De enige die op Boy rijden zijn mn zusjes. Die gaan 2 dagen in de week rijden.
Soms help ik ze een beetje, en ik mest altijd zelf. Een bijrijder had ik niet zo snel gezocht, daarvoor heb ik veel te veel moeite met het delen van hemBovendien ben ik een zeurpiet eerste klas, dus het zal niet meevallen voordat ik iemand geschikt vind
Hinke schreef:Maayke: heb je al potentiele kopers voor je haflinger?
MaaykeKramer schreef:Dat klinkt idd wel goed. Maar als ze hem gebruiken voor ritten moet hij toch wel makkelijk te rijden zijn volgens mij... Is hij echt lastig?Hinke schreef:Maayke: heb je al potentiele kopers voor je haflinger?
2 reacties gehad! ook 1 van een camping aan zee voor strand en duinritten vooral in het hoogseizoen opzich voor hem heerlijk vooral met zijn exceem! Ook bijgezegd dat hij voor gevorderde ruiters is! maar hij had erg veel intresse dus we zullen zien!
xrenox schreef:heb je foto's van max en tamara?
groet