[HK] Haflingerklets

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

naomimak

Re: [HK] Haflingerklets

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 18:42

ik bne nu bij paulien vet gezellig
was erg leuk bij madeira morge weer :p
lekker in het bos geweest ook:P

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 19:50

Gezellig Naomi en Paulien!

Maayke, vervelende dingen zijn dat! Wat voor werk doe je als k vragen mag?

madeira_ ik denk dat je het zelf prima kan, en je hebt begeleiding erbij. Dus als je ergens tegen aanloopt kunnen ze je dat altijd uitleggen tijdens je les.
De enige die op Boy rijden zijn mn zusjes. Die gaan 2 dagen in de week rijden.
Soms help ik ze een beetje, en ik mest altijd zelf. Een bijrijder had ik niet zo snel gezocht, daarvoor heb ik veel te veel moeite met het delen van hem Bloos Bovendien ben ik een zeurpiet eerste klas, dus het zal niet meevallen voordat ik iemand geschikt vind Clown

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:01

Madeira_ schreef:
Goedeavond dames Haha!

Ik voel me zó slecht Verdrietig
Ik vertelde iemand dat ik het niet leuk vind als iemand oordeeld over het rijden van mij, tewijl ze mij nooit hebben zien rijden (dat gebeuren met bijrijdsters enzo wat ik jullie volgens mij al heb verteld). Zegt diegene: nou misschien is het juist goed voor Madeira om doorgereden te worden door andere. Ik zeg, ik leer het vanzelf wel toch.. ik bedoel, krijg goed les enzo. Nu heb ik 't gevoel of ik Madeira mishandel ofzo, omdat ik alleen op haar rijdt (ja, af en toe een nicht, vriendin, schoonzus ofzo, maar ik voornamelijk). Mag ik jullie mening? Want anders moet het maar zo als ik het toch niet kan volgens iedereen Verdrietig

Het liefst zou ik het zelf doen.. Ik heb haar sinds 8 oktober en ik vind dat het aardig gaat, ze is hartstikke braaf enzo.

Hey meis ik zou me echt niet zoveel zorgen maken hoor Lachen
Ik weet hoe het is van Sjouks, kon ook nog niks en ervaring met jonge dieren had ik eigenlijk niet, maar ik heb ook alles zelf met haar kunnen doen en gedaan. Ik heb me ook vaak genoeg afgevraagd of ik het wel goed en of andere het misschien beter kunnen, maar zolang het goed gaat en jullie je allebei fijn voelen is er niks aan de hand hoor! Het is goed dat je begeleiding krijgt, jullie leren allebei hoe je met elkaar om moet gaan en dat is goed Lachen

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:05

@ Maayke: dat zijn zeker geen leuke dingen, sterkte!

Vanmiddag een heerlijke buitenrit gemaakt van ruim 2 uur, Sjouks en ik waren echt uitegwaaid Haha!
De komende dagen zal ik niet veel aanwezig zijn Boos! moet erg veel werken. Werk in een slagerij en er moeten echt heel wat gourmetschotels en vleesschotels gemaakt worden. Erg leuk en gezellig werk maar heb dan niet meer de puf om 's avonds wat te gaan doen..
In ieder mocht ik jullie niet meer spreken, hele fijne feestdagen Haha!

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:06

Nienke, succes met de drukke dagen!
Scheelt dan wel dat de tijd vliegt..

Jij ook fijne dagen alvast natuurlijk!

Nienke_17

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 20:24

Dankje Lachen
De tijd gaat inderdaad dan super snel. Het is ook echt wel gezellig, al die kerstversiering enzo

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:04

heeyy, ik wil jullie allemaal alvast fijne kerstdagen wensen! volgende week ga ik naar een goede vriendin van mij, heeft een Trakhener, een Engels volbloed waar ik verliefd op ben, een KWPN, en een jaarling shetlander. ik zit nu te wachten, want ze is nu onderweg hierheen om eerst tydj hier te zijn :p kmag als ik daar ben op haar engels volbloed rijden (Miss Goodluck Starlight, heb al x eerder op gereden, 85CM gesprongen(L)), en dan gaan we daar buitenrijden, en war Star nu staat (Shona hefet te weinig tyd dus ze staat bij anderen) hebben ze een cross country baan, en een eigen strand, je kan ook over boomstammen springen, dus dat gaat supperr gaaf worden! ik heb gister Esprit nog losgegooit, en ze ging rennen xD wist nie dat die haf zo snel kon.. xD

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:31

joopiexx schreef:
Gezellig Naomi en Paulien!

Maayke, vervelende dingen zijn dat! Wat voor werk doe je als k vragen mag?

madeira_ ik denk dat je het zelf prima kan, en je hebt begeleiding erbij. Dus als je ergens tegen aanloopt kunnen ze je dat altijd uitleggen tijdens je les.
De enige die op Boy rijden zijn mn zusjes. Die gaan 2 dagen in de week rijden.
Soms help ik ze een beetje, en ik mest altijd zelf. Een bijrijder had ik niet zo snel gezocht, daarvoor heb ik veel te veel moeite met het delen van hem Bloos Bovendien ben ik een zeurpiet eerste klas, dus het zal niet meevallen voordat ik iemand geschikt vind Clown

Ik werk met lichamelijk gehandicapten! ben net terug uit het ziekenhuis even langsgegaan maar hij zag er slecht uit! bah

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-08 21:46

Pjotr uit Zuidlaarderveen, Haf-ruin van 10 jaartjes, voor de kar gelopen, dressuur-met-les- wil weer iemand di hem gaat rijde of mennen! Leuke lange-manen, Haf, staat niet op manege maar bij fokster/eigenaresse zelf, die kan er niks meer mee vanwege haar heup blessure. Ik ben de verzorger (heb hem zelf ook gereden, maar mijn pard is nu uit de beledering, dus tsja...) we zoeken iemand voor Pjotr, niet een 15 jarig verzorggrietje, mar iemand die er iets mee wil en gaat doen. GEEN beginnerspaard.

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:27

Terpentijn: heb je nog steeds geen bijrijder voor hem gevonden? Kun je hem mss niet beter verkopen?

Ik wilde vanavond Ankie longeren, maar het licht is kapot No Cheer Ik wilde nl eerst een keer longeren voordat ik morgen een buitenrit ga maken maar dat komt er nu dus niet meer van. Hopelijk gaat het goed, ik heb de afgelopen 6 weken nl maar 1 keer op haar gereden Clown

Ik heb trouwens mijn stal opgezegd!! Het weideseizoen is vorige week afgelopen,en ik zag het toch niet zo zitten om ankie de hele dag op stal te houden met 1 uur per dag naar buiten. Nu staat ze bij mn ouders in de wei tot volgend weideseizoen wss Huilen

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 00:31

Maayke: heb je al potentiele kopers voor je haflinger?

xrenox

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 11:59

heb je foto's van max en tamara?

groet

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 12:10

Hinke schreef:

2 reacties gehad! ook 1 van een camping aan zee voor strand en duinritten vooral in het hoogseizoen opzich voor hem heerlijk vooral met zijn exceem! Ook bijgezegd dat hij voor gevorderde ruiters is! maar hij had erg veel intresse dus we zullen zien!

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:27

MaaykeKramer schreef:
Hinke schreef:

2 reacties gehad! ook 1 van een camping aan zee voor strand en duinritten vooral in het hoogseizoen opzich voor hem heerlijk vooral met zijn exceem! Ook bijgezegd dat hij voor gevorderde ruiters is! maar hij had erg veel intresse dus we zullen zien!
Dat klinkt idd wel goed. Maar als ze hem gebruiken voor ritten moet hij toch wel makkelijk te rijden zijn volgens mij... Is hij echt lastig?

xrenox schreef:
heb je foto's van max en tamara?

groet

Tegen wie heb je het Verward

Dapnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 13:50

Doei!

Ik ga zo snowboarden Nagelbijten / Gniffelen
Heb samen met mijn zusje een uur les en ik heb het nog nooit gedaan.

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:48

was echt zo leuk bij paulien en madeira(L)
madeira ging wel ff paulien uit testen maar toe ging ik er weer op en toen probeerd ze het bij mij ook maar dat lukkte niet:P
en der ff lekker gewassen nu si ze weer mooi schoon:)

Themba

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 17:53

nee lastig is hij niet in een groep hobbeld hij er lekker achteraan! het is geen draak hoor maar met mij in de bak enz gewoon geen klik! buiten zet hij geen stap verkeerd!

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:01

hallo luitjes... ik kom hier ook weer eens langs gehobbeld...

Mara staat eindelijk op mijn naam in het paspoort en op het stamboek Haha! Binnekort even meten dan dan kan de startkaart komen. De papieren daarvoor zijn er al Haha!

supper spannend.

Hier is ook niet echt veel gebeurt de afgelopen paar dagen... :S

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 18:54

ik heb ook al alles voor bianca in gevuld zaterdag vor het eerst los gedraafd in de grote bak:P

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:15

Maayke, jeetje wat rot nieuws! Hoe is het nu met je collega? Sterkte!

Hiphopje & Joopiexx, dank jullie wel voor je bemoedige woorden! Doet me echt erg goed! Lovers

Vandaag ging ze mij wel een beetje uitproberen. Ik weet dat ik flink moet doorzetten. Ik denk, als ik Madeira eenmaal voor mij heb gewonnen.. Ze herkent Naomi nu ook nog, dus ze gaat dan wel echt voor je door het vuur!

Ik heb ook met mijn ouders gesproken. Zij zeggen ook, gewoon lekker zelf op rijden, en je hebt begeleiding. En ach, je doet er misschien wat langer over, maakt niet uit. Zolang je maar plezier hebt! Haha!

Dus heb besloten, mijn schoonzus, nicht, een vriendin, en Naomi mogen er op rijden. Verder voornamelijk ik hihi Tong uitsteken

Kijk als een vriendin komt mag ze best even rijden hoor. Dat zijn er twee bij mij momenteel. Maar dat is even paar rondjes stappen... Verder doe ik het lekker zelf Haha!

joopiexxJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:27

Gelijk heb je Madeira!

De enige die van mij mogen rijden zijn mn zusjes, en dat is omdat ik hun nodig heb als ondersteuning als ik niet kan zeg maar. En soms helpt mn moeder voor de gezelligheid. Ik denk dat ik opperzeurpiet ben wat dat betreft hoor!

Nu ga k even zn dekens wisselen, vanacht wordt het weer kouder. K word inmiddels gek van al die weersveranderingen. Heerlijk dat Nederlandse klimaat zeg!

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:28

ik ben ook een zeikerd wat vreemden betreft op mijn hafje hoor. alleen mijn dochter mag er straks echt op rijden, en alle andere mogen erop zitten en dan houd ik haar nog aan een touw vast erg he? Bloos Haha!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:30

Balou heeft dit weekend voor het eerst een bitje ingehad Lachen, de volgende keer word over een half jaar, wanneer hij ingereden word Clown

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:30

Hiphopje en Joopie, ik doe dat ook. Nouja, Naomi mag gewoon rijden natuurlijk, zij is de oude eigenarese. En DivaMiep @ bokt hebt er een keertje op gezeten en dat soort dingen, maar laat liever niet zomaar mensen op mijn paard.

hiphopje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-08 19:31

dat dekens wisselen hoef ik gelukig niet, ze heeft haar eigen dekentje op. een lekkere wintervacht. zo hard hoeft ze nu ook weer niet werken dat ze kletsnat van het zweet is. en als ze toch een beetje nat is, dan gaat er een uurtje de zweetdeken op en ze is weer kurkdroog en dan weer lekker de wei in.