Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:Ligt aan de foto'sBriitkitt: leuk dat het zo'n luxe haflinger is. Jammer dat ze zo op de voorhand loopt. en redelijk overbouwd is. (zie: achterhand staat veel hoger van de voorhand)
BrittKitt schreef:Ze is idd niet echt overbouwd, valt heel erg mee. Heb net wat de verkeerde foto's geplaatst misschien
Het was nou niet echt beledigend bedoeld Martine, misschien dat je het beter op kan vatten als tips? Want als bokkers het al zo zien, die toch weten hoe een paard werkt (meestal dan) dan moet ik er niet aan denken wat andere mensen er van vinden.
Mijn pony was broodmager toen ik haar kreeg, heb daar heel bewust geen foto's van neergezet om commentaar op dat moment tegen te gaan
BrittKitt schreef:Je link doet het niet. Vind het een erg aansprekend paard met een mooie bouw en maat. Zou er 1500 voor geven, maar waarschijnlijk kan je er gerust 1750 voor vangen ivm goede afstamming, schijnbaar goede veulens en prestatie.
Barbara_ schreef:- Luna: spreekt mij niet echt aan --> 1000
Anoukdb schreef:Barbara_ schreef:- Luna: spreekt mij niet echt aan --> 1000
Even off-topic: Het is maar goed dat ik haar gekocht heb want toen ze te koop stond (bij Faniek) leek je ook wat geinteresseerd want je vroeg naar wat info
Veel succes verder met Sharon! Ik volg je topics altijd