Anseltje schreef:Zozoo, morgen bosritje maken
HEERLIJK, ik vandaag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:Zozoo, morgen bosritje maken
HAFxGEK schreef:Maar wat als zij dat nou leest??
en als mensen me weer doorverwijzen naar haar wat moet ik dan zeggen??
HAFxGEK schreef:Heej,
opnieuw opzoek naar al te dure instructeur/instructrice in de omgeving van Hellevoetsluis wegens niet nakomen afspraken.
Het gaat om 1 keer in de week les (liefst op een vrijdag of zaterdag) Het gaat vooral om de ontspanning voor mij en m'n pony,![]()
ik hoop op reactie
Gitta
Wentos schreef:@ Tjels: haha, dan kun je veilig boven roken??
lotteluvah schreef:knabbelgirl schreef:haha okeow dus ze is een eetverslaafde, gewoon bij het rijden een stokje met een wortel eraan voor haar neus houden:P
Wahaha
Zie het al helemaal voor me
Wentos schreef:Nou, dan toch maar beneden roken? dadelijk ligt die echt uit het raam. haha, mag ze die van mij wel nemen, die doet toch stom!
SmeeJ schreef:Hier nog een foto :'
Monica_86 schreef:Okay voor de profieltjes... alst goed is staat hier wel iedereen op
*FOTO*
*FOTO*
knabbelgirl schreef:Ticcie schreef:Ga eerst hier maar eens tegen alle lieve Haflingerhuggers van me zeggen: GOEIE MORGEN!!!
Ben reeds bezig met bijlezen (want heb al 2 dagen niet op de pc gekunnen..Donderdag naar Ieper en een erg leuke jongen op bezoek gehad daarna.. Die ook meewas naar Ieper en nog zo'n kleine 3 uur zitten napraten..)
En gister nja.. Eve wat lichte depressie, zelf de courage niet gehad om met Atlantic te rijden, maar dat ga ik vandaag dus wel doen!!! Hopen dat ie wat ok. is.![]()
Nu verder bijlezen, zit reeds op pg. 7!
Oja, de opening is trouwes super! En nog "superder" dat ik zo de eer krijg om ertussen te staan..
haha je merkt aan jou taal zo goed dat je uit belgenlandje komtniks banketstaaf hoor maar ik vijnd dat altijd zo leuk staan