Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lieverties schreef:dus het is zo slecht dat een hele prof stal er wel goed op draait en dat de paarden in topconditie staan raar hor moet jij me maar vertellen hoe dat kan?
EstherMe schreef:Lieverties: ik vind dat je wel wat netter mag reageren. Mensen geven hun mening en jij schiet meteen in de verdediging!
lieverties schreef:dank je wel janouk voor je reactie mijn haf staat vanaf veulen in de opfok (kleinschalig) en heb altijd naar de raad van de fokker en hengstenhouders (van den berg) geluisterd en nu is het tijd voor wat beweging en dat is naast de fiets en op aanraden van dierenarts en prof stallen ben ik er mais bij gaan geven verpulverd met plant en al wat boeren dus geven aan koeien puur omdat hij anders te snel afvalt en voor een goede conditie het is altijd een schrale haf geweest dus hij is anders te snel mager en dat is ook niet goed. En ponyparadijs hij staat in de opfok al vanaf veulen dag en nacht dus weer eerst lezen!!!!!!! en aant het werk of voorbereiding voor de keuring is heel wat anders (hengstenhouders doen het bijna allemaal zo)