Is niet zo dat ik de andere haflingers niet mooi vind hoor dames , vind dat alle haffies wat hebben maar hij springt er voor mij uit
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

biancailona schreef:ik heb al op een eerdere pagina mijn keuze bekent gemaakt even terugbladeren dus.![]()

lotteluvah schreef:Ik vind Bijou heel mooi.
Helemaal mijn type..!!
en natuurlijk tiesto *het geadopteerde broertje van jip
* maar jip blijft het leukst samen met janneke

ACSM schreef:Citaat:Ik vind Asra ook erg mooi
kirri schreef:palma is en blijft een lekker dingen natuurlijk tiesto *het geadopteerde broertje van jip
* maar jip blijft het leukst samen met janneke
ladylay schreef:lotteluvah schreef:Ik vind Bijou heel mooi.
Helemaal mijn type..!!
thanks

nouja kan ze best mee leven
, maar toch blijft ze m'n toppertje, ik vind een Haf die wat anders is wat mooier
Palm_Dees schreef:Heb al een keer een keuze gemaakt maar wil er graag nog een aan toevoegen en dat is Mazzel vind hem echt geweldig.
Is niet zo dat ik de andere haflingers niet mooi vind hoor dames , vind dat alle haffies wat hebben maar hij springt er voor mij uit
window schreef:Palm_Dees schreef:Heb al een keer een keuze gemaakt maar wil er graag nog een aan toevoegen en dat is Mazzel vind hem echt geweldig.
mazzel is ook erg leuk
zeg ook steeds tegen win dat ie meer op ze neef moet gaan lijken
maja volgens mij luisterd mazzel meer naar die zin![]()
maar ik zat in je profiel te kijken en vind jou haf echt mooi

!