ik vond de vorige lijst beter hahah ik was helemaal blij. Kwart over twaalf starten... Nu kwart over negen.... grrrr haha ga me alleen nog maar in schrijven op middagwedstrijden. lol
maureen58
Geplaatst: 15-09-13 22:20
Ik sta nog steeds niet bij de eerste proef, alleen de tweede..
Ik zie dat ik niet als laatste start in de B. Ik had al een aantal keer eerder bij de organisatie gemeld dat ik laat moet starten ivm werk waar ik niet vrij voor kan krijgen. Kan dit nog aangepast worden? Dan zou ik helemaal happy zijn.
Ik kan de lijst ook niet (goed) openen..alles verspringt en zie ook maar 1 proef staan..en bijv onder de categorie Z staat de lijst voor het springen.. Maar ik het donderdag wel!
Heb ook m'n pagina vernieuwd maar het staat nog steeds niet goed. Ik sta maar bij één proef en het M staat bij impuls, het Z bij L1 en M en het springen staat bij het Z en ZZ licht...
Dat is apart, bij mij klopt het gewoon. Zowel op mobiel/i-pad/laptop.
Mijn tijden zijn super fijn, bedankt!
Alet
Geplaatst: 16-09-13 10:27
Hallo allemaal! Hopelijk vindt niemand het vervelend dat ik hier zo binnen kom stuiteren, maar ik zou graag een vraag willen stellen. Voor de vereniging De Aangespannen Haflinger ben ik altijd op zoek naar leuke verslagen voor het verenigingsblad De Postiljon. Meestal vraag ik mensen persoonlijk op evenementen of zij iets leuks aan zouden willen leveren, maar ik woon in Groningen en kom dus lang niet overal. Bij deze de vraag aan de aanwezige leden in dit topic: Zou iemand het leuk vinden om een stukje te schrijven over deze competitie? Ook foto's zijn ontzettend welkom! Het zou top zijn als ik een reactie ontvang Groetjes Alet.
Pauk
Geplaatst: 16-09-13 12:05
Ik ga er vanuit dat je vanuit het bestuur ook een stukje ontvangt!
En ik heb even gekeken maar ook bij mij staan de startlijsten nu correct.
Volgens mij ben jij zelfs een van de bestuursleden als ik me niet vergis Ik gooi hier en daar wat lijntjes uit, maar mooi dat ik ook wat van het bestuur zal ontvangen!
Mirranda
Geplaatst: 16-09-13 13:17
@ KarinL:
Ik zie onmogelijke tijden voor Mariska, ik stuur je wel even een berichtje.
Bij mij doen de lijsten het prima en ik was ook zeer blij met de geweldige tijden. Echter ik heb me net moeten afmelden omdat ik #%^*+¥£$>< weer in het gips zit Maar ik doe toch mijn stinkende best om er bij te zijn dus ga jullie wel zien