Gefeliciteerd Jodie!
16 is een mooi leeftijd! Was jij diegene die met scooter ging rijden nu? Die mooie bruine
Oh ik lees het al, dat was jij!
Fijn dat het zo'n leuke dag was en alles lijkt met Delano ook mooi is de plooi te vallen.
Zal duimen voor je testen!
Wat leuk Sabrina, dat hij zo braaf was, wees maar trots!
Oh Josien, waren dat jouw paardjes? Had gekeken en vond het een enorm leuk topic, heb wel niet gereageerd (zoals zo vaak, stoute ik...) maar zal dat alsnog even doen
Ziet er leuk uit op die koets Maureen! Al lijkt dat niets voor mij
Maar wat jammer dat het met Angel even niet zo klikt... Ga inderdaad gewoon wat anders doen en laat het rijden voor wat het is! Er zijn nog zoveel leuke dingen dat je met je paard kan doen, rijden moet echt niet altijd! Veel plezier daarmee!
Lore en Formera
Gisteren gaan oppassen dus geen Formera-verhaal... Ons andere paardje moet wel nog een nachtje in kliniek blijven voor verdere onderzoeken (of had ik dat al gezegd?!). Pfff mijn hoofd staat echt niet meer bovenaan mijn lichaam of alle hersenen zijn eruit gelopen! Ging gisteren met de auto naar het werk, stap ik in aan de passagierskant
Zo kon ik niet rijden natuurlijk...
Heb verder ook erg last van mijn heup als ik stap, heb dat zondag eerste keer gemerkt, ik wordt oud
Hoop dat rijden vanavond lukt, anders maar longeren...