ik vind dit zelf een hele mooie foto omdat Sanna altijd onder de dekens staat in het weiland, dit beeld ben ik dus helemaal niet gewent. En ze is zo mooi zonder deken.
Djuulsie : Inderdaad een lieve foto! Arabiertje* : Haha gekke siss Priszz : Wat een mooi koppie! Nathalie83 : leuke foto! Sjemira : Wat een knapperd is Azkaban MarimaCorana : Leuk beest zeg! mooi deken Josien62 : Prachtige fotos, beauty! lisaaahtjuuh ; Leuke foto! Sanna ziet er goed uit
Shirly_Bob
Geplaatst: 23-11-11 13:47
JastieHorse: Lief koppie! Marlis: Haha die Kyr is al kunstjes aan het oefenen, dat word later nog wat elsamel: Heerlijk die zomerse foto's! djuulsie: Vriendjes voor het leven ofniet? Arabiertje*: Ik ben druk, ik ben druk, ik ben druk Priszz: Leuke foto! Sjemira: Leuke haf, maar probeer je handen rechtop voor je te houden maakt het plaatje zoveel mooier MarimaCorana: Wat een scheetje, leuke deken ook. Josien62: Shakira is knap bloemetje op de 1ste foto staat ook echt leuk. Had je topic ook eens bewonderd ook wel in gereageerd geloof ik lisaaahtjuuh: Hihi wat grappig dat je daarom die foto zo leuk vind.
@Shirley: ze zien elkaar niet veel, maar elke keer herkennen ze elkaar weer... Vriendje staat nu zwaar spierbevangen
Shirly_Bob
Geplaatst: 23-11-11 14:54
Ah.. grappig is dat wel he dat ze elkaar herkennen. Mijn haflinger Bob is vroeger opgegroeid met een haflinger die we zo'n 4 jaar later tegenkwamen in Ermelo. Echt niet te scheiden, zo lief ze herkende elkaar echt nog na zo'n lange tijd!
mooie ivar voorbij zien komen een fotoshoot van een poosje terug ook erg leuk! inde (volgensmij) mooi beestje, heeft ze nou een pluk zwarte manen? soraya voorbij zien komen, ook weer leuk, mooie donkere kleur zeg!
de mijne van een poosje terug mijn zit ziet er hier raar uit, maar drukte dr net iets naar voren, wel fijn beenwerk! en de inzet van proberen te appuyeren
verwijderen
Geplaatst: 23-11-11 18:29
Azkaban afgelopen zomer, denk toen 3 maanden onder het zadel, toen nog te dik.
Pagina 16. @Sjamira: Mooie Azkaban. Lekkere bos manen en ik vind hem al lekker lopen voor zo'n jong beest. Alleen je handen mag je iets meer dragen/voor je houden @MarimaCarona: Leuk hafje. Hoezo staan de andere 2 met pensioen? @Josien62: Shakira blijft een knappe merrie. Mooie foto's. @lisaaahtjuh: Klein hafje of oogt dat maar zo ? Lief koppie. @Kayleigh_: Tankie Ivar Hij is en blijft geweldig, lekker beest. @Thea_Dinske: Knappe haf en loopt mooi. Heeft hij/zij nou zwarte manen? @Farolover: Soraya heeft echt een mooie donkere kleur, en vind haar bles erg leuk. @RM_: Hele mooie foto's. @Zazalover: Klein tankie.
Dit was mijn bijleespost. Nu even eten en straks foto'tjes van mijn kant. Geen werk foto's want ze is niet goed.
Afgelopen weekend op een stapritje. Maar ze is verhuist naar een hit actief stal 2 a 2.5 maand geleden en loopt nu heel veel en haa rhoeven slijten snel dus ze loopt nu erg gevoelig en kort. Pijnlijke pootjes.