Haha,ginger kan ook al van die geweldige hoofden trekken ,geweldige foto!
Nobbi gister,van zwarte staart...
Naar mooie witte staart !
M'n enige duidelijke witte staart foto,daarna was m'n batterij namelijk leeg
lovesofenzor
Geplaatst: 16-09-11 12:00
Opzadelen voor een heerlijk bosritje!
Sofie in de paddock
Christadk
Geplaatst: 16-09-11 12:50
Wooow nobbi heeft ineens een witte staart! Marit heeft ook zo'n lekkere mooie zwarte staart Leuke foto's van sofie. En ik zag op de vorige pagina nog een luie Ginger
S_uus
Laura wat heb je een heerlijke donker haflinger, had al in je topic gespiekt
Marlis die groeit ook als kool zeg!
@ lovesofenzor: wat leuk in het blauw
hilly200
Geplaatst: 16-09-11 18:01
Sofie is ook een mooie haf zeg,origineel trouwens zo'n blauw hoofdstel Asra in gedeeltes met een appeltjes kont Floor is gaaf,heeft een beetje dezelfde donkere kleur als Nobbi,alleen door m'n camera krijg ik die kleur nooit goed op de foto .. Marlis,Kyra groeit en groeit maar hè
Shirley_bob,die had hij inderdaad nodig alleen door het weer kwam ik er niet aan toe en wou ik het een week geleden doen toen begon het te regenen
Knappe taar, floor & valerio! Zometeen even topics kijken
En die staart, wow! Netjes geworden! En knappe asra, daar heb ik trouwens nog foto's van van haflingerweekend, stuur je wel even een pb'tje
marlies405
Geplaatst: 16-09-11 21:55
@felinetibor, Gave deken! Enne charmante foto van je haf @ Marlis(en zus) succes morgen met Kyra , lijkt me lastig... Maar voor Kyra hebben jullie een mooi plekje uitgezocht! @ Laurahh, knappe floor, voetjes van de vloer! Wat heeft ze toch een mooi donker kleurtje @ S_uus, kan lekker lopen die Asra van jou
marlies405
Geplaatst: 16-09-11 21:58
Nog ff m'n toppertje Kanjer showen Met z'n nieuwe hoofdstel:
Zo zou je niet zeggen dat ze zo vreselijk ziek is.... Maar ik kan het ook niet over mn hart verkrijgen om haar er slechter uit te laten zien.. Voor dat dat zover is moet het gebeurd zijn...
marlies405
Geplaatst: 16-09-11 22:25
@ Yvank, ze ziet d'r zeker goed uit. Wens je heel veel sterkte Geniet van de dagen die je nog met haar heb.
Floor ziet er goed uit! Knappe Kyra en Peeps Haha die Ginger is leip! Mooie foto's van Kanjer! Vind hem echt prachtig! Yvanka wat zal dat moeilijk zijn..ze ziet er goed uit! Mooie foto van Sterre