Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

lekker zo door trainen en ik ben benieuwd naar de volgende verslagen 
daarna kwam ze wel naar me toe gelukkig haha ) en lekker gepoetst. Een half uur gereden, eerste kwartier aan een los teugeltje en daarna heb ik haar meer opgepakt. Ze was lekker voorwaarts
maar ze deed erg haar best. Daarna buiten uitgestapt en nog even tussen de weilanden door gereden
Afgezadeld en toen was het tijd voor een wasbeurt
iig alleen haar manen en staart haha. Ik ben van 2 tot half 4 bezig geweest
had het meeste werk aan haar manen, WAT een werk blijft dat toch. Maar ze zijn nu weer heeeel wit en glad en zacht en mooi. Floor stond te genieten en is al die tijd netjes blijven staan, braaf paard. Alleen toen ik ging vlechten begon ze een beetje te draaien enzo, maar toen stond ze ook al 1,5 uur op de wasplaats.
Daarna deken op en weer op het land gezet.
Komt bij dat ik bij Floor pas spanning/angst kreeg toen ik van haar was af gevallen en daar reageerde zij behoorlijk op.
Maar mooi dat ze daarna wel kwam, haha. Klinkt goed! Mooi dat ze zo haar best doet.. Haha jemig, lekker lang bezig geweest dus! Houd je de manen wel zo lang? 

Maar wil graag nog een keertje komen.

Aan het einde lekker ff een paar rondjes lang gedraafd, zit dan net op een stofzuiger
Mooie afsluiting!
dus heeft hij een andere gekregen haha
sorry daarvoor.) 
Een massimo trail en ben dr nu al blij mee! Vanavond natuurlijk alleen even uitgeprobeerd, morgen weer serieus aan de bak
Katja was er tot nu toe ook wel content mee, dus dat moet helemaal goedkomen
En als alles een beetje mee zit (en we de moed kunnen vinden
) gaan we zondag een buitenrit maken
Eens kijken of de mannen weer kunnen strikken als begeleiding
(hoezo blond
)
Nouja.. uiteindelijk glom ze als een spiegeltje 
Ze sprong op beide handen gelijk op de eerste hulp meteen goed aan!
Zooooo trots!! Daarna nog even in het land gereden en bestgaand geoefend voor zaterdag
Ook dat deed ze super!! Maar galloperen in zo'n grote ruimte is stiekem toch wel erg leuk.. Dus maar hopen dat het geen race festijn wordt met al die 3 jarigen die meedoen zaterdag
Dus ff afgestapt en samen naar toe gelopen en ff neusje gegeven aan de trekker
Dappere doos 

K had echt geluk met wat ik aan inruil voor mijn 'oude' zadel kreeg, anders had ik t qua prijs ook niet kunnen doen...
)

marlies405 schreef:Wat heerlijk om al die verhalen over jullie haflingers te lezen. En wat herken ik toch een hoop!
Stilstaan tijdens opstappen... Kanjer begint liever voordat ik zit![]()
Enge dieren... Ik moet 500 meter lopen naar de bak, en dan kom ik langs een EZEL en een VARKEN, blijft elke keer weer rete spannend!
Bomproef... 100x langs een putdeksel lopen, maar de 101ste x is het natuurlijk opeens eng!
) zijn ook verschrikkelijk eng !
En witte strepen op de weg komen soms ook SPONTAAN tot leven, ineens dooooodeng en bij elke moeten we uitgebreid kijken natuurlijk...
Met opstappen gaat het over het algemeen prima, ik stap altijd vanaf een stoel op voor zijn rug en zodat het zadel niet verschuift. Maar als ik zonder zadel op wil stappen dan moet ie natuurlijk wel nét doorlopen als ik bijna zit en nog half aan hem hang... Leuk hoor !
Zonder zadel rijden doen we ook veel, lekker naar buiten, ook naar het strand. Ik moet dan wel wat harder werken, maar ook dan is ie braaf. Is altijd ontzettend leuk, lekker galopperen enzo !
ben heul benieuwd naar de foto's!! caribean sea klinkt iig ook erg goed 
Heb er echt zooooo'n zin in!