mooie kyra ze ziet er goed uit meiden peeps trouwens ook
Daan heb ik je topic gereageerd pff kan volhens mij ook niet spellen
zo vandaag is de hoefsmid geweest voor Farah en Fitany heeft die ook effe mee genomen haar een klein beetje helpen met haar stand Fitany doet het heel erg goed we zijn begonnen met een hoogte van 83 cm en mevrouw is nu al een dikke 90 cm Faith meneer dijkman is dinsdag langs geweest kijken naar fitany en als amber haar veulentje is geboren komen wij bij amber kijken en foto's maken dus kunnen we direkt effe meeten
nou heer een paar foto's van mijn kleine schat
eerst haar knappe mams farah
en toen knap kind
Flurk
Geplaatst: 07-05-11 13:38
Zo ik ben weer terug (was weekje op vakantie) Het is zeker een plek om nog eens heen te gaan en je kunt ook bij hun trailer parkeren en gewoon lekker een rit maken. Na de rit drink je dan koffie in restaurant en kan je paard even op stal of in het land. En dan nu foto impressie
Gatverdamme, ik zat te bbque en dacht he het gaat hard regenen. Want dacht grote druppels te voelen. Kijk ik op me hand waarmee ik net een hap vlees in me mond wou doen vogelpoep op me hand, vogelpoep op me jurk en vogelpoep in me haar. Werd gelijk misselijk dus eten latem staan en nu maar snel in bad. Jakkes
maxi is iets beter ( ze is sinds dinsdag 3-5 kreupel) we zijn nu met haar aan het stappen. vandaag even onder het zadel gestapt. we merkte aan het eind van het stappen dat ze wel wat meer pijn had. dus toch maar weer enkeld lopen.
nts19
Geplaatst: 07-05-11 19:34
leuke foto's gezien hier vooral die foto's van de kleine zijn echt leuk!
angel was vandaag vies! vriendinnetje lief had angel gemest gelukkig want ben nog niet helemaal de oude.. even beetje op stal rond gehangen en even langs mn verzorgpaardje geweest. ze had niet zoveel tijd voor me dus we gingen maar waterscheppen. mn vriendin liet heel dom de emmer zinken dus we konden niet verder.. maar de eigenaar kwam later die middag dus die heeft het afgemaakt.
pff ben kapot ga vanavond vroeg naar bed want merk wel dat ik nog niet helemaal fit ben! fijne avond allemaal