Onze AV hengst heeft meerdere haflo nakomelingen. Waaronder Mo Diego die van Shireen hier op bokt was en nu een super huisje heeft met deze mensen hebben we contact heel leuk. echter zijn wij op zoek naar 2 andere haflo's zijn heel benieuwd hoe het nu met ze gaat Sandor(Twister) of heeft inmiddels een andere naam geboren 2002 een bruine ruin als 5jarige op foto En de volle zus van Mo diego ze is verkocht onder de naam Joy geboren in 2005 Als jaarling op foto
Vandaag alleen met hem de wijk in geweest, (pony van mijn zusje is kreupel) en met mijn zusje er op heeft hij heerlijk gegaloppeerd over het veld, was braaf! Zelf durfde ik er nog niet op, maar ja, wat niet is kan nog komen, niet? In de bak is hij wel nog heel 'spooky', en toen de andere pony hem alleen liet op de poetsplaats werd hij erg onrustig/bang. Begon weer te steigeren... dat deed hij vorig jaar dus ook op deze stal, maar in vergelijking daarmee was het al een stuk minder erg, hopelijk gaat het helemaal over.
Heb ik weer hoor, zo'n heethoofd als pony terwijl ik zelf ook eerder bang dan rustig ben... Meer mensen daar last van?
quattuor
Woonplaats: In een vreemd dorp dat spijtig genoeg Reet heet (België) :(
Geplaatst: 12-11-12 22:10
nts19
Geplaatst: 13-11-12 11:57
Lely 1 jaar 5 maanden en 7 dagen alweer! Is ongeveer nu 1.35
Oh die hafxarab had ik al een keer neergezet, sorry
manouk113
Geplaatst: 01-12-12 10:36
Ik ben ook trotse eigenaar van een haflinger kruising. Imke is een kruising met een fries en is nu 3,5 jaar oud.
Deze foto is van gisteravond
nts19
Geplaatst: 01-12-12 16:36
Knaasje, Leuke kruising zeg! manouk113, Imke is super gaaf!
Hier is lely weer! op haar nieuwe stekkie! In de topic staat meer informatie! sorry voor haar uiterlijk, had haar gepoetst maar toen ik snel naar huis ging om de camera te halen was ze weer vies! En het was best winderig buiten, vond het wel even prima!
Ik heb er ook eentje van 1,5! Een haflinger keer bont paard (ras onbekend) en er is er als het goed is eentje onderweg van mijn eigen haflinger, ook van dezelfde bonte hengst. Ben benieuwd wat er voor pakketje uitkomt als ze daadwerkelijk drachtig is. HIj fokt altijd donkerbruin of bont.