ik heb vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad
ecgt zo eng
dat gun in niemand
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Josien62 schreef:freya : het zadel op de eerste foto lijkt wel erg naar voren, of lijk dat maar zo
ik heb vandaag een wortelkanaalbehandeling gehad![]()
![]()
ecgt zo eng
dat gun in niemand

had het nog nooit eerder gedaan, maar het ging hardstikke goed
hihi 

Peelie schreef:ik ben ook 10 kilo te zwaar, misschien zelfs nog wel 15 ook...
ik krijg het er gewoon niet af.. Oke, ik moet wel toegeven, die 10 kilo is voorbij mij ideale gewicht.. Ik heb maar 2 of 3 kilo echt overgewicht...
Zijn willem zijn staart en manen nou grijs?
maat het valt inderdaad niet mee om ze er af te krijgen,maar ik geef niet op.....
geen idee hoe dat kan/komt.......
ben trots op je
amazone77 schreef:Josien62 schreef:freya : het zadel op de eerste foto lijkt wel erg naar voren, of lijk dat maar zo
![]()
ecgt zo eng
dat gun in niemand
ik heb er maar liefst 5 gehad! waarvan 4 zonder verdoving!!!! (en ik piste zowat in mn broek van de pijn! klote tandarts grr)
joopie@zouden bitlappen geen uitkomst bieden?
en erg leuke foto's.
peelie@kunnen er nooit genoeg van zijn haha erg leuke fot's ook van jou.
ik zal even een foto plaatsen van mij en willem,maar denk dat ik ga winnen van er onderuit steken![]()
en ben nog een dikke 10 kilo te zwaar,maar daar word aan gewerkt![]()
moet ook afvallen anders pas ik niet in mn rij jasje

Josien62 schreef:freya : het zadel op de eerste foto lijkt wel erg naar voren, of lijk dat maar zo

)
heb zitten janken in de stoel daar.(alweer)
) is dat mocht je er ooit een gaatje in krijgen,je dan helemaal niks voelt haha je tand gaat harstikke dood na een behandeling.
.
Ik kan niet zo goed tegen vettigheid enzo, dan gaan mijn darmen vloeken.

Nathalie83 schreef:Jolanda, voorspellen durf k niet te doen.
voorstel stuk wil ik uiteraard weer graag in
Ja leuk is dat heik bijf het ook leuk vinden
nouja vooruit
6 september (Diezel's verjaardag haha) en zou graag in de openingspost komen 

Wortelkanaalbehandeling
sterkte
prachtig filmpje
leuk dat je mee doet met kur op muziek 
Ik heb ook met Madeira moeite met de rechtergalop. Heel veel oefenen dan komt het zeker goed, Madeira sprong eerst van de 10x maar 1x goed aan (bewijze van) en nu is het meestal van de 10x zeg maar dat ze 7x goed aanspringt. Ik zet haar op de volte, en net voor de hoefslag spring ik aan, dat werkt het beste bij ons 
ik heb daarnet uitgerekent, ik heb net een BMI van 28
.
hopelijk knapt ze gauw op.
leuke foto's
het waren 9 lange maanden.... maar nu ik weet dat ik weer alles mag doen, zit ik zoveel minder angstig op Madeira. Rijden gaat ook gelijk een stuk beter (foto's waren genomen toen ze echt steeds heel erg schrok, en ik wist toen niet dat ik zeg maar alles weer mocht met mijn knie... dus ik was angstig, bang voor mijn knie, zeg maar).
binnenbak is 25 x 50 en de buitenbak is 25 x 60
![]()
ecgt zo eng
dat gun in niemand

Altijd even schrikken als je zo iets te horen krijgt.

Freya schreef:Deze wil ik met jullie delen, vind hem zo gaaf.
Wahida is zo'n schatje!
Roziee schreef:Meiden,
Ik kom even doei zeggen want ik ga morgen voor een weekje naar France
Niet te veel kletsen, wat ws wel gaat gebeurenen veel plezier iedereen de komende week!