Abe's manen blijven altijd perfect zitten.. enkel door de dekens dat er een knikje in komt
Succubi
Geplaatst: 02-06-10 22:27
@lauraenabe: Mooi gevlochten en die laatste is echt een leuke foto! (en een mooie haf zeg!) Zo te zien heeft hij ongeveer dezelfde manen als Marny.... Dan doen wij toch echt iets verkeerds met vlechten denk ik
Ik heb ook nog een stukje ingestuurd voor het smoelenboek
Of is het nou 48 Ik bedoelde zaterdag, zaterdagnacht en zondag
Succubi
Geplaatst: 03-06-10 22:42
@Nessie: Kom ik dan in de guinnis book of records?? Arme Marny hihi. Maar IK heb in die 48 uur even pauze, dan mag mijn bijrijdster d'r proefje rijden.. OP Marny
Haha die Marny weet niet wat hem overkomt, enorme Work-out
Carolien007
Geplaatst: 03-06-10 23:03
Zo Annebel heeft haar weekje rust gehad, dus mocht vandaag weer rijden. Zijn maar lekker het bos in geweest. Heb erg veel zin in zaterdag. Ik ga Bel ook niet vlechten. Eerder maakte ik twee rijen knotjes, was goed te doen maar ook veel werk.
Voor jullie is het gemakkelijk, als je een pony ziet met een exzeemdeken, dan ben ik het. die lopen er niet zoveel denk ik.. Ze heeft sinds kort zo'n deken op, omdat ze zo'n last heeft van vliegen
Succubi
Geplaatst: 04-06-10 00:09
@Nessie: Marny is ook erg mannelijk hoor Maar ze is gewend 2x per dag gereden te worden (1x dressuur en 1x conditie in het bos). Dus ik denk/hoop dat het wel goed komt. Ze heeft sowieso tussendoor genoeg tijd om afgezadeld te worden en te relaxen .
@Mrtien: Dat is makkelijk te herkennen! (wel vervelend voor je pony )
Ik vraag mij af hoeveel hafs er komen en hoeveel mensen daarvan op Bokt zitten .
Ik heb net mijn dressuur en cross setjes bij elkaar geraapt en netjes klaar gelegd Vanmiddag drinken gehaald en koekjes! Morgen pony door de wasstraat halen en het tuig poetsen . Heb er zin in!