ik wil wel naar hoofddorp gaan om te kijken. Iemand die ik ken die regeld dat allemaal dus word wel gezellig Ben niet van plan om pebbels mee te nemen.
Leuk die vodafoon, elke vertegenwoordiger was niet meer te bereiken vanmiddag, hahaha iedereen kwam gelijk naar kantoor om te kunnen bellen, stelletje mobielverslaafde, hihihi
Wahida vanavond naar de smid geweest, die heeft met rechtsvoor en achter lekker een gevecht gehad, ze kwam zelfs met de voorbeen doen omhoog. Moest gaan teren ( Donna ook ) dus dacht dat wordt weer vechten, maar nee, ze liet het heel netjes toe en kon goed op heel haar hoef - alleen onderkant hoor - de teer smeren.
En Donna haar uier , beide kamers zijn weer even groot en de schijf is verdwenen en compleet uier is kleiner dan afgelopen vrijdag. Ook reageert ze bijna niet meer op dochter lief, maar die draait ook haar hoofd om als ze mama ziet, net of ze wil zeggen, ik wil jouw niet kennen, ikke moet groot en sterk en stoer zijn, geweldig.
ik heb net info opgevraagt voor een schriktraining, wie weet kan ik zoiets volgen met me ukkie.
En ik ben nu al zenuwachtig voor aanstaande maandag ... helpen jullie mee duimen voor een goede uitslag ?
joopiexx
Geplaatst: 18-11-09 23:26
Weet iemand nog een haflinger te koop, ongeveer 10 jaar oud, ruin, minimaal 1.48m. Verkeersmak is echt een vereiste! Geen stalgebreken, geen exceem en makkelijk in de omgang met andere paarden. Pony hoeft niets in de dressuur/springen te hebben bereikt maar wel looplustig zijn.
Zo ik kom me ook maar eens melden in het topic Welkom nieuw topic!
Heb nog even niet bijgelezen, ga ik zo doen. Heb zelf enorme voorhoofdsholte en bijholte ontsteking, druk op mn werk enz enz enz, dus heel weinig tijd. Maar mis jullie wel hoor! Daims is ook nog weer eens kreupel links voor. Trok m op 2 benen uit de blub Dus nog ff minder tijd hiero, sorry sorry sorry! Ga het echt goed maken met jullie!
Verder hier alles goed 1ste rijles woensdag gehad hahaha ging best wel goed.. a.s woensdag weer.. Ben alleen bloed zenuwachtig voor me theorie 2 december.