Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Horsii_mine schreef:is het dan misschioen niet een idee om wai te kopen, als je denkt dat je daar gewoon verder mee kan gaan en ik las ook dat het heel goed klikt tussne jullie ..Ik rijd Beaut zowiezo nog maar een paar keer per week..Ik heb niet zo veel lol meer met het rijden met haar.. Onderhand wil ik wel wat verder met de dressuur.. Dat ze een beetje gaat nageven enzo maar ze blijft sterrenkijken en ik word daar zo gefrustreert van dat ik gewoon echt geen zin meer heb om haar te rijden.. Springen gaat super, maar van alleen springen leren we niets.. Daarom rij ik haar nog maar zo af en toe en als ik ga rijden zie ik er vaak nog tegenop ook..
De wekelijkse (dressuur) les met haar afbellen is geen uitzondering meer..
Eigenlijk hebben we die heel hard nodig, maar ik heb dan gewoon geen plezier en ik rijd toch zeker voor m'n plezier of niet dan? Dan rij ik liever met Wai wat L oefeningen en ga ik met Beaut gewoon lekker crossen of springen of gewoon lekker het bos in..
argonlover schreef:is het dan misschioen niet een idee om wai te kopen, als je denkt dat je daar gewoon verder mee kan gaan en ik las ook dat het heel goed klikt tussne jullie ..
en misschien je astronoompje verkoopt .. misschien aan de stal waar je rijdt.. dan kun je hem iig nog zien![]()
als je er geen lol meer aan hebt is het ook niet leuk voor je eigen paardje he..
edit: als de mogelijkheid er is dan he.
argonlover schreef:oke![]()
misschien kom je nog wel uit je rij-dipje .. vast weldan krijg je een veulentje erbij.. is beaut een haflinger ^^?
argonlover schreef:oke![]()
misschien kom je nog wel uit je rij-dipje .. vast weldan krijg je een veulentje erbij.. is beaut een haflinger ^^?
Lous schreef:argonlover schreef:oke![]()
Zo in haar profiel te zien niet