Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Faringo

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 17:56

Had jij ff mazzel dat je droog hebt gereden. Ze weten inderdaad altijd wel wat te verzinnen om je bezig te houden haha.
Gezellig een gourmetavondje met vriendinnen. Altijd leuk. Ik ga dat 2de kerstdag doen. Dat moe zijn heb ik ook. Volgens mij komt dat gewoon door die donkere decemberdagen.

Ik ga vanavond met mijn vader naar de verjaardag van een oom en tante. Neef van me komt ook dus wordt vast een gezellig avondje. Moet alleen nog even zin maken want dat heb ik nu nog niet.

ArlandoO

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:00

@Paulusjuh, eerste week van januari ;) .. Wat je schrijft van je les is heeeeul herkenbaar. Ik wil dan ook téveel doen, terwijl ik heus wel weet dat less vaak more is.
Hahah, en dan zit je tegen je instructeur: Nou van de week... :D en dan denkt poown op dat moment van Noooooooway. Hihi. Arlie uit zich altijd in piepen en grommen, en dan weet ik hoelaat het is.

Gourmet-ze dalijk! Jummie...:D

@Yvank, hier regent het ook al de heeele dag :( , balen is dat he. Ik heb op stal geen binnen/overdekte cirkel/bak en ik moet zeggen dat ik daar soms best van baal :P

@Faringo: Lekker gereden, mooi zo :D !

Ik ga vanavond even bij oefenspringen kijken bij ons op de manege...altijd wel grappig en gezellig om te zien. Van dat thuiszitten word je ook helemaal para, dusja, of ik nou thuis zit of daar in de kantine... Ffies lekker eruit :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:22

Inderdaad precies wat jij zegt! Nouuuu van de week gng het echt zus en zo goed . Ging vast losstappen en stelling om en om toen hij nog bezig was en kreeg een dik compliment van mijn instructeur. Totdat we echt aan het werk gingen , toen was het opeens minder makkelijk. Hahaha. Marja ik moet dat van me afzetten. Net als met foto's maken, dan wil ik ook te perfect doen en gaat het ook mis, krijg ik discussie met Anne en vervolgens lijken de fotos ook nergens op haha.

Ik heb ook geen binnenbaan maar moet zeggen dat het vaak wel goed getimed is en ik toch droog rijd. En we hebben twee super gedraineerde bakken dus dat scheelt ook een hoop. Ik heb ook nooit een binnenbak gehad. Agh je kan beter niet weten wat je mist.. Toch?

@ yvank: misschien moeten wij het voorjaar eens afspreken voor foto's? Het ziet er niet echt naar uit dat het van de week mooi weer wordt ofzo...

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:31

Ik krijg het een beetje benauwd... Heb via bokt 2 pads gekocht, de 13e het geld al over gemaakt (naar België), reactie gekregen dat het binnen is en dat de pads zo snel mogelijk op de post zouden gaan en daarna niets meer gehoord... Moet ik me zorgen gaan maken?

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:36

Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang het duurt vanuit België maar een week lijkt me erg lang! Zou haar om een track en tracé code vragen

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 18:45

Ze zou mijn pben met de code als ze de pads op de post had gedaan.
Zelf doe ik, als ik iets verkocht heb, het artikel dezelfde dag of een dag later op de post, dus ik krijg het nu wat benauwd. Je moet er op vertrouwen dat het goed gaat en dat de persoon eerlijk is.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:03

Faringo, nog gefeliciteerd met Storm! Haha vroeg wakker worden terwijl je vakantie hebt, zo erg zit je dus in je ritme joh :) Hele gave foto’s zeg! <3

Paulusjuh, zo herkenbaar: gaat het heerlijk en dat wil je laten zien, maar dan gaat het niet zo als je wilt
in de les haha. Laatste tijden zet ik er minder druk achter en gaat het veel beter :)

ArlandoO, groot gelijk even lekker eruit :) hoe was het?

Klasien, intussen al iets van haar gehoord?

Les ging 'mwha': galopperen durfde ik nog niet echt haha. Uiteindelijk wel gedaan maar ging niet super. Morgen ga ik weer even lekker voor mezelf rijden, vandaag heeft mijn nieuwe bijrijdster gereden ging erg goed :)! Want als ik in feb/maart word geopereerd en een maand niet kan rijden, moet ik wel iemand hebben die mijn paardje wil doen :)

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:31

Nee nog steeds niets gehoort...

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 19:49

Mooie foto's zeg wow

Iedereen gezellig eten, naar oefenspringen kijken en dekjes die niet aankomen.

Vanochtend even bij 2 trailers wezen kijken, ik weet denk ik wel wat het gaat worden, misschien maandag nog even kijken maar eigenlijk staat onze beslissing wel redelijk vast.
Alleen de kleur nog...

Vanmiddag les en ik had geen brave Doos.
De sneeuw gleed van het dak en dat is dan zo'n pestherrie dat ik gelijk aan de andere kant van de bak stond incl de nodige sprongen en bokken en hoppa daar gaat mijn vertrouwen weer. *zucht*
Even aan de longeerlijn.. ook een paar grote bokken en toen er maar weer op en een stalgenootje liep mee de bak rond tot mijn instructeur er was.
We hebben in het midden op de volte gewerkt... hebben hem hard aan het werk gezet dus de sneeuw merkte hij niet eens zo liep hij zijn best te doen.
Overgangen van galop naar stap en gelijk weer in galop.
4 passen stap en 6 passen draf enz enz... dus hij is aardig bezig geweest en pas na een half uur ofzo kreeg ik weer wat vertrouwen.

Nouja.. we kunnen 4 weken oefenen dan moet ie wel erg op zijn achterhand zijn/zitten en kunnen we gaan leren piafferen... gaaf....

Vanavond niets, en morgen ook eigenlijk niet. Hebben al het eten voor de kerst al klaar gemaakt (nouja vent dan)... en morgen alleen Doos rijden.

Heerlijk hoor vakantie

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:25

Sneeuw wat van het dak af glijd is ook gewoon eng, kan ik mij helemaal voorstellen dat ie dan verschiet. Maar erbij bokken is niet zo aardig van Mando!
Ik heb wel een gevoel welk merk je gaat nemen. Kleur... hmmm zelfde als je auto? Vind dat altijd chique staan, zo'n combinatie.
Geniet maar lekker van je vakantie!

Ik ga morgen met een vriendin naar Zeeland, naar een andere vriendin. Halve dag in de auto zitten dus, maar wel erg gezellig! Allemaal paardenpraat ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:47

Wat voor trailer :) ?

Zou idd track en trace vragen klasien!

Zo ik zit weer op mn post bij concert van orkest van mn vriend :)) foto's maken.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-12 20:48

Ik heb net om track en trace gevraagd, ben benieuwd of er nu wel reactie komt. De laatste paar dagen niet in ieder geval...

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 01:35

Goedenavond, of nou ja nacht lieve mensen.
Ik lees snel bij maar ben echt totaal kapot!, vandaag ging het werken beter hoor en Asra liep weer goed.
Even les gehad en dat ging ook fijn!

En vanavond tijdens de kerstborrel bij ons op stal, overhandigde de een stalgenoot/vriendin mij het internationale blad waar mijn foto's ook instaan :D
Ben zo blij ermee :):)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Oké nu duik ik mijn nest in, ben echt gesloopt :O

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:02

Gaaaaf Suus! Wat is de reden dat ze in dat blad staat? Bepaald thema? Gevraagd?
Fijn dat ook het werken nu beter ging.

Ik ga zo uit bed en naar Anne , wordt longeren want het stormt onwijs!!

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:12

Gave foto's en wat leuk zeg dat je in het blad staat.

Grrrrrrrr wil iemand een witte siam hebben zonder oren met te veel energie en zo ondeugend al een jengelend klein kind van 3.
Kom maar halen

*zucht*

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:29

Ruilen tegen een zwarte poes en rode 'jeweetwel' kater die overdags de hele dag maffen en savonds tot leven komen?

Hihi

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:46

Goeiemorgen!

Mando dus bijna de keuze voor de trailer gemaakt. Fijn joh, lijkt me heerlijk om een eigen trailer te hebben.
Balen joh die rottige sneeuw die van het dak gleed, waardoor jij een flinke ren en bok actie om je oren kreeg.

Klasien heb je al wat gehoord inmiddels? Zou het ook benauwd krijgen hoor. Echt niet netjes om niets te laten weten/horen. Geld ontvangen houdt bij mij echt in dat je die dag of de volgende gewoon netjes de spulletjes verzend.

Fijn Suus dat het werk beter ging en Asra ook weer goed loopt! Supergaaf joh je foto's in een internationaal blad!

Haha geweldig die hyperactieve katten :-)

Kan iemand me hier trouwens vertellen wanneer het nu eindelijk eens ophoudt met regenen. Dit is echt niet meer normaal. Het begon hier gisterochtend om half elf te regenen en vannacht om 1 uur regende het nog. Geen moment droog geweest. Mijn auto heeft de testen voor duikauto goed door staan toen ik vannacht naar huis reed. Flinke aquaplanning en diepe plassen overal. Als ik nu naar buiten kijk wordt ik niet vrolijker, want het regent nog steeds en er staat ook nog eens een keiharde wind, maar koud is het niet. Ga straks maar richting Storm, geef hem maar een dagje vrij. Daarna nog even boodschappen doen en 2 cadeautjes kopen en dan lekker lui op de bank.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:51

Hier ook echt onwijs veel regen en het it giet oan. Pffffff

Moest net wel lachen, ik kijk uit op ons stukje gras met kippenren.
Zie ik ineens de kippen loslopen... uhhhhhhhhhhhhhh
Had vent ze gisteren los gegooit en niet de ren dicht gedaan hahahahaha... dan sta je
ff gek te kijken.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:57

Volgens de buienradar moet het nu droog zijn hier, maar echt niet hoor haha.

Haha handig om de ren open te laten staan. Sta je inderdaad wel even raar te kijken als de kippen ineens los lopen. Die hebben in ieder geval een leuke nacht gehad :-)

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 10:58

Whahahaha ja idd, maar moet toch altijd wel oppassen hier met al het *wild* dat hier rondloopt.
Toch vanavond maar weer veilig opsluiten en slaapliedje zingen _O-

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 11:02

Dat is waar ja, maar gelukkig zijn ze er allemaal nog. Vanavond inderdaad maar even de ren goed afsluiten.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:14

Met die storm kan ik ze beter vastbinden hahahaha, als er een harde stormwoei komt dan zie ik ze over het grasveldje vliegen hahahaha dombo's

Zal eens richting stal gaan.

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:47

Ik ben alweer geweest, even gelogeerd! Vond der niet heel fijn lopen, duidelijk wat spierpijn van gister. Het was gelukkig wel droog.

Gelukkig zijn alle kippen er nog! Zal je idd wel even van schrikken haha.

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 13:51

Ik heb bericht! Ze heeft de pads op de post gedaan, maar een track en trace code heb ik (nog) niet gekregen.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 14:14

Klasien, nu hopen dat je ze gauw binnen hebt :D

Haha Mando :') handig!

Hmm ja veel regen idd..

Mijn katje is nu buiten, is ook aardig hyper de pieper haha!

Vandaag (daarnet) heerlijk gereden! Ook weer fijn gegaloppeerd enzo. Kon merken dat ze even stil had gestaan (niet veel had gegaloppeerd van de week) word ze wat moeilijker maar er zaten hele fijne stukjes tussen :) knappe pony <3