Nog niet bijgelezen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:![]()
Jolanda, hoe gaat het vandaag met je mond?
Dieuwke, hoe gaat het met je voet?
Prissey, heb het ook gelezen. Heel veel sterkte meidje hebt de juiste beslissing gemaakt voor Puck. En echt super wat je
voor ‘m hebt gedaan
Monique fijn dat je moeder uit het ziekenhuis is ontslagen
Ik ga weer met Amanda mee; jaloezie. Echt stom dat je in zo’n
groepje werkt
Amanda, gave foto!
Liep vanmorgen met Diezel naar school (is ongeveer 20 minuten vanaf de busstation tot school). Opeens staat Diezel stil, kreeg hem niet meer vooruit. Denk dat zijn pootjes zeer dedenmijn docent heeft ons gelukkig even opgehaald
was ook niet te doen in de sneeuw, er was niet eens een pad waar je over heen kon lopen zeg maar (zoals voor school wel was). Ook nog even de trainster van Diezel opgebeld; morgen doen we even vasaline op schijnt goed te helpen
Madeira_ schreef:naomimak schreef:arme diezel ....
Vond ik ook, blij dat hij het aangaf en dat mijn docent ons wilde ophalen met de auto
Nathalie83 schreef:och Diesel koude pootjes.. vaseline heb ik ook wel is gehoord idd.
Ik ben net weer terug van de ijsbaanecht heerlijk geschaatst op me nieuwe schaatsen
is wel wennen van hocky'n naar noren.. maar heb al wel ondekt dat ik met noren ook best wat truckjes kan
schaatsen is leuk
![]()
Freya schreef:goede morgen,
Gisteren Donna haar sokken er af geknipt. Ze heeft aan 3 benen mok die open gaat, wordt er gek van, hou haar stalletje droog en droog haar voeten af als ze buiten heeft gespeeld. Nu de sokken er maar af, alleen aan een vriendin vragen of ze haar tondeuse mee wil nemen om het een beetje netjes te maken, ziet er niet uit, Donna zo zonder die sokken, maar hoop wel dat die vervellende mok overgaat en weg blijft.