[HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:08

:wave:

Nog niet bijgelezen ;) . Mandy net weer gedaan :+: Nu naar de ijsbaan :wave:

naomimak

Re: [HK]Ons goud staat in de wei, met onze haffies zijn wij blij

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:28

arme diezel ....

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 19:58

naomimak schreef:
arme diezel ....

Vond ik ook, blij dat hij het aangaf en dat mijn docent ons wilde ophalen met de auto :)

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 20:06

Ik heb gisteren het hele Puck verhaal gelezen. Het heeft me nogal erg aangegrepen. Stiekem hoop je toch dat het nog goed gaat komen. Echt knap wat jullie gedaan hebben Prissey. Veel sterkte ermee.

Madeira wij hadden vroeger een cocker spaniel, die knipten we altijd in de winter het haar kort tussen de kussentjes zodat zich geen ijsballetjes konden vormen. Diesel kan ook last van zout hebben gehad, dat schijnt ook te bijten tussen de teentjes.

Hier ligt ook nog steeds genoeg sneeuw en er zou morgen weer nieuwe bijkomen.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 20:15

Avond :D

Prissey heel veel sterkte met verlies van Puck.. :(:)

Diesel last van de kou.. gelukkig aardige docent!

Ik heb de auto weer achter de flat staan :) goed door de apk gekomen alleen paar lampjes stuk..

Gelukkig voorlopig ff geen sneeuw hier.. wil op natuurijs van het weekend.. dus dan kunnenwe geen sneeuw gebruiken..
Straks ff met een vriend naar De Smelt op kunstijs inkomen :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 21:48

Prissey _/-\o_

Paulien, gaat gelukkig wat beter, doet nog wel iets zeer, maar gaat beter, dank je.
En die vaseline goed tussen de kussentjes doen, dan kan de sneeuw niet ophopen ertussen, doet het ook minder zeer voor Diezel.
Arme Diezel, geef hem geen ongelijk dat hij geen stap meer verzette , maar dat kon jij natuurlijk ook niet weten, je hebt hem vast super verwend daarna.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:32

Onze hond had ook altijd last van pekel of kleine ijsballetjes.
Vaseline helpt goed.
En als je thuis komt even met de poten in koud water zetten.

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-10 23:40

och Diesel koude pootjes.. vaseline heb ik ook wel is gehoord idd.

Ik ben net weer terug van de ijsbaan :D echt heerlijk geschaatst op me nieuwe schaatsen :) is wel wennen van hocky'n naar noren.. maar heb al wel ondekt dat ik met noren ook best wat truckjes kan :+ schaatsen is leuk :D :):)

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:43

Leuk Nathalie!! Wil ik ook! Ik wil deze week ook schaatsen kopen zodat ik in het weekend mss kan schaatsen ;)

@madeira: moet je met die gladheid overal zelf naar toe lopen? Wel vervelend van diesel zn pootje,maar hij is nu dus weer goed?

@amanda: ja ik weet niet of het jaloezie is, ik hoop het maar... Ik word er altijd best onzeker van,als iemand continu loopt te roepen dat alles wat ik op schrijf en zeg helemaal fout is (want dat deden ze dus). Maar gelukkig hebben zij het gisteren afgemaakt, heb gezegd dat ze mijn stukje mochten veranderen zoals ze zelf wilden. Ze vroegen of ik het door wilde lezen voor verbeteringen maar dat heb ik mooi niet gedaan :+ Wss hebben ze mijn stukje helemaal veranderd zodat alle tijd die ik er in gestoken heb voor niks is geweest, heb het dus gewoon maar niet gelezen :D Leuke fotos btw! Jim llijkt wel een beetje afgeslankt?

Wat is het hier rustig?

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 10:54

goede morgen,

Gisteren Donna haar sokken er af geknipt. Ze heeft aan 3 benen mok die open gaat, wordt er gek van, hou haar stalletje droog en droog haar voeten af als ze buiten heeft gespeeld. Nu de sokken er maar af, alleen aan een vriendin vragen of ze haar tondeuse mee wil nemen om het een beetje netjes te maken, ziet er niet uit, Donna zo zonder die sokken, maar hoop wel dat die vervellende mok overgaat en weg blijft.

suus_elviera

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 11:06

ik heb ook net de puck verhaal gelezen ik kreeg tranen in mijn ooogen

heel veelsterte

blondiev

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 11:11

Goeie morgen. Hier heeft het afgelopen nacht weer flink gesneeuwd. Hopelijk kom ik toch straks nog bij Verena. Ik wil namelijk vanmiddag de auto van mijn ouders lenen, maar mijn vader zei al, dat als de straten niet vrij zijn ik 'm niet krijg. Overdag vind ik het fijner om naar Verena te gaan dan s'avonds.
Niemand kan klagen dat we dit jaar geen winter hadden. ;)

Jolanda ik dacht dat mok echt een zomer probleem was als het warm en vochtig is? Vervelend dat je net nu de sokken af moet scheren.

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 11:36

Ik voelde me ook erg schuldig tegen over Diezel, heb er gewoon echt nooit bij stil gestaan :o maar gelukkig gaf hij het aan :) Ik loop inderdaad gewoon zelf overal heen. Morgen doen we vasaline op :) (vandaag gaan we niet naar school, heb maar 1 uurtje les en ik vroeg of dat doorging en er was een vervangende opdracht maar ik hoefde daarvoor niet in de sneeuw te lopen omdat dat zo lastig is voor mij en Diezel).

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:36

Straks om 2 uur uit
Nu AK . .
later wel bij . Vamiddag naar Mandy en vanavond weer schaatsen (?) :=

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:54

Madeira_ schreef:
:wave:

Jolanda, hoe gaat het vandaag met je mond?

Dieuwke, hoe gaat het met je voet? :(:)

Prissey, heb het ook gelezen. Heel veel sterkte meid :(:) je hebt de juiste beslissing gemaakt voor Puck. En echt super wat je
voor ‘m hebt gedaan :*

Monique fijn dat je moeder uit het ziekenhuis is ontslagen :)

Ik ga weer met Amanda mee; jaloezie. Echt stom dat je in zo’n
groepje werkt :(:)

Amanda, gave foto! :+:

Liep vanmorgen met Diezel naar school (is ongeveer 20 minuten vanaf de busstation tot school). Opeens staat Diezel stil, kreeg hem niet meer vooruit. Denk dat zijn pootjes zeer deden :(:) mijn docent heeft ons gelukkig even opgehaald :D was ook niet te doen in de sneeuw, er was niet eens een pad waar je over heen kon lopen zeg maar (zoals voor school wel was). Ook nog even de trainster van Diezel opgebeld; morgen doen we even vasaline op schijnt goed te helpen :j

Arme diezel :(:)

Madeira_ schreef:
naomimak schreef:
arme diezel ....

Vond ik ook, blij dat hij het aangaf en dat mijn docent ons wilde ophalen met de auto :)

Lief !

Nathalie83 schreef:
och Diesel koude pootjes.. vaseline heb ik ook wel is gehoord idd.

Ik ben net weer terug van de ijsbaan :D echt heerlijk geschaatst op me nieuwe schaatsen :) is wel wennen van hocky'n naar noren.. maar heb al wel ondekt dat ik met noren ook best wat truckjes kan :+ schaatsen is leuk :D :):)

Ja :)) Ik heb ook geschaatst maar moet nog nieuwe :=

Freya schreef:
goede morgen,

Gisteren Donna haar sokken er af geknipt. Ze heeft aan 3 benen mok die open gaat, wordt er gek van, hou haar stalletje droog en droog haar voeten af als ze buiten heeft gespeeld. Nu de sokken er maar af, alleen aan een vriendin vragen of ze haar tondeuse mee wil nemen om het een beetje netjes te maken, ziet er niet uit, Donna zo zonder die sokken, maar hoop wel dat die vervellende mok overgaat en weg blijft.

:(:)

Mandy heeft het nog een beetje maar er komt niet meer ..

Bijgelezen 8-)

Origineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 14:54

Met mij gaat alles weer goed btw voet = weer beter gelukkig :D !

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 15:02

Dieuwke, super dat je voet genezen is! :)

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:20

Zo ik heb vandaag EINDELIJK weer beetje paardenterapie gehad :) Vanmorgen werken en toen naar Jelmer (en Kendie natuurlijk) heerlijk gepoetst in afwachting van eigenaar van King, die ik donderdags zou gaan rijden (ze is ziek) maar ze kwam niet.. dus na paar uurtje fruniken aan Jel en Ken weer naar huis (tel ophalen) en nog ff door naar Athosja. Echt heerlijk haar weer ff te knuffen!! Kwam er wel moeilijk weer weg.. ze liep steeds met me mee.. en toen k het land uit was ging ze demonstratief rondjes draven en met dr hoofd zwaaien.. Tis zo'n scheet..

Vanaaf nog weer ff schaatsen, maar nu op natuur ijs :D baan is vanmiddag open gegaan *\o/*

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:35

Jaaaaaaaaaaa fysiotherapeut is net geweest ik mag weer proberen te draven en galopje te maken :D *\o/*

Sorry mijn geluk kan echt niet meer op :D

Nathalie, lekker dat je even hebt kunnen knuffelen :+: begrijpelijk dat je moeilijk weg kan als een paard je zo volgt. Wel super lief! :+:

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:37

heeey wat goed paulien!!!!!

wel voltjes dat je al weer mag draven en galloperen!!!'

herstel gaat volgens mij veeeeel sneller, of ben ik nou gek...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:42

Dankjewel Gail :D ben echt zo blij! Eigenlijk is het herstel inderdaad 9 maanden :j maar ik fiets heel veel (op de hometrainer) en ben nog best wel jong (nouja 20 jaar..) dus herstel je wel snel :D

naomimak

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:44

vet goed nieuws paulien

ik hoor natuurlijk wel hoe het ging he

doe je wel voorzichtig

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:48

Gefeliciteerd Madeira!! :D
Super fijn zeg!
Pff ben blij dat als ik jullie verhalen zo lees dat mijn paardje naast mijn huis staat.. Erg vervelend als je er niet heen kan door het weer!
Hopen maar dat het weer een beetje normaal word..
Geef mij maar weer de regen! Wauw, nooit gedacht dat ik dat nog eens zou zeggen! :')

Nathalie83

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:48

Super Paulien! :D :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-10 17:57

Goed nieuws Paulien!!