Vandaag kwam DivaMiep @ bokt bij mij even op Madeira rijden. Was erg gezellig

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
muppetmayo schreef:Als het goed gaat, waarom veranderen? Is toch nergens voor nodig? Als jij kan doen met haar wat je wil doen is het goed toch?
Je krijgt goed les, dus niks mis mee! Dat vind ik het belangrijkste.
Ik ben (ook) geen ster-ruiter, maar heb er toch voor gekozen om mijn paardje zelf in te rijden. Wel met super begeleiding trouwens!
Madeira_ schreef:Ik had gelijk een klik met Madeira!![]()
Ben echt verliefd op haar gewoonvoel me helemaal happy met haar.
![]()
Maar goed, ik wilde jullie wat vragen.
Als ik met Madeira flink heb gereden, zweet ze ontzettend. Ik denk dat dit niet erg is (?). Ik stap lang uit, zet haar daarna lekker onder een zweet en een waterdichte deken. Maar haar hals.. blijft gewoon ontzettend nat.. Wat moet ik daar tegen doen? Ik ga haar denk ik binnenkort wel even onder het solarium zetten. Is het slecht voor een paard om elke dag even lekker afgekoeld na het werken met water te worden en daarna onder het solarium te staan?
muppetmayo schreef:Als het goed gaat, waarom veranderen? Is toch nergens voor nodig? Als jij kan doen met haar wat je wil doen is het goed toch?
Je krijgt goed les, dus niks mis mee! Dat vind ik het belangrijkste.
Ik ben (ook) geen ster-ruiter, maar heb er toch voor gekozen om mijn paardje zelf in te rijden. Wel met super begeleiding trouwens!
Madeira_ schreef:Mooi zinnentje: laat ze maar gaan, trek maar niets van ze aan![]()
Maar je hebt gelijk hoor. Ben gewoon echt veelste bang om iets fout te doen bij Madeira.