Geen kaatsheuvel is

Fijn Cheidie dat ze lekker liep!

Heb Jolina nog niet onder deken staan, al begin ik wel te twijfelen om dat nu al te doen. Alleen is m'n deken kapot!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naomi_Haffie schreef:Ik vind die pads wel mooi maar eeeerg duur, ik heb vorige keer een cotton dekje gekocht, zijn niet zo dik en ook leuke kleurtjesben nog opzoek naar de mauve kleur maar nergens te vinden in dressuur maat
Kim_97 schreef:Vriendin en ik wilde vrijdags eigenlijk gaan maar we hebben niemand die ons kan ophalen, en de trein/bus in ongeveer 2 uur reizen (rotverbinding!). Opzich zou dat niet heel erg zijn, maar we moeten ook weer op tijd terug zijn voor de les om savonds (17:00) dus dan zouden we al redelijk vroeg weer moeten vertrekken.
AMBERRTJEE schreef:Ik zal mezelf dan ook eerst voorstellen
Ik ben Amber uit Heusden, over een weekje 22 jaar oud.
Maaaaar waar het allemaal omdraaid:
Mijn trots: Marnix van de Klappenberg, Marschal van de Klingelbeecke en de moeder is Wilma von den Brandefurt
Een lieve mooie haflinger ruin van 21 jaar jong die ik nu bijna een jaar heb.
Hier een foto van me beertje:
[ Afbeelding ]
Ik ga wel naar de nationale tentoonstelling op vrijdag en op zaterdag, nog nooit geweest dus ben ook benieuwd!
Wie gaan er nog meer?
Nordsvensk schreef:Wat fijn! Denk dat je veel meer hebt aan priveles dan elke week op een manege paard te rijden
Kim_97 schreef:Weerbericht voor de komende week zegt:
overdag rond de 15 graden en snachts rond de 9 graden. met 60/70% kans op regen.
Nordsvensk schreef:Succes op school en werk Dames! Ik geniet nog 3 weken van mijn vakantie