Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Wentos schreef:hallo allemaal! Even niet geweest, maar druk druk druk haha.
Heb alles bijgelezen, had een mega quote lijst, en toen ik op pagina 155 was, verkeerde knop en weg hele lijst.. Sorry geen zin om hem opnieuw te maken.
Heb niet zoveel onthouden sorry.
Suus: hoe is het met je hondje? wat heeft hij? En hoe ging het vandaag?
Zag ook nog een aantal nieuwelingen, welkom!
Madeira, als je het kwijt moet, de pb box staat open!
en vooral niet correct.
Gatverdamme helemaal onder de drek
Yvank_ schreef:Ik weet waar de aliens die ons vandaag beloofd waren zijn! Die zaten rond mijn bak
Teminste dat denk ik, ik zag ze niet hoor. Damella daarintegen
ELpatcho schreef:Aaaah die verrekte twee jarige van mij.. Ik was nogal laat thuis van school, dus hup hup paarden naar binnen en voeren. Nou daar hadden ze wel oren na. Dus die twee jarige van me beukt zich langs me heen door het hek. Ik grijp hem nog snel, maar zo dat ik half om mijn as heen draaide en met mijn kont in de modder belande. Staat die oetlul beetje dom naar me te staren van 'huh wat doe jij nou?'
Nou goed hup paarden in hun stal, maar ben van 's ochtends vroeg tot zonet naar school geweest dus er was nog niet gemest. Dus terwijl de paarden staan te knabbelen van hun hooi even deur open en de drollen eruit scheppen. Gaat bij iedereen goed. Kom ik bij mijn tweejarige als laatse, kruiwagen al bijna vol, je raadt het al duwt die hem om!!!!!!! ARRRRRGH! Kan merken dat er haflinger bloed in zit!!! Eigenwijze knol!

Stoute paarden..
voor jou meis...
Dus alles ging ff in sneltreinvaart.
Dus we worden langzaamaan beter.. 
Het klinkt wel heel grappig!
hahaha
. Daarna rustig verder gegaan, wel direct aan het werk, en toch nog aardig kunnen rijden. Had ook een poedersuiker op mijn werk en ging helemaal over de zeik naar huis. Normaal ga ik dan niet eens rijden maar ik heb morgenochtend les en had zelf maandag voor het laatst gereden dus vond dat ik moest. Al met al ging het aardig. Hopelijk werkt ze morgen gewoon direct mee!
Sita_ schreef:Ook nog even 2 uurtjes wezen werken en dan naar huis.. Had wedstrijd! Toen ik thuis kwam was Gonnie Willy al aan t wassen.. Echt lief!
Nou, op naar wedstrijd dus. Eerste proef was matig, netjes maar gewoontjes, daar ook geen winst. 2e proef had ik hem goed voor elkaar en mezelf ook eindelijk, heel fijn gereden en 190 punten kunnen scoren. Oa 8 op middengalop, en eindelijk komen ook de 6'en voor t wijken en de middendraf op de coupon!![]()

. Hij heeft trouwens deze rare datum als verjaardag omdat hij op een paardenmelkerij geboren is. Zo maar even naar de winkel voor wat lekkere appeltjes en peentjes voor hem.
. Blijft wel 1 van de mooiste foto's die ik van hem heb.

hahahah...
) 
misschien doe ik dr dan wel in de stapmolen en ga ik binnen tuig poetsen