En met googlen kom je er ook niet achter wat het is? Dokter gaan zoiezo natuurlijk maar dat je t alvast weet
nts19
Geplaatst: 22-08-11 22:31
ontstoken haarzakje, onderhuidse puistjes, en omdat je pony ervoor zit ofzo.. maar ik denk eerder uitslag ofoz van iets.. zou t niet weten
shilady
Geplaatst: 22-08-11 22:48
Vind mn mannen prima staan zo komen veel buiten en de stalprijs is ook nog is super vriendelijk Doe het zelf stal zie ik nu niet meer zitten tis ook hardstikke handig voor als ik is weg ga hoef je ook niet iemand te regelen .. Toen ze bij ons in het dorp stonden ging mn schoonmoeder voeren enzo afentoe mis ik het nog wellis lekker in het dorp maarja hier staan ze ook in een kudde en hebben ze beide een ruime box ipv dat ze er een samen delen..
denk ook dat het een ontstoken haarzakje is alieke
nts19
Geplaatst: 22-08-11 23:00
dan zijn het er wel heeeeel veel! het is ook erg ruw en stroef achtig.. soort eczeem achtig ofzo.. het is heel raar.. als je het ziet denk je ook wat is dat!!
Welke maat halster denken jullie dat kyr nodig heeft? Veulen is nu te klein geworden, dus shet of pony? Handig op 5 min. fiets afstand een dierenwinkel met paardenzooi hoeven we niet naar mr ed